abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217617603
Op de man af, op Spotify, is wel een mooie podcast over dit onderwerp.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:09:32 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217617621
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Op de man af is wel een mooie podcast over dit onderwerp op Spotify.
Ken ik niet. Ben benieuwd. Bedankt voor de tip.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:09:37 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217617622
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:01 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Precies.

Ik spreek nergens tegen dat er geen mensen zijn die het moeilijk vinden over hun problemen te praten en een hoge drempel ervaren bij hulp zoeken, maar dat kan met zoveel factoren samen dat ik er moeite mee heb om zonder inhoudelijke onderbouwing te doen alsof dat uitsluitend een probleem is voor mannen.

En alsof die mensen alleen op Tiktok videos maken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_217617645
Ik zal wel zo'n afgestompte man zijn, maar ik vind het wel vermoeiend dat sommige mensen denken dat iedereen die niet of weinig over zijn problemen/emoties praat per definitie slecht bezig is.

Ik verwerk dingen beter door in stilte hard te lopen of te puzzelen dan door erover te praten. Heb niet het idee dat ik iets mis of ongelukkig ben. Natuurlijk praat ik wel eens over, omdat het ook nodig is om diepere connecties met mensen op te bouwen, maar dat is altijd nadat ik het zelf al verwerkt heb. En dan nog zeg ik niet alles.
pi_217617651
Tering jantje TS, kom eens achter je beeldschermpje vandaan en stap het echte leven in... :')

Zelden zoveel onzin gelezen, gelijk ook typerend voor de huidige maatschappij.
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 12:14:53 #56
5428 crew  miss_sly
pi_217617656
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Op de man af, op Spotify, is wel een mooie podcast over dit onderwerp.
Die zal ik eens luisteren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:16:29 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217617671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:12 schreef Evangelion het volgende:
Ik zal wel zo'n afgestompte man zijn, maar ik vind het wel vermoeiend dat sommige mensen denken dat iedereen die niet of weinig over zijn problemen/emoties praat per definitie slecht bezig is.

Ik verwerk dingen beter door in stilte hard te lopen of te puzzelen dan door erover te praten. Heb niet het idee dat ik iets mis of ongelukkig ben. Natuurlijk praat ik wel eens over, omdat het ook nodig is om diepere connecties met mensen op te bouwen, maar dat is altijd nadat ik het zelf al verwerkt heb.
Dat klinkt niet afgestompt. Ik vind het ook wel vrij herkenbaar.

Ik denk dat het eerder gaat over mensen (mannen) die er niet zelf uitkomen, bij wie het maar blijft opstapelen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:23:26 #58
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217617716
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:12 schreef Evangelion het volgende:

Ik verwerk dingen beter door in stilte hard te lopen of te puzzelen dan door erover te praten. Heb niet het idee dat ik iets mis of ongelukkig ben. Natuurlijk praat ik wel eens over, omdat het ook nodig is om diepere connecties met mensen op te bouwen, maar dat is altijd nadat ik het zelf al verwerkt heb. En dan nog zeg ik niet alles.
Zolang dit voor jou werkt is daar toch ook niets mis mee, hard lopen kun je ook als een vorm van therapie zien ( lichaam in beweging , brein voorwaarts)
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217617794
Frappant dat vrouwen hier het hoogste woord hebben, ze weten het allemaal zo goed voor het mannelijk geslacht. Mooi om te zien dat een topic als dit uitmondt in een deel van het probleem. Omdat jullie precies denken te weten hoe mannen in elkaar zitten, durven mannen ook geen hulp te vragen, omdat ze zich toch ongehoord voelen.

Mannen worden vanaf kinds af aan "afgericht" om stil te blijven, je problemen voor jezelf te houden, anders zijn ze zwak. Mannen blijven stil, maar verdwijnen.

Grote probleem is dat als je maar oppervlakkig kijkt, je het niet ziet. En dat doen de meeste vrouwen, want het zijn mannen. Sterk, zelfverzekerd, alles gaat prima, ze moeten zorgen voor de vrouwen. Ik pleit mezelf ook niet onschuldig, want ik zou mijn collega graag helpen , maar ik weet niet hoe ik dat moet aanvangen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:44:04 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217617873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:35 schreef spickel het volgende:
Frappant dat vrouwen hier het hoogste woord hebben, ze weten het allemaal zo goed voor het mannelijk geslacht. Mooi om te zien dat een topic als dit uitmondt in een deel van het probleem. Omdat jullie precies denken te weten hoe mannen in elkaar zitten, durven mannen ook geen hulp te vragen, omdat ze zich toch ongehoord voelen.

Mannen worden vanaf kinds af aan "afgericht" om stil te blijven, je problemen voor jezelf te houden, anders zijn ze zwak. Mannen blijven stil, maar verdwijnen.

Grote probleem is dat als je maar oppervlakkig kijkt, je het niet ziet. En dat doen de meeste vrouwen, want het zijn mannen. Sterk, zelfverzekerd, alles gaat prima, ze moeten zorgen voor de vrouwen. Ik pleit mezelf ook niet onschuldig, want ik zou mijn collega graag helpen , maar ik weet niet hoe ik dat moet aanvangen.
Je begint me nu echt de keel uit te hangen.
pi_217617883
Ga maar eens tijdens een date je kwetsbaar opstellen, dan kun je gelijk weer naar huis want daar knappen ze gigantisch op af. Moet de eerste nog vinden bij wie dat niet zo is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:48:05 #62
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217617889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 11:52 schreef spickel het volgende:

[..]
Wat fijn dat jij woordvoerder bent van de gehele mannelijke bevolking.
Ehm, dat denk jij toch te zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:50:37 #63
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217617915
quote:

Wat een gezwets. Ik heb twee zonen, tieners. En het werd ze echt geleerd, vooral op de basisschool, om ook aan te geven hoe ze zich voelen. En ook hier thuis trouwens, in de opvoeding.
Anders knallen die emoties er op een verkeerde manier uit.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 12:52:03 #64
5428 crew  miss_sly
pi_217617929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ga maar eens tijdens een date je kwetsbaar opstellen, dan kun je gelijk weer naar huis want daar knappen ze gigantisch op af. Moet de eerste nog vinden bij wie dat niet zo is.
Nou ja, een date is een eerste kennismaking. Ik denk dat mannen noch vrouwen zitten te wachten op een overemotionele date. Een date lijkt me ook niet het geschikte moment om je kwetsbaar op te stellen. Wel kun je dan laten zien dat je niet zo'n macho man bent, en daar zullen best vrouwen op afknappen, maar genoeg ook niet. Zoals met alles is er zoiets als persoonlijke voorkeuren.
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 13:03:36 #65
441859 crew  Lenny77
pi_217618003
Zou ts stiekem een man zijn?
Lezen gaat sowieso selectief want genoeg mannen hier hebben ook antwoord gegeven dit niet zo te herkennen.
En natuurlijk zal het nog bestaan maar ik denk net dat in deze tijd het meer dan ooit aangemoedigd wordt om te praten en je problemen niet op te stapelen.
Ik denk dat de leeftijdscategorie van 40/50+ bij de mannen een groter risico loopt dan de jongere generatie.
Tenslotte hoor je tegenwoordig vooral dat de maatschappij veel te feminien is geworden, alleen juffen op school, jongens mogen niet meer vechten maar moeten over hun gevoelens praten, jongens moeten ook met poppen spelen enz enz..
Dus nee, het gaat op dat gebied beter dan ooit.
Zijn we er? Nee bijlange niet.. maar ik denk dat het tegenwoordig niet meer echt een klassiek mannen probleem is maar een algemeen probleem.
En dat kunnen we terug draaien naar jouw social media en de fuik waarin je vast kan komen te zitten: alles is mooi en hip en spannend en intens gelukkig! En het is allemaal NEP... OF alles is triest en zwaar en depressief.
Denk dat daar meer te winnen valt op het gebied van ongelukkig wezen en onmogelijke verwachtingen hebben..

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 13-05-2025 13:11:57 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217618024
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat er zeker sprake is van een verbetering in dat opzicht. Maar ik denk dat er nog steeds wel een verschil is in de opvoeding van jongens en meisjes, waarbij er nog een grote groep is die jongens opvoedt tot sterke mannen en meisjes tot zorgzame, empatische mensen. En voor zover er een groeiende groep ouders is die dat verschil niet maken en jongens ook zorgzaam en empathisch opvoeden en meisjes ook sterk ondervinden ze dat dat in de maatschappij nog altijd niet even goed wordt ontvangen en opgepakt.

Ik denk dat er op dat punt echt nog wel wat valt te emanciperen, maar ik denk ook dat juist veel andere mannen het voor mannen moeilijk maken om gevoeliger en opener te zijn. Mannen die wat minder sterk en stoer zijn worden door andere mannen watjes genoemd. Als je daar als (jonge) man gevoelig voor bent, zal het alleen maar moeilijker zijn je open op te stellen als je niet voldoende gelijkgestemde mannen in je omgeving hebt.
Ik denk dat er zowel in de opvoeding van jongens als meisjes valkuilen kunnen zitten die het moeilijk maakt over eigen gevoelens te praten.

Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld moeten leren wat ze zelf voelt en dat niet altijd ondergeschikt maken aan anderen. En heeft ook heel lang een torenhoge drempel ervaren om hulp te zoeken. Maar wij praten daar onderling wel over, dus met mijn steun lukt het nu af en toe wel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar het is toch wel zinvol om te kijken naar wat er specifiek voor mannen kan spelen?

Edit: miss sly verwoordt het imo uitstekend.
Prima zo lang dat maar niet betekent dat er niet wordt gekeken naar wat er specifiek voor vrouwen kan spelen. Want dat is tot nu toe wel de algemene tendens in onderzoek naar geestelijke gezondheid.

ADHD en autisme icm de enorme onderdiagnose bij vrouwen zijn daar concrete voorbeelden van.
pi_217618031
quote:

Ik ben een man hoor. En jij bent volgens je profiel een vrouw?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:15:01 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618100
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik denk dat er zowel in de opvoeding van jongens als meisjes valkuilen kunnen zitten die het moeilijk maakt over eigen gevoelens te praten.

Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld moeten leren wat ze zelf voelt en dat niet altijd ondergeschikt maken aan anderen. En heeft ook heel lang een torenhoge drempel ervaren om hulp te zoeken. Maar wij praten daar onderling wel over, dus met mijn steun lukt het nu af en toe wel.
[..]
Prima zo lang dat maar niet betekent dat er niet wordt gekeken naar wat er specifiek voor vrouwen kan spelen. Want dat is tot nu toe wel de algemene tendens in onderzoek naar geestelijke gezondheid.

ADHD en autisme icm de enorme onderdiagnose bij vrouwen zijn daar concrete voorbeelden van.
Ik vind het wel opvallend dat ik praat vanuit de gedachte dat mannen mogelijk tegen bepaalde problemen aanlopen in de aanpak van hun mentale problemen omdat ze man zijn (waar volgens mij dit topic over gaat). En dat jij daar dan steeds bij wilt noemen dat vrouwen ook hun problemen hebben en dat we de mentale problemen van vrouwen niet moeten onderschatten of vergeten.

Ehhhh. WTF. _O-
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 13:16:49 #69
441859 crew  Lenny77
pi_217618113
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vind het wel opvallend dat ik praat vanuit de gedachte dat mannen mogelijk tegen bepaalde problemen aanlopen in de aanpak van hun mentale problemen omdat ze man zijn (waar volgens mij dit topic over gaat). En dat jij daar dan steeds bij wilt noemen dat vrouwen ook hun problemen hebben en dat we de mentale problemen van vrouwen niet moeten onderschatten of vergeten.

Ehhhh. WTF. _O-
Eigenlijk is dit toch mooi?
Geeft aan dat jullie beiden verder kijken dan het eigen geslacht ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:17:55 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618122
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eigenlijk is dit toch mooi?
Geeft aan dat jullie beiden verder kijken dan het eigen geslacht ^O^
Maar kunnen we het niet gewoon over specifiek mannen hebben?
pi_217618158
quote:

[..]

Ehhhh. WTF. _O-
Eigenlijk is dat wel mooi passend bij de TT inderdaad.

Ik herken mij overigens wel grotendeels in het beeld wat TS schetst.
En ik ben een man.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:25:40 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618196
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Eigenlijk is dat wel mooi passend bij de TT inderdaad.

Ik herken mij overigens wel grotendeels in het beeld wat TS schetst.
En ik ben een man.
Herken je je ook in dit gedeelte:

quote:
Zat vieze wijven die ik ken hebben hun man helemaal gesloopt, en voor de buitenwereld wordt de man aangezien als de zwakke, als de schuldige.

Als vrouwen zouden we daar best wat vaker bij stil mogen staan. We zien mannen te vaak alleen als sterk, geverig, en onvermoeibaar. We nemen maar graag vaak aan dat het wel goed met ze gaat — terwijl diezelfde man misschien 's avonds op de bank in stilte zit te huilen, zonder uitweg te zien.
pi_217618222
,
quote:

Sorry maar dit is echt onzin, ik ervaar meer waardering als ik me kwetsbaar en open opstel in plaats van dat ik de stoere man ga uithangen die ik niet ben en het dus enorm nep overkomt en mezelf dus belachelijk maak, het enige gevaar van kwetsbaar opstellen is dat de kans bestaat dat mensen er misbruik van maken maar dat telt even goed voor vrouwen
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 13:29:16 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217618232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef Evangelion het volgende:

[..]
lol
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:29:21 #75
421867 greysbones
pi_217618233
quote:

[..]

Ehhhh. WTF. _O-
Misschien moet je het zo zien dat beide geslachten tegen issues aanlopen
En dat je het niet specifiek op 1 geslacht hoeft te betrekken
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:30:59 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618250
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien moet je het zo zien dat beide geslachten tegen issues aanlopen
En dat je het niet specifiek op 1 geslacht hoeft te betrekken
Maar de problemen waar mannen specifiek tegen aanlopen dan? Waarom zou je het daar niet specifiek over kunnen hebben?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:31:26 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:27 schreef Cupfighter het volgende:
,
[..]
Sorry maar dit is echt onzin, ik ervaar meer waardering als ik me kwetsbaar en open opstel in plaats van dat ik de stoere man ga uithangen die ik niet ben en het dus enorm nep overkomt en mezelf dus belachelijk maak, het enige gevaar van kwetsbaar opstellen is dat de kans bestaat dat mensen er misbruik van maken maar dat telt even goed voor vrouwen
Kon je dat altijd wel, je kwetsbaar opstellen?
pi_217618276
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kon je dat altijd wel, je kwetsbaar opstellen?
Nee, als puber zeker niet, is later beter gaan ontwikkelen
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:35:52 #79
421867 greysbones
pi_217618309
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar de problemen waar mannen specifiek tegen aanlopen dan? Waarom zou je het daar niet specifiek over kunnen hebben?
Tuurlijk kan dat
pi_217618365
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 12:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je begint me nu echt de keel uit te hangen.
Waarom doe je zo agressief? Wat heb ik jou misdaan?
pi_217618405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:40 schreef spickel het volgende:

[..]
Waarom doe je zo agressief? Wat heb ik jou misdaan?
Identificeer jij nou je als man, vrouw of iets anders? Want als vrouw andere vrouwen beschuldigen van het hoogste woord voeren terwijl jij dat net zo goed doet vind ik nogal frappant
pi_217618406
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik ben een man hoor. En jij bent volgens je profiel een vrouw?
Uurtje geleden moeten plassen, toen nog wel. Maar je kan niet voor alle mannen invullen hoe makkelijk en gewoontjes het is, als jij dat wel kan. Knap hoor, daar niet van. Maar velen kunnen dat niet, door de maatschappij, door hun ego, door hun familiare leven en noem maar op. Voor sommigen is daar gewoon geen ruimte voor, en daar kom je pijnlijk achter bij die filmpjes allemaal.

Volg totaal niet waarom sommigen zo hatelijk uit de hoek komen, hebben jullie wel de openingspost goed gelezen?
pi_217618431
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Herken je je ook in dit gedeelte:
[..]

Het eerste deel over de vieze wijven ( :? ) niet

Dat andere deel zeker wel. Maar dan niet specifiek alleen voor vrouwen maar ook mannen onderling.
pi_217618436
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:44 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Identificeer jij nou je als man, vrouw of iets anders? Want als vrouw andere vrouwen beschuldigen van het hoogste woord voeren terwijl jij dat net zo goed doet vind ik nogal frappant
Ik heb dit topic gemaakt, omdat ik mijn collega zie afglijden, heb me er verder in verdiept, op tiktok gezocht, en tot mijn schrik is het echt dramatisch.

Het is echt een ondergeschoven kindje dit onderwerp. Vind het heel jammer dat andere vrouwen zeer agressief reageren.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:49:13 #85
421867 greysbones
pi_217618482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef spickel het volgende:

[..]
Ik heb dit topic gemaakt, omdat ik mijn collega zie afglijden, heb me er verder in verdiept, op tiktok gezocht, en tot mijn schrik is het echt dramatisch.

Het is echt een ondergeschoven kindje dit onderwerp. Vind het heel jammer dat andere vrouwen zeer agressief reageren.
En wat heeft je collega hier precies aan?
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 13:49:31 #86
5428 crew  miss_sly
pi_217618491
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Op zich met je eens, maar ik denk dat we allemaal weg moeten bewegen van 'mannen' en 'vrouwen', maar meer moeten richting 'sommige mannen' vs 'sommige vrouwen'.

Het nadeel van TS is dat ze het brengt alsof alle mannen hier last van hebben en alle vrouwen daar debet aan zijn, en de mannen zelf nauwelijks.

Ik denk dat er wel degelijk systematische zaken aan ten grondslag liggen, maar dat het dan alsnog gaat over sommige of bepaalde mannen en dat je dus niet voor de hele groep kunt spreken.
  Admin dinsdag 13 mei 2025 @ 13:50:10 #87
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217618499
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
Sorry maar het is 2025
meen je dit nu echt serieus
[..]
Ik zie dit echt niet.
Mannen kunnen zich gewoon opstellen
en hun hart luchten

Als ze er zelf voor kiezen om wat voor een reden dan ook, het niet te doen is dat hun keus
Makkelijk lullen.

Homo's die niet uit de kast durven komen:
Sorry maar het is 2025
Ik zie dit echt niet.
Homo's kunnen gewoon uit de kast komen
en hun hart luchten

Als ze er zelf voor kiezen om wat voor een reden dan ook, het niet te doen is dat hun keus

Vrouwen die niet 's avonds door een donker steegje durven lopen als er een groepje mannen staat:
Sorry maar het is 2025
Ik zie dit echt niet.
Vrouwen kunnen gewoon 's nachts veilig door donkere steegjes tussen dronken mannen doorlopen

Maar goed, dit gaat over mannen en dus moeten ze niet zo janken. Mannen hebben het veel te makkelijk en zijn de bron van alle kwaad. Aanstellers, stuk voor stuk. Toch?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:50:19 #88
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217618503
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 11:07 schreef spickel het volgende:

[..]
Dit is klinkklare onzin. Grotendeels zijn het onnozele filmpjes, maar over het mentale deel, wat ik gevonden heb, zijn gewoon hartkreten en uitingen van pure wanhoop. Omdat ze in het echte leven niemand hebben om zich te uiten, en door de harde maatschappij, en het gevoel van de man in het algemeen niet wordt geaccepteerd, en zo voornamelijk anoniem hun hart willen luchten.
Dan moeten ze eens hulp bij professionals gaan zoeken en geen rare filmpjes maken.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 13:50:37 #89
5428 crew  miss_sly
pi_217618505
O ja, en TikTok en andere social media zijn geen goede bron om conclusies te trekken.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:51:40 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef spickel het volgende:

[..]

Ik lees toch best reacties van vrouwen die wel erkennen dat mannen hier problemen in ondervinden. Zie je die reacties ook?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:53:37 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618562
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Op zich met je eens, maar ik denk dat we allemaal weg moeten bewegen van 'mannen' en 'vrouwen', maar meer moeten richting 'sommige mannen' vs 'sommige vrouwen'.

Het nadeel van TS is dat ze het brengt alsof alle mannen hier last van hebben en alle vrouwen daar debet aan zijn, en de mannen zelf nauwelijks.

Ik denk dat er wel degelijk systematische zaken aan ten grondslag liggen, maar dat het dan alsnog gaat over sommige of bepaalde mannen en dat je dus niet voor de hele groep kunt spreken.
Het zou me echt een lief ding waard zijn als we al die overbodige discussies niet zouden hebben maar het gewoon wel konden hebben over die specifieke groep mannen met best heftige mentale problematiek.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:56:30 #92
421867 greysbones
pi_217618586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:50 schreef Danny het volgende:

[..]
Makkelijk lullen.

Homo's die niet uit de kast durven komen:
Sorry maar het is 2025
Ik zie dit echt niet.
Homo's kunnen gewoon uit de kast komen
en hun hart luchten

Vrouwen die niet 's avonds door een donker steegje durven lopen als er een groepje mannen staat:
Sorry maar het is 2025
Ik zie dit echt niet.
Vrouwen kunnen gewoon 's nachts veilig door donkere steegjes tussen dronken mannen doorlopen

Maar goed, dit gaat over mannen en dus moeten ze niet zo janken. Mannen hebben het veel te makkelijk en zijn de bron van alle kwaad. Aanstellers, stuk voor stuk. Toch?
Er zullen altijd mannen zijn die niet uit de kast durven komen om welke reden dan ook
Maar daar ging het niet over
Wel dat volgens TS 99,9 procent van de mannen zich niet durft te uiten omdat ze man zijn en mannelijk moeten zijn
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:57:44 #93
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217618605
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jij zocht op dansjes? :D
Whehehe, daar heb je mij wel. :D Nee, ik zie ze weleens op fb voorbij komen en dan zit ik al met mijn wenkbrauwen te fronsen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:59:29 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217618619
Echt.

Aan de ene kant een TS die n paar idiote uitspraken doet, maar in de kern wel aankaart dat er een groep mannen is met mentale problemen waar ze slecht raad mee weten.

En aan de andere kant users die maar blijven focussen op die idiote uitspraken van TS en verder niet op het onderwerp ingaan.

Dit is slecht voor mijn mental health.
pi_217618620
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er zullen altijd mannen zijn die niet uit de kast durven komen om welke reden dan ook
Maar daar ging het niet over
Wel dat volgens TS 99,9 procent van de mannen zich niet durft te uiten omdat ze man zijn
Nee, heb ik niet gezegd. Het topic gaat over mannen met (zichtbare en onzichtbare) mentale problemen. Een schild en masker is zo opgegooid als je hierin een beetje ervaring hebt. Degene zonder problemen zullen zich sowieso niet snel uiten, want alles gaat gewoon goed, niks aan het handje.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 14:00:13 #96
421867 greysbones
pi_217618621
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Whehehe, daar heb je mij wel. :D Nee, ik zie ze weleens op fb voorbij komen en dan zit ik al met mijn wenkbrauwen te fronsen. :P
Er zijn best zaken te vinden op TikTok die wel enig niveau hebben
Maar net zoals insta en FB is het algoritme zo ingesteld dat als je eenmaal op iets zoekt ( of teveel filmpjes kijkt over 1 onderwerp) je vooral dat krijgt te zien dat voor jou het meest toepasselijk is

En dus niet filmpjes die het tegendeel beweren
pi_217618631
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:

Wel dat volgens TS 99,9 procent van de mannen zich niet durft te uiten omdat ze man zijn en mannelijk moeten zijn
Veel =/= 99,9%
Jij lijkt hier zaken nogal erg uit hun verband te trekken.
Waarom maak je die keuze?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 14:03:00 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217618646
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er zijn best zaken te vinden op TikTok die wel enig niveau hebben
Maar net zoals insta en FB is het algoritme zo ingesteld dat als je eenmaal op iets zoekt ( of teveel filmpjes kijkt over 1 onderwerp) je vooral dat krijgt te zien dat voor jou het meest toepasselijk is

En dus niet filmpjes die het tegendeel beweren
Ze verschijnen bij mij ook niet door die irritante reels, maar door volk die ze posten.
pi_217618656
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:50 schreef miss_sly het volgende:
O ja, en TikTok en andere social media zijn geen goede bron om conclusies te trekken.
De conclusies komen niet van Tiktok, daarin is het zichtbaar en bijna tastbaar zo'n extreme hartenkreten staan daarop. En dat is echt niet fake. Geloof ik niet.
Verdere onderzoeken etcetera bewijzen dat hier nog veel te behalen valt. Elke nieuwssite heeft er wel eens een artikel aan gewijd, men's health, universiteiten, er zijn speciale teksten op zelfmoordhulplijn pagina's voor mannen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 14:06:08 #100
421867 greysbones
pi_217618665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 14:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Veel =/= 99,9%
Jij lijkt hier zaken nogal erg uit hun verband te trekken.
Waarom maak je die keuze?
Omdat TS het zelf heeft over 99, 9 procent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')