Maar als je hoort welk fragmentje dan snap ik de stemmen wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef Greys het volgende:
Hóly shit Portugal door met televote.
Zullen we nooit meer bang zijn dat we iets sturen dat te kalm is voor televote.
Verdammequote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
En ik vind het echt een heerlijk lied. Sorry geen sorry.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Greys het volgende:
België niet door en Portugal wel.
Met televotes.
Die had echt niemand op z'n bingokaart.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef yvonne het volgende:
IJsland, espresso, Noorwegen, Portugal, San Marino, de sauna, Nederland, Italië, zwitserland
Piepquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef yvonne het volgende:
IJsland, espresso, Noorwegen, Portugal, San Marino, de sauna, Nederland, Italië, zwitserland
Ik vond Portugal het echte rustpunt in het geheel. Ook als enige zonder dat irritante rode kleur dat overal terugkwam. Niet op gestemd overigens maar vind ik niet verrassend.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Greys het volgende:
België niet door en Portugal wel.
Met televotes.
Die had echt niemand op z'n bingokaart.
quote:
Eén ding moeten we Pim Brassien in elk geval nageven: zijn doel was om Claude heel close bij de kijker te krijgen, en dat is gelukt. Claude is qua uitstraling gewoon goud, die jongen gun je wat. En met zo'n breekbaar optreden buit je dat wel uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:44 schreef Aadrianus het volgende:
Je ziet het maar, je kunt de hele gymzaal leegplunderen, alle lazerstralen huren die er beschikbaar zijn, ondersteboven in de ringen hangen en pyro's laten knallen waar het maar kan....
Dat staat allemaal niet garant voor een plek in de finale.
Claude was een rustpunt, voor de ogen en de oren. Hij heeft emotievol gezongen, misschien niet altijd zo strak als in de studioversie, maar dat dondert niet. De staging werkte. Het verhaal van Claude is vertaald naar een coherente staging. (Al had ik zelf voor een iets 'jeugdiger' versie gekozen, maar wel met die mooie steadycam.)
In de meeste stagings kon ik toch ook niet echt een lijn vinden die logisch was. Ik vond veel stagings rommelig, druk en te veel van veel en te weinig keuzes gemaakt voor iets dat echt werkt.
Zwitserland was ook intiem, maar..... man wat saai.
EBU moet snel weer de jury's in de halve finales terughalen. Mijn god, wat een gedoe om de gunst van de telemeters te krijgen. Ik word er niet echt happy van. Ik had echt nog nauwelijks iets gezien of gehoord van de meeste landen. Mijn oren toeteren nog.
Dat begin was wel perfect, daarna wordt het wel rommelig maar hij heeft je dan al aardig te pakken ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eén ding moeten we Pim Brassien in elk geval nageven: zijn doel was om Claude heel close bij de kijker te krijgen, en dat is gelukt. Claude is qua uitstraling gewoon goud, die jongen gun je wat. En met zo'n breekbaar optreden buit je dat wel uit.
Wat ik een week geleden al zei: Met Claude heb je goud in je handen, je moet het eigenlijk alleen maar laten stralen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eén ding moeten we Pim Brassien in elk geval nageven: zijn doel was om Claude heel close bij de kijker te krijgen, en dat is gelukt. Claude is qua uitstraling gewoon goud, die jongen gun je wat. En met zo'n breekbaar optreden buit je dat wel uit.
Zeker, hoge gunfactor heeft ie wel. Ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heel goedquote:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovisionquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:53 schreef Aadrianus het volgende:
fuck ik ben de link naar de bookmakers ineens kwijt
Thanks.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |