Aran en Telegraaf enzo doen het ook vaak. En ze moeten lekker doen wat ze zelf willen. Ik vind het zelf gewoon enorm gênant maar daar hebben zij vast geen boodschap aan en dat is hun goed recht.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Stuur een berichtje naar Lonneke Haveman.
Ik ook denk ik.quote:
Die vind ik zo leuk.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Stuur een berichtje naar Lonneke Haveman.
Dan zijn we echt officieel weer afgegleden naar het niveau van pak een beet 20 tot 25 jaar geleden.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat San Marino echt wel doorgaat.![]()
Teringaanstekelijk lied.
Portugal en IJsland boven NL.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Officiële Press Poll uitslag van vanmiddag
https://escxtra.com/2025/(...)esults-semi-final-1/
Oef dat is wel schrikken. Wordt het toch nog spannend morgen of we het halen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sample Size is wel klein, er is een duidelijke top 4 daarna zijn de verschillen minimaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Portugal en IJsland boven NL.
Ja nee, ik ben echt verre van zeker van finale. Sorry.
Is geaccrediteerde pers dus zit al een bepaalde schifting in en ik weet dat er al sowieso drie mensen tussen zitten waar Albanië en Portugal in hun persoonlijke top 3 zitten. Dan harken die de punten al snel binnen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader vond Portugal een oase van rust tussen alle hysterische acts. Gewoon een normale band die een normaal liedje zingen. (Mijn vader's woorden, niet de mijne). Die kunnen er best wel eens doorheen glippen. Beetje vergelijkbaar met Dons vorig jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef...quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet best...quote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
IJsland vind ik oprecht heel erg leukquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was wel m’n eerste gedachte toen ik die 30 sec afgelopen week zag: dit wordt een NQ, het werkt niet op deze manier. Het komt niet over.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:46 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Oei, de uitslag van de press poll maakt me nu toch wel ernstig nerveus.
Ik zei ergens dat Nederland dit jaar wel eens de shocking non-qualifier kan gaan worden (zo eentje die niemand zag aankomen of begrijpt). Zou het dan echt????
Met Erika Vikman in die bus zong hij het prima. Dan gooit hij er wat meer power in lijkt het wel. In de optredens tot nu toe lijkt hij heel erg te knijpen met z’n stem, verkrampt hij. En dan haal je die noot juist niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef Greys het volgende:
Als hij die noten haalt maak ik me ook niet zo'n zorgen over de finale halen, maar die gaan bijna in elk filmpje (ook bij z'n showcase) niet lekker. Dus dat was geen eenmalige uitzondering helaas.
Daarom vraag ik me serieus af of ze die Vie niet toch minder hoog moeten maken voor de live show, want dat begint inmiddels echt ook een geestelijk ding te worden ben ik bang. Dan maar wat minder power in dat stukje. Je kunt hem anders zingen namelijk in dat zinnetje terwijl de tape gewoon hetzelfde blijft en het alsnog prima klinkt.
Er moeten wel hele rare dingen gebeuren voordat Oekraïne en Estland niet doorgaan naar de finale. En ik heb niks met beide nummers, dus het is geen personal bias.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef Cee het volgende:
Pers daar is voor het merendeel een groep fans dat alles al door en door kent en allereerst stemt op de eigen favoriet plus de underdog.
Tsja en daar vallen wij niet onder. Estland helemaal niet. Zelfs Oekraïne niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |