Nou dit jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef d_elise het volgende:
Was gewoon echt heel mooi en een fijn rustpunt tussen alle hysterie.
heel aandoenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef Greys het volgende:
Net als zijn enorme opluchting aan het eind.
Wat eerder iemand ook al zei, ik word er ook echt wel een beetje moe van dat we zonodig elk nummer dat we sturen op de een of andere manier betekenisvol moeten vinden, waardoor ze er ook zogenaamd altijd een bepaalde reis of beleving bij hoort. Het zal 99% van de kijkers geen ene reet boeien wat de betekenis van een nummer is. Het nummer van Zwitserland vind ik ook mooi zonder dat ik weet of er een betekenis achter zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef grazz het volgende:
Ik ging er zo relaxed in, totdat Claude moest en ik toch weer zenuwachtig werd![]()
Mooi zoals Claude op beeld over kwamDit is het type artiest waarmee je als kijker bevriend wil zijn. Ik denk dat top 5 nog steeds mogelijk is
![]()
Die hele reis waar ze het over hadden kwam in elk geval niet over en dat boeit de kijker denk ik ook niet. Ze zijn er wel in geslaagd om de aandacht vast te houden.
Hij deed het echt prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef grazz het volgende:
Ik ging er zo relaxed in, totdat Claude moest en ik toch weer zenuwachtig werd![]()
Mooi zoals Claude op beeld over kwamDit is het type artiest waarmee je als kijker bevriend wil zijn. Ik denk dat top 5 nog steeds mogelijk is
![]()
Die hele reis waar ze het over hadden kwam in elk geval niet over en dat boeit de kijker denk ik ook niet. Ze zijn er wel in geslaagd om de aandacht vast te houden.
Vooral de wideshot vond ik doodzonde.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:43 schreef Dave het volgende:
Die oranje zon, die bloemenzee en dat lelijke wide shot aan het eind waarbij je de spiegel al ziet staan zijn wel de minpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |