En wat zeggen we dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:51 schreef TheVulture het volgende:
Een preparty met Erika en Kaarija in Eurovision Village, genot
Hoop Nederlanders, klaar om te Clauden vanavond
It’s @Greys it’s partyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan?
It's crazy, it's party!
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
It’s @:greys it’s party*gebaart weids en feestelijk*
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:45 schreef Fred_B het volgende:
Voor de mensen die echt niet nog een paar uur kunnen wachten en het zonodig op illegale wijze willen kijken, denk aan weggooifiguren als een Fred_B, beelden van Claude’s repetitie in deze spoiler:Oei, ik ben eigenlijk niet zo heel enthousiast. Gelukkig de bookies wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik haat alcohol. De Nederlandse inzending is een niemandalletje. Volgende week weet niemand meer wie Klaut was.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh!
Méér water drinken als je dat soort dingen al zo snel vergeten bent.
Ik haat Smurfen!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:10 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik haat alcohol. De Nederlandse inzending is een niemandalletje. Volgende week weet niemand meer wie Klaut was.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, ik ben eigenlijk niet zo heel enthousiast. Gelukkig de bookies wel.Klopt. En teveel noten blijven wankel. Zijn vocale kwaliteiten zijn matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science matters
Sorry dat ik niet zo enthousiast ben, het is erg on-Nederlands om onze inzending vooraf niet als gedoodverfde winnaar te bestempelen.quote:
Zoiets had ik wel begrepen, ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Dave het volgende:
Waarvoor dienen die gelekte opnames eigenlijk? Als een televote voor een land niet geldig is, worden de jury resultaten gebruikt of zo?
Ik weet niet of je de reacties een beetje hebt gevolgd, maar die zijn vrij negatief. Het is wel typisch Nederlands om dan te roepen dat je daarin de enige bentquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:23 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo enthousiast ben, het is erg on-Nederlands om onze inzending vooraf niet als gedoodverfde winnaar te bestempelen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, ik ben eigenlijk niet zo heel enthousiast. Gelukkig de bookies wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg het allemaal niet zo. Ik heb een andere invulling van existentiële zingeving dan de ESF-volgers.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de reacties een beetje hebt gevolgd, maar die zijn vrij negatief. Het is wel typisch Nederlands om dan te roepen dat je daarin de enige bent
Ja, niets zo existentieel zingevend als op een internetforum de Nederlandse songfestivalinzending afkraken...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo. Ik heb een andere invulling van existentiële zingeving dan de ESF-volgers.
En daarvoor speciaal naar een forum komen voor ESF-volgers 😊quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, niets zo existentieel zingevend als op een internetforum de Nederlandse songfestivalinzending afkraken...
Ik wil mij blijven verbazen over anderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:39 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
En daarvoor speciaal naar een forum komen voor ESF-volgers 😊
Tuurlijk joh! Geldt ook voor ons hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:41 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik wil mij blijven verbazen over anderen.
Lalalala la vie ...
Afkraken is een te groot woord, het is matig liedje en een warrige vertoning op het podium maar het kan beroerder.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, niets zo existentieel zingevend als op een internetforum de Nederlandse songfestivalinzending afkraken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |