Aran en Telegraaf enzo doen het ook vaak. En ze moeten lekker doen wat ze zelf willen. Ik vind het zelf gewoon enorm gênant maar daar hebben zij vast geen boodschap aan en dat is hun goed recht.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Stuur een berichtje naar Lonneke Haveman.
Ik ook denk ik.quote:
Die vind ik zo leuk.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Stuur een berichtje naar Lonneke Haveman.
Dan zijn we echt officieel weer afgegleden naar het niveau van pak een beet 20 tot 25 jaar geleden.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat San Marino echt wel doorgaat.![]()
Teringaanstekelijk lied.
Portugal en IJsland boven NL.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Officiële Press Poll uitslag van vanmiddag
https://escxtra.com/2025/(...)esults-semi-final-1/
Oef dat is wel schrikken. Wordt het toch nog spannend morgen of we het halen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sample Size is wel klein, er is een duidelijke top 4 daarna zijn de verschillen minimaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Portugal en IJsland boven NL.
Ja nee, ik ben echt verre van zeker van finale. Sorry.
Is geaccrediteerde pers dus zit al een bepaalde schifting in en ik weet dat er al sowieso drie mensen tussen zitten waar Albanië en Portugal in hun persoonlijke top 3 zitten. Dan harken die de punten al snel binnen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader vond Portugal een oase van rust tussen alle hysterische acts. Gewoon een normale band die een normaal liedje zingen. (Mijn vader's woorden, niet de mijne). Die kunnen er best wel eens doorheen glippen. Beetje vergelijkbaar met Dons vorig jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef...quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet best...quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
IJsland vind ik oprecht heel erg leukquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was wel m’n eerste gedachte toen ik die 30 sec afgelopen week zag: dit wordt een NQ, het werkt niet op deze manier. Het komt niet over.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:46 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Oei, de uitslag van de press poll maakt me nu toch wel ernstig nerveus.
Ik zei ergens dat Nederland dit jaar wel eens de shocking non-qualifier kan gaan worden (zo eentje die niemand zag aankomen of begrijpt). Zou het dan echt????
Met Erika Vikman in die bus zong hij het prima. Dan gooit hij er wat meer power in lijkt het wel. In de optredens tot nu toe lijkt hij heel erg te knijpen met z’n stem, verkrampt hij. En dan haal je die noot juist niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef Greys het volgende:
Als hij die noten haalt maak ik me ook niet zo'n zorgen over de finale halen, maar die gaan bijna in elk filmpje (ook bij z'n showcase) niet lekker. Dus dat was geen eenmalige uitzondering helaas.
Daarom vraag ik me serieus af of ze die Vie niet toch minder hoog moeten maken voor de live show, want dat begint inmiddels echt ook een geestelijk ding te worden ben ik bang. Dan maar wat minder power in dat stukje. Je kunt hem anders zingen namelijk in dat zinnetje terwijl de tape gewoon hetzelfde blijft en het alsnog prima klinkt.
Er moeten wel hele rare dingen gebeuren voordat Oekraïne en Estland niet doorgaan naar de finale. En ik heb niks met beide nummers, dus het is geen personal bias.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef Cee het volgende:
Pers daar is voor het merendeel een groep fans dat alles al door en door kent en allereerst stemt op de eigen favoriet plus de underdog.
Tsja en daar vallen wij niet onder. Estland helemaal niet. Zelfs Oekraïne niet.
Dan is de spanning er niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met Erika Vikman in die bus zong hij het prima. Dan gooit hij er wat meer power in lijkt het wel. In de optredens tot nu toe lijkt hij heel erg te knijpen met z’n stem, verkrampt hij. En dan haal je die noot juist niet.
Stop met panikeren!quote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En die hebben we ook niet in de finale gezien.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef Fred_B het volgende:
Joost stond vorig jaar in het rechterrijtje van de perspoll van zijn semi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En die hebben we ook niet in de finale gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En die hebben we ook niet in de finale gezien.Hashtag too soonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee inderdaad, Noorwegen ging als 10e doorquote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Perspoll van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, die poll boeit niemand.
Joost deed het in al die polls slecht, maar daarvan wist je: dit is een televote-kanon. Dat zou ik van Claude niet durven zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef Fred_B het volgende:
Joost stond vorig jaar in het rechterrijtje van de perspoll van zijn semi.
Ik durf niet te zeggen wat ik na het lezen van deze post als allereerste dacht.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:11 schreef Fred_B het volgende:
Met andere woorden: als je een euro inzet op Claude die niet kwalificeert, win je 50 euro als je gelijk krijgt. Zo klein is die kans dus.
Oké! Deal!quote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Stop met panikeren!Dit doen we altijd in dit stadium maar vergeten dan dat het ook nog gaat om het liedje. En die doet het gewoon overal goed. Streaming, polls, preview shows etc etc. Omdat wij fans en de fanpers de nummers al 2000 keer hebben beluisterd, kunnen we er niet meer objectief naar kijken en gaan we nu alleen nog maar af op staging en een vals nootje. Claude heeft samen met Zweden en Estland het meest commerciële nummer van deze semi.
En denk daarnaast dat we alleen al met de punten uit België, IJsland, Noorwegen, Zweden en Estland al gaan kwalificeren.
KOMT GOED
Precies dat. Echt nul waarde aan hechten.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
We moeten nou ook weer niet te veel waarde gaan hechten aan een pers pol lijkt me. Het is een vrij select groepje.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké! Deal!
Maar oh wee als je geen gelijk hebt!
Mijn bloeddruk dankt u!
Het nummer was een prima excuus om vanaf nu het ESF te boycotten zolang Israel meedoet.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb het nummer nog niet beluisterd, maar ik vind het geen goed lied.
Dit leest als ongezellig, en dat kan ook op de kijker zo overkomen.quote:Het podium is mooi opgebouwd, met de Alpen op de achtergrond en veel ledschermen, maar voor kijkers in de zaal wordt het een lastig Songfestival. Aan de voorkant van het podium zijn enorme pilaren neergezet, waardoor je op de tribune een heel deel van het optreden mist. Ook voor pers niet handig: de pilaren creëren een enorme dode hoek.
Het is ook een tv showquote:Op maandag 12 mei 2025 20:44 schreef Eightyone het volgende:
Op de NOS-site:
[..]
Dit leest als ongezellig, en dat kan ook op de kijker zo overkomen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:44 schreef Eightyone het volgende:
Op de NOS-site:
[..]
Die zitten niet op de tribune, ik ga ervan uit dat die pilaren voor de kijker thuis geen belemmering vormen (net als die schijt-boxen in Malmö vorig jaarquote:Op maandag 12 mei 2025 20:44 schreef Eightyone het volgende:
Op de NOS-site:
[..]
Van fanboysquote:Op maandag 12 mei 2025 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
We moeten nou ook weer niet te veel waarde gaan hechten aan een pers pol lijkt me. Het is een vrij select groepje.
Ik doelde meer op de sfeer in de zaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zitten niet op de tribune, ik ga ervan uit dat die pilaren voor de kijker thuis geen belemmering vormen (net als die schijt-boxen in Malmö vorig jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |