SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chat gpt heeft mijn foto veranderd in een pixar plaatje![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij kijkt wel wat angstigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
Chat gpt heeft mijn foto veranderdin pixar plaatje[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
It is kinda cutequote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
Chat gpt heeft mijn foto veranderd in een pixar plaatje[ afbeelding ]
![]()
soort van dan....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Drinken ze thee?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kijkt eerder ongeduldig. Zo van, waar blijft mijn thee
Ook een soort van angstig, zo van wanneer komt de klap van de vliegenmepper....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kijkt eerder ongeduldig. Zo van, waar blijft mijn theeHow can I make this topic about me?![]()
Schattigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
Ojaa?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat niet weer is
Lieveheersbeestje sla ik niet doodquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook een soort van angstig, zo van wanneer komt de klap van de vliegenmepper....
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle leuke mensen en dieren drinken thee![]()
* geeft dev een kopje thee *"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geloof ik niks van.quote:
Hooguit een beetje raar.
Dat komt mooi uit, want ik heb net mijn laatste zakje earl grey thee gebruikt (terwijl ik nog een hoop andere thee heb, maar geen earl grey)quote:![]()
![]()
Iedereen is raar. Sommigen zijn wat raarder dan anderenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Hooguit een beetje raar.![]()
![]()
Zijn we allemaal tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Hooguit een beetje raar.
Die heb ik niet, is toch niet erg. Dat ik een andere smaak heb gebruikt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want ik heb net mijn laatste zakje earl grey thee gebruikt (terwijl ik nog een hoop andere thee heb, maar geen earl grey)
Daarom zitten we op fok.quote:
koffiedrinkers zijn ook leuke en aardige mensen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle leuke mensen en dieren drinken thee
How can I make this topic about me?![]()
heeft ie geen moeite mee met contentbescherming? anders ga ik mijn UI ook hier van makenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Iedere smaak is goed! Het gaat om het idee. Dank je!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik niet, is toch niet erg. Dat ik een andere smaak heb gebruikt?![]()
Ik drink koffie en thee, dan ben ik dubbel aardig dusquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
koffiedrinkers zijn ook leuke en aardige mensen.![]()
![]()
en dat terwijl ik week niet heb ingelogd, en als ik dat zeg kan het opeens welquote:Op dit moment zit je nog steeds aan het limiet van afbeeldingsgeneraties binnen het gratis plan. Je kunt weer nieuwe beelden maken zodra het limiet wordt gereset — dat is over 20 uur en 20 minuten.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik geef mijn goudvis geregeld theequote:
Nee geintje ik heb geen goudvis blubBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
4/5 puntjes, je bent niet scherp vandaag.quote:
waarom kan ik de ene keer meerdere plaatjes maken en nu niet eens 1 omdat ik aan limiet zit
Uw ADH vitamine Worst
Superscherp, alleen minder op FOK!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
4/5 puntjes, je bent niet scherp vandaag.![]()
![]()
Denk het nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft ie geen moeite mee met contentbescherming? anders ga ik mijn UI ook hier van maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die heb ik niet..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of zap je ze, met een electrische vliegenmepper?
Gelukkig maar, was bijna naar de winkel gesprintquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere smaak is goed! Het gaat om het idee. Dank je!![]()
chatgpt heeft wel moeite mee, in strijd met contentrichtlijnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ohquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat terwijl ik week niet heb ingelogd, en als ik dat zeg kan het opeens wel![]()
was dat jouw account
![]()
![]()
Ik ben meer verbaasd over de lange broek en dikke sokken.quote:
Nou ik had het fris in een korte broekquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben meer verbaasd over de lange broek en dikke sokken.Zat ook in de schaduw trouwens.
Taart ook al in huis?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:56 schreef StevenHyde het volgende:
Hier zijn alle ballonnen opgeblazen en hangen alle slingers
Snel water geven..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
oeps, nieuwe gekocht plantje uitgedroogd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het is nu heerlijk in de schaduw. Lekker windje erbij.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik had het fris in een korte broekZat ook in de schaduw trouwens.
Ze mogen cake versieren en ze krijgen pannenkoeken direct als ze uit school komen naar t feestjequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In de zon is het ook te heet..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is nu heerlijk in de schaduw. Lekker windje erbij."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snotje in je neus?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd, had ik ook iets hardOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Had je een natte droomquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd, had ik ook iets hard
denk week ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de plant af en hoe lang die al droog stond. Maar hopelijk is het nog te reddenUw ADH vitamine Worst
bruin is die niet, maar wel ingezakt en de blaadjes voelen gewoon droog aanUw ADH vitamine Worst
die oude planten die kunnen goed even zonder water, maar die nieuwe niet en dat vergeet ikUw ADH vitamine Worst
Schaal met bittergarnituurquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is een bruine fruitschaal? Een schaal vol bastognekoeken?
![]()
![]()
Tiet voor thuus.
(en nog boodschappen).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
haha nou heb wel wat weer te melden, maar heb er meerdere keren commentaar op gehad. van oooooh het is weer ene kree-topicquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Je moet lekker doen wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou heb wel wat weer te melden, maar heb er meerdere keren commentaar op gehad. van oooooh het is weer ene ree-topic![]()
dat doe ik dan ook. hahaha. maar voor ik er helemaal inval denk vraag het evenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je moet lekker doen wat je zelf wil.
owh KSC is nieuwe DTS?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef JustinK het volgende:
Iedereen zit in ksc, dus als je gezelligheid wil...Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef JustinK het volgende:
Iedereen zit in ksc, dus als je gezelligheid wil...o
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef JustinK het volgende:
Iedereen zit in ksc, dus als je gezelligheid wil...Werewolf![]()
Nee! Daarom zit ik hierquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef JustinK het volgende:
Iedereen zit in ksc, dus als je gezelligheid wil...
Post je andere kloon, haags, daar nog wel eens?![]()
Ja met Haags post ik daar welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee! Daarom zit ik hier
Post je andere kloon, haags, daar nog wel eens?![]()
![]()
Ja! Heel gezellig en geen drama. Misschien is dat wel een leuke reeks voor jou, omdat ze wel met watermanagement begaan zijn en veel over electronica wetenquote:![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vanaf vandaag haat ik jou met de kracht van een miljoen miljard zonnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! Heel gezellig en geen drama. Misschien is dat wel een leuke reeks voor jou, omdat ze wel met watermanagement begaan zijn en veel over electronica wetenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
weer een fucking student aan de deur. echt weer over een fonds voor kinderkanker of weet ik veel.
Ze lopen de deur plat, af en toe geef ik ze wel wat, maar dit is zo irritant gewoon en ook als ik al zeg weet ik en doe al dat ze blijven doorgaan erop.....
WTF ben er beetje klaar mee dat soort vorm van collecte.
Kom dan maar met een bus en gooi ik er mss nog 50 eurocent in.Do what you love, love what you do!![]()
en ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf vandaag haat ik jou met de kracht van een miljoen miljard zonnen.![]()
![]()
Je kan ook gewoon zo'n dingetje aan de deur hangen van geen collectes etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef kree het volgende:
weer een fucking student aan de deur. echt weer over een fonds voor kinderkanker of weet ik veel.
Ze lopen de deur plat, af en toe geef ik ze wel wat, maar dit is zo irritant gewoon en ook als ik al zeg weet ik en doe al dat ze blijven doorgaan erop.....
Kom dan maar met een bus en gooi ik er mss nog 50 eurocent in.![]()
moet het echt gewoon hard afkappen enzo. en dat zit niet in mijn aard, maarja anders kun je blijven geven en lullen ze door voor hun bonus.
Doe mij maar vrijwilligers van de padvinders ofzo met een collecte busje, die geef ik wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Moonquote:
Jussie O_quote:
Hey GGquote:![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef kree het volgende:
Kom dan maar met een bus en gooi ik er mss nog 50 eurocent in.
heb al NEE NEE sticker. maar daar is ook wat van ja?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zo'n dingetje aan de deur hangen van geen collectes etc.Do what you love, love what you do!![]()
Ja heeft m'n moeder ook, voor verkopers en collectantenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
heb al NEE NEE sticker. maar daar is ook wat van ja?![]()
Ja, is het probleem gelijk opgelost.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zo'n dingetje aan de deur hangen van geen collectes etc.How can I make this topic about me?![]()
Mijn ouders ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heeft m'n moeder ook, voor verkopers en collectanten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
@:lovely in Pixarstijl
[ afbeelding ]
bij de gemeente op te halen? Die NEE NEE sticker nl wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heeft m'n moeder ook, voor verkopers en collectanten
ben ook weer niet tegen n alle collectanten, maar dit soort ingehuurde wel beetje eigenlijk. met pasje om hun hals etc. wmb is dat niet de manier.Do what you love, love what you do!![]()
Nee moet je zelf aanschaffen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
bij de gemeente op te halen? Die NEE NEE sticker nl wel?
ben ook weer niet tegen n alle collectanten, maar dit soort ingehuurde wel beetje eigenlijk. met pasje om hun hals etc. wmb is dat niet de manier.![]()
ander idee is.quote:
"wij komen u geloof en geluk brengen meneer"
-- "mooi zet maar voor de deur"
Volgens mij kwam die nog van ome Henk cassette bandjes enzo van vroeger
Tijd om een camera bij de deur te monteren, kree. Kun je vanuit de keuken zien of het bekend volk is....
Nein, nein, nein!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoe weet je of ze zijn ingehuurd en ook al zijn ze ingehuurd, wat maakt het uit? Dat "pasje" is natuurlijk wel zo handig. Anders kan iedereen wel langs komen om geld te vragen voor een of ander goed doel waar die persoon niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
bij de gemeente op te halen? Die NEE NEE sticker nl wel?
ben ook weer niet tegen n alle collectanten, maar dit soort ingehuurde wel beetje eigenlijk. met pasje om hun hals etc. wmb is dat niet de manier.
Maar je maakt een hoop drama om iets waar je gewoon "sorry, ik ben niet geïnteresseerd" op kon antwoorden![]()
Ze denken wrs dat er in deze buurt niks te halen valt, bij andere buurt waar ik woonde was het andersUw ADH vitamine Worst
Van de ingehuurde weet je zeker dat een deel van je geld naar de ingehuurde gaat. Wel sneu voor de ingehuurde dat je lid moet worden en volgens en met blijven tot na de datum vd opzegtermijn. Ik zeg altijd direct van dit is zonde van je tijd ik koop toch niks van je.
Collectanten krijgen wel altijd wat. Blij dat die er zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik alleen kinderpostzegels of de grote clubactie (wat ik dan vervolgens vergeet te checken of ik dan maanden later wat gewonnen heb of niet)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je zit het al vanuit de gang: staan ze voor de deur met een map onder de arm en een pasje of identiteitskaart aan een lanyard...
Maar dan hebben ze je al gezien....How can I make this topic about me?![]()
Ik zit al jaren te wachten tot ze weer eens langs komen voor de kinderpostzegelsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik alleen kinderpostzegels of de grote clubactie (wat ik dan vervolgens vergeet te checken of ik dan maanden later wat gewonnen heb of niet)
Ik heb die overigens ook verkocht toen ik nog een mini zero was![]()
![]()
Ik heb laatst zowaar een prijs gewonnen, 5 euro iets.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik alleen kinderpostzegels of de grote clubactie (wat ik dan vervolgens vergeet te checken of ik dan maanden later wat gewonnen heb of niet)How can I make this topic about me?![]()
Boeie tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zit het al vanuit de gang: staan ze voor de deur met een map onder de arm en een pasje of identiteitskaart aan een lanyard...
Maar dan hebben ze je al gezien....![]()
![]()
Ja die had je een tijdje geleden gepost toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ook die in anime en GTA versie gezien?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te wachten tot ze weer eens langs komen voor de kinderpostzegels
Ik heb die overigens ook verkocht toen ik nog een mini zero was
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die had je een tijdje geleden gepost toch?
Uw ADH vitamine Worst
Hier in de buurt zijn aardig wat kinderen dus ik heb er zo een aantal die langskomen om loten te slijten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik alleen kinderpostzegels of de grote clubactie (wat ik dan vervolgens vergeet te checken of ik dan maanden later wat gewonnen heb of niet)
Het gaat ook steeds makkelijker... Je moest vroeger altijd zo'n boekje invullen. Tegenwoordig is het scannen van een QR-code al genoeg om een lot te kopen
Ja idd dat gaat veel makkelijker nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat ook steeds makkelijker... Je moest vroeger altijd zo'n boekje invullen. Tegenwoordig is het scannen van een QR-code al genoeg om een lot te kopen
Had het vorige week met mijn zus er nog over dat wij vroeger altijd op de basisschool elk jaar sponsorloop hadden voor een goed doel. Rondjes van een km om een vijver heen en dan laten sponsoren per rondje. Dat is tegenwoordig ook niet meer zo vaak volgens mij. De school van mijn dochter iig nooit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ohja dat had je vroeger heel veel iddquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja idd dat gaat veel makkelijker nu.
Had het vorige week met mijn zus er nog over dat wij vroeger altijd op de basisschool elk jaar sponsorloop hadden voor een goed doel. Rondjes van een km om een vijver heen en dan laten sponsoren per rondje. Dat is tegenwoordig ook niet meer zo vaak volgens mij. De school van mijn dochter iig nooit.![]()
Ik ga zo wel wat rondjes rennen. Maar niemand die mij sponsortquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja idd dat gaat veel makkelijker nu.
Had het vorige week met mijn zus er nog over dat wij vroeger altijd op de basisschool elk jaar sponsorloop hadden voor een goed doel. Rondjes van een km om een vijver heen en dan laten sponsoren per rondje. Dat is tegenwoordig ook niet meer zo vaak volgens mij. De school van mijn dochter iig nooit.![]()
DTS aanmoedigbolkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo wel wat rondjes rennen. Maar niemand die mij sponsortHow can I make this topic about me?![]()
Voor elk rondje krijg je van mij een bolkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo wel wat rondjes rennen. Maar niemand die mij sponsort![]()
OeiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je nou rondjes geeftquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo wel wat rondjes rennen. Maar niemand die mij sponsortUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
1234 dennisbier. Rondjes die loop je niet, rondjes die geeeef je![]()
Die cd single heb ik![]()
![]()
Die is leukquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
@:lovely in Pixarstijl
[ afbeelding ]
Doe ik ook hoor als ik op de camera zie dat het leurders zijn doe ik niet eens openquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om een camera bij de deur te monteren, kree. Kun je vanuit de keuken zien of het bekend volk is....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen wilde Dennis zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik eigenlijk Dennis wilde zijn maar helaas was die al bezet![]()
Als ik niemand verwacht heb ik geen zin om open te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor als ik op de camera zie dat het leurders zijn doe ik niet eens openHow can I make this topic about me?![]()
Hier bellen/belt gelukkig bijna nooit vreemde mensen aan..
Ik zal eens bij jou aanbellenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
Hier bellen/belt gelukkig bijna nooit vreemde mensen aan..![]()
![]()
Die durven dat niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
Hier bellen/belt gelukkig bijna nooit vreemde mensen aan..
Hoeft ie niet hoog te gooien, dat scheelt weer.. kan ik ook niet mis gooienquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin gaat dan steentjes tegen je slaapkamerraam gooien
Beter dan maar gewoon op het raam kloppen.. spreken wel even aan code klop woord af
1x lang, 2x kort, 2x lang, 1x kort.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
Beter dan maar gewoon op het raam kloppen.. spreken wel even aan code klop woord afHow can I make this topic about me?![]()
Moet niet te ingewikkeld zijn voor Justiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1x lang, 2x kort, 2x lang, 1x kort.
Als je ineens iemand panisch op je raam hoort bonzen dan moet het Justie zijn.How can I make this topic about me?![]()
Dan heeft ze in eens wel een hele vreemde aan de deurquote:
Kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft ze in eens wel een hele vreemde aan de deur![]()
![]()
Dat weet je niet he, daar kom je pas achter als je hem in het echt leert kennenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hier komt ie wel lief over, af en toe bolkt ie wel heel hardquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, daar kom je pas achter als je hem in het echt leert kennen
Lieve harde bolkjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hier komt ie wel lief over, af en toe bolkt ie wel heel hard![]()
![]()
Dat is waar, hij komt lief over.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hier komt ie wel lief over, af en toe bolkt ie wel heel hard
Ja dat bolken heeft hem helemaal in zijn macht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje veel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, hij komt lief over.
Ja dat bolken heeft hem helemaal in zijn macht.
hoi poppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel hele korte beentjes 😊![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoi poppie
Het zit je wel diep he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genieten van die momentjes hoor, groot gelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx ff lekker biertje na het avondeten in de tuin. Heerlijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: