SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chat gpt heeft mijn foto veranderd in een pixar plaatje![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij kijkt wel wat angstigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
Chat gpt heeft mijn foto veranderdin pixar plaatje[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
It is kinda cutequote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
Chat gpt heeft mijn foto veranderd in een pixar plaatje[ afbeelding ]
![]()
soort van dan....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Drinken ze thee?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kijkt eerder ongeduldig. Zo van, waar blijft mijn thee
Ook een soort van angstig, zo van wanneer komt de klap van de vliegenmepper....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kijkt eerder ongeduldig. Zo van, waar blijft mijn theeHow can I make this topic about me?![]()
Schattigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
Ojaa?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat niet weer is
Lieveheersbeestje sla ik niet doodquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook een soort van angstig, zo van wanneer komt de klap van de vliegenmepper....
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle leuke mensen en dieren drinken thee![]()
* geeft dev een kopje thee *"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geloof ik niks van.quote:
Hooguit een beetje raar.
Dat komt mooi uit, want ik heb net mijn laatste zakje earl grey thee gebruikt (terwijl ik nog een hoop andere thee heb, maar geen earl grey)quote:![]()
![]()
Iedereen is raar. Sommigen zijn wat raarder dan anderenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Hooguit een beetje raar.![]()
![]()
Zijn we allemaal tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Hooguit een beetje raar.
Die heb ik niet, is toch niet erg. Dat ik een andere smaak heb gebruikt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want ik heb net mijn laatste zakje earl grey thee gebruikt (terwijl ik nog een hoop andere thee heb, maar geen earl grey)
Daarom zitten we op fok.quote:
koffiedrinkers zijn ook leuke en aardige mensen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle leuke mensen en dieren drinken thee
How can I make this topic about me?![]()
heeft ie geen moeite mee met contentbescherming? anders ga ik mijn UI ook hier van makenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Iedere smaak is goed! Het gaat om het idee. Dank je!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik niet, is toch niet erg. Dat ik een andere smaak heb gebruikt?![]()
Ik drink koffie en thee, dan ben ik dubbel aardig dusquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
koffiedrinkers zijn ook leuke en aardige mensen.![]()
![]()
en dat terwijl ik week niet heb ingelogd, en als ik dat zeg kan het opeens welquote:Op dit moment zit je nog steeds aan het limiet van afbeeldingsgeneraties binnen het gratis plan. Je kunt weer nieuwe beelden maken zodra het limiet wordt gereset — dat is over 20 uur en 20 minuten.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik geef mijn goudvis geregeld theequote:
Nee geintje ik heb geen goudvis blubBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
4/5 puntjes, je bent niet scherp vandaag.quote:
waarom kan ik de ene keer meerdere plaatjes maken en nu niet eens 1 omdat ik aan limiet zit
Uw ADH vitamine Worst
Superscherp, alleen minder op FOK!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
4/5 puntjes, je bent niet scherp vandaag.![]()
![]()
Denk het nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft ie geen moeite mee met contentbescherming? anders ga ik mijn UI ook hier van maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die heb ik niet..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of zap je ze, met een electrische vliegenmepper?
Gelukkig maar, was bijna naar de winkel gesprintquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere smaak is goed! Het gaat om het idee. Dank je!![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: