SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dan is het nog een lekker temperatuurtje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veel zon en ook geen wolken volgende de weer app, al komen die hier vaak wel in de middag voorbijquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Afgelopen dagen heb ik geen wolkje gezienquote:Op maandag 12 mei 2025 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel zon en ook geen wolken volgende de weer app, al komen die hier vaak wel in de middag voorbij![]()
![]()
Hier wel een paar wolkjesquote:Op maandag 12 mei 2025 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Afgelopen dagen heb ik geen wolkje gezien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh mijn gutjes, de ergotherapeut voor werkplekken is er
Meest nutteloze mensenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik haak hier even bij aan, Hiep hiep hoeraaaa gefeliciteerd allebeiquote:Op maandag 12 mei 2025 11:33 schreef aeque het volgende:
Gefeliciteerd @:monsterkoekie en @:_username_![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kleine bolkjes grote bolkjes doe ze in je bolkmasjienquote:
Laat maar lekker draaien steeds meer in die bolkmasjien
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haak hier even bij aan, Hiep hiep hoeraaaa gefeliciteerd allebeiBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heeft iemand ze laten laufen?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @:gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?![]()
![]()
![]()
Ik denk jarig, dat andere lijkt mij onwaarschijnlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @:gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Username is jarig vandaag en monsterkoekie was ook ergens deze dagen jarig, alleen had ik geen exacte datum.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @:gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?
Maar vandaag dus. Schriftje is bijgewerkt.
How can I make this topic about me?![]()
Wel TT waardig?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk jarig, dat andere lijkt mij onwaarschijnlijk![]()
![]()
Correctquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ga zo een overleg in voor de prestatieafspraken 2025.2026 heb helemaal niets door kunnen lezen het weekend
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke tool heb je gebruikt?quote:I'm surrounded by morons!
Ik kom ook niet voor de punten, maar voor de users.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende: [..] In de nacht of vroege ochtend is dat ook goed te doen. DTS loopt leeg, zijn niet veel punten jagers meer
Vanmorgen om 9 uur moest ik in het ziekenhuis zijn voor een uroloog onderzoek.
Ik kan je vertellen dat dat letterlijk een kut onderzoek is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kleine bolkjes grote bolkjes doe ze in je bolkmasjien
Laat maar lekker draaien steeds meer in die bolkmasjien![]()
onvoorbereidquote:Op maandag 12 mei 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo een overleg in voor de prestatieafspraken 2025.2026 heb helemaal niets door kunnen lezen het weekend
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uit![]()
![]()
Succes. Dit zal niet het enige overleg erover zijn toch, waarin al besluiten worden genomen?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uitHow can I make this topic about me?![]()
Ben je er geweest?quote:I'm surrounded by morons!
Ik ga me maar klaar maken voor een blokje rennen. Mocht ik de komende dagen niet meer in DTS bolken, dan hebben ze me idd opgepakt voor winkeldiefstal
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga me maar klaar maken voor een blokje rennen. Mocht ik de komende dagen niet meer in DTS bolken, dan hebben ze me idd opgepakt voor winkeldiefstal
How can I make this topic about me?![]()
Je krijgt hooguit een boete hoor..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
Wat ga je presteren?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uitI'm surrounded by morons!
Dan vind ik het knap dat je weet waar het is zonder toolsquote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wil nog wel keertje naar ZagrebI'm surrounded by morons!
Laibach is ook in de buurt, kan je denk ik makkelijk combinerenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wil nog wel keertje naar ZagrebUw ADH vitamine Worst
O dat is minder hopelijk niets ernstigs aan de handquote:Op maandag 12 mei 2025 11:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kom ook niet voor de punten, maar voor de users.
Vanmorgen om 9 uur moest ik in het ziekenhuis zijn voor een uroloog onderzoek.
Ik kan je vertellen dat dat letterlijk een kut onderzoek isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jwtquote:Op maandag 12 mei 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan vind ik het knap dat je weet waar het is zonder tools![]()
![]()
Ik kreeg ze ook pas vrijdag tegen 17 uur, dacht doe ik zaterdag wel. Ja je weet wat er toen kwamquote:
Heb er ook niet echt mijn kop naar staan om die zware stukken te lezen. Maar gelukkig doe ik het niet alleen ik lft wel mee op wat ik hoor
Het is een voorgesprek, volgende week woensdag met de cooperatie en de gemeente om tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ljubljana?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laibach is ook in de buurt, kan je denk ik makkelijk combineren![]()
Daar vlieg ik over een paar weken heen.quote:I'm surrounded by morons!
Ik nietsquote:Maar ik ga nu wel teams aanzetten
Er ligt een voorstel en dat moeten we goedkeuren en tegen argumenten geven zelf met voorstellen komen etc etc
Is niet makkelijk je moet overal aan denken en alles is nu zo onzeker door dat die huurbevriezing, wat gaat er nog van komen wat in de prestatieafspraken is vast gelegd? Kunnen de cooperaties er nog aan voldoen. Etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nietsMaar ik ga nu wel teams aanzetten
Er ligt een voorstel en dat moeten we goedkeuren en tegen argumenten geven zelf met voorstellen komen etc etc
Is niet makkelijk je moet overal aan denken en alles is nu zo onzeker door dat die huurbevriezing, wat gaat er nog van komen wat in de prestatieafspraken is vast gelegd? Kunnen de cooperaties er nog aan voldoen. Etc etcAhhh, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]wist alleen niet meer hoe te spellen
![]()
![]()
en als je daar toch ben kan je gelijk door naar Kärnten en daar Kärnter Kasnudeln, Fleischnudeln en Kirchtagsuppe nemenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Weljaquote:Op maandag 12 mei 2025 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je daar toch ben kan je gelijk door naar Kärnten en daar Kärnter Kasnudeln, Fleischnudeln en Kirchtagsuppe nemen![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Ongewild urineverlies na vier bevallingen is normaal, want vaak zijn dan je bekkenbodemspieren verzwakt. Echter sinds mijn hoestbuien eind vorig jaar lijkt mijn blaas een eigen wil te hebbenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder hopelijk niets ernstigs aan de hand
Bij het eerste onderzoek begin dit jaar vond de gynaecoloog het opmerkelijk dat ik juist zeer sterke bekkenbodemspieren heb, dus daarom daarna een plas onderzoek gehad, met als gevolg dat ik vanmorgen een uitgebreider onderzoek heb gehad, waarbij via een catheter m'n blaas werd gevuld om te kijken wat de capaciteit van m'n blaas is, bij welke hoeveelheid ik aandrang krijg etc en via katodes en een catheter in m'n reet hoe m'n blaas en bekkenbodemspieren zich op dat moment gedragen.
Ik kan je verzekeren dat zo'n onderzoek geen pretje is
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oef, dat lijkt me ook niet prettigquote:Op maandag 12 mei 2025 12:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ongewild urineverlies na vier bevallingen is normaal, want vaak zijn dan je bekkenbodemspieren verzwakt. Echter sinds mijn hoestbuien eind vorig jaar lijkt mijn blaas een eigen wil te hebben
Bij het eerste onderzoek begin dit jaar vond de gynaecoloog het opmerkelijk dat ik juist zeer sterke bekkenbodemspieren heb, dus daarom daarna een plas onderzoek gehad, met als gevolg dat ik vanmorgen een uitgebreider onderzoek heb gehad, waarbij via een catheter m'n blaas werd gevuld om te kijken wat de capaciteit van m'n blaas is, bij welke hoeveelheid ik aandrang krijg etc en via katodes en een catheter in m'n reet hoe m'n blaas en bekkenbodemspieren zich op dat moment gedragen.
Ik kan je verzekeren dat zo'n onderzoek geen pretje is![]()
![]()
Misschien niet overal... Hier afgelopen week wel iigquote:Op maandag 12 mei 2025 12:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, ben daar laatst nog wel geweest![]()
Of niet goed gekekenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien niet overal... Hier afgelopen week wel iig
Met excuses voor de uitgebreide details, maar ik wilde er zeker van zijn dat jullie je nergens zorgen over hoeven te makenquote:
Volgens mijn Facebook is iig @_UserName_ jarig dus ik gok van w3lquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Stil hierIk heb er één en ik ben er trots op
Ik vind wandelen al warm genoegquote:Op maandag 12 mei 2025 13:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice ook hardlopen of heb je gewandeld? Beiden warm lijkt me![]()
![]()
Maak me maar wakker over een jaar of twintig. Of gewoon niet, dat mag ook.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bolkquote:Op maandag 12 mei 2025 13:34 schreef aeque het volgende:
Maak me maar wakker over een jaar of twintig. Of gewoon niet, dat mag ook.![]()
Ik kus je wel wakkerquote:Op maandag 12 mei 2025 13:34 schreef aeque het volgende:
Maak me maar wakker over een jaar of twintig. Of gewoon niet, dat mag ook.
Demonstranten 5 mei doen aangifte tegen officier Marco Kroon voor mishandeling. https://www.nu.nl/binnenl(...)or-mishandeling.htmloh jeetje er liep er eentje een schaafwond op
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Foto van de zeer ernstige verwonding.
Ja zeer gruwelijk. Ik twijfelde ook even of ik wel moest posten.quote:
In een spoilerquote:Op maandag 12 mei 2025 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja zeer gruwelijk. Ik twijfelde ook even of ik wel moest posten.![]()
![]()
Mijn teen is erger gewond. Moet ik nu aangifte doen tegen mezelf?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de zeer ernstige verwonding.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zou ik maar doen jaquote:Op maandag 12 mei 2025 14:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn teen is erger gewond. Moet ik nu aangifte doen tegen mezelf?![]()
![]()
Tegen Rob, die zal er vast wel iets mee te maken hebben. Dat hij naar je keek ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn teen is erger gewond. Moet ik nu aangifte doen tegen mezelf?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Plaatje ontbrak:Nee, ik stootte m'n kleine teen aan de keukendeur, @Rob zat in de woonkamer. Die had er dus echt niks mee te maken.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegen Rob, die zal er vast wel iets mee te maken hebben. Dat hij naar je keek ofzo.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon zeggen dat je voor Rob naar de keuken moest.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:08 schreef DJMO het volgende:
Plaatje ontbrak:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, ik stootte m'n kleine teen aan de keukendeur, @:Rob zat in de woonkamer. Die had er dus echt niks mee te maken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aangifte tegen de keukendeurquote:Op maandag 12 mei 2025 14:08 schreef DJMO het volgende:
Plaatje ontbrak:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, ik stootte m'n kleine teen aan de keukendeur, @:Rob zat in de woonkamer. Die had er dus echt niks mee te maken.![]()
Dat kan kloppen. Hij wilde koffie namelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je voor Rob naar de keuken moest.
Zie je, zijn schuld dus. Hup aangifte tegen hem doen.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Hij wilde koffie namelijk
Wat is dat voor raar plaatje?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je voor Rob naar de keuken moest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zet jij nu neer voor plaatje, heb je dat wel goed?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:08 schreef DJMO het volgende:
Plaatje ontbrak:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, ik stootte m'n kleine teen aan de keukendeur, @:Rob zat in de woonkamer. Die had er dus echt niks mee te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In jou quote kan je op afbeelding klikkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil ik dat?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In jou quote kan je op afbeelding klikken
Ik denk dat @DJMO zich vergiste heeft, dit is niet wat voor haar om te postenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3341 / +373 / +158 / 5641 / 6126
2. HappyCharly / 407 / +10 / +41 / 331 / 445
3. aeque / 389 / +129 / +35 / 935 / 1241
4. KillemWieft / 349 / +35 / +53 / 164 / 266
5. Dr.Mikey / 286 / +15 / +19 / 154 / 233
6. devzero / 281 / +5 / +0 / 275 / 343
7. hemarookworst / 278 / +17 / +29 / 540 / 757
8. _UserName_ / 268 / +32 / +6 / 185 / 278
9. Harrie / 266 / +3 / +0 / 456 / 583
10. KoningWouter / 221 / +6 / +29 / 680 / 854
11. gebrokenglas / 213 / +64 / +7 / 814 / 1070
12. Rob / 178 / +15 / +60 / 66 / 118
13. mario390 / 144 / +0 / +0 / 37 / 75
14. Fogel / 136 / +70 / +0 / 106 / 166
15. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
16. marc0871 / 129 / +3 / +18 / 8 / 39
17. DJMO / 127 / +1 / +88 / 65 / 89
18. Moonlight / 119 / +8 / +20 / 224 / 291
19. MizzezAmy / 115 / +15 / +2 / 678 / 832
20. kree / 106 / +0 / +0 / 197 / 268SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:DJMO zich vergiste heeft, dit is niet wat voor haar om te postenDat dus. Ik zie niks.quote:
Wel als je hem kopieerde en dat in je browser zetten en in de quote op afbeelding drukken deed hij ookquote:
Maar het is nu helemaal weg dus weet niet wat er aan de hand wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu hebben we allemaal een virus.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel als je hem kopieerde en dat in je browser zetten en in de quote op afbeelding drukken deed hij ook
Maar het is nu helemaal weg dus weet niet wat er aan de hand was
Dat snap ik, nu maar hopen dat het iets is wat ze kunnen verhelpenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ongewild urineverlies na vier bevallingen is normaal, want vaak zijn dan je bekkenbodemspieren verzwakt. Echter sinds mijn hoestbuien eind vorig jaar lijkt mijn blaas een eigen wil te hebben
Ik kan je verzekeren dat zo'n onderzoek geen pretje isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt was heel raarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lovelyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan er aan geopereerd worden, maar hopelijk is er ook medicatie tegen. Ik slik liever wat pillen dan dat ik onder narcose moet.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, nu maar hopen dat het iets is wat ze kunnen verhelpen
En als wel nodig dan hoop ik dat ze dat er een duo operatie van maken, aangezien ik toch onder het mes moet voor die vaatmalformatie op m'n achterhoofd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vaatmalformatie, wat is dat dan? ?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan er aan geopereerd worden, maar hopelijk is er ook medicatie tegen. Ik slik liever wat pillen dan dat ik onder narcose moet.
En als wel nodig dan hoop ik dat ze dat er een duo operatie van maken, aangezien ik toch onder het mes moet voor die vaatmalformatie op m'n achterhoofd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is foto van m'n teen. Denk dat postimg.cc moeilijk doet.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zet jij nu neer voor plaatje, heb je dat wel goed?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik begreep dat het in iets pikants veranderde.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is foto van m'n teen. Denk dat postimg.cc moeilijk doet.
Een vaatafwijking onder de hoofdhuid. Vergelijkbaar met een spatader op het been.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het was ive webcam sexquote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is foto van m'n teen. Denk dat postimg.cc moeilijk doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht wat is dit dan, leek mij ook niets voor jou ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had het inmiddels gevonden. Had er nooit van gehoord.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een vaatafwijking onder de hoofdhuid. Vergelijkbaar met een spatader op het been.
Maar het gaat lekker met je of niet pppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ive webcam sexNee, dat heb ik serieus niet gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht wat is dit dan, leek mij ook niets voor jou dit
Je had de verkeerde link onder je knop zitten natuurlijkquote:
Ach ja. Oud worden gaat met gebreken en kwaaltjesquote:Op maandag 12 mei 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het inmiddels gevonden. Had er nooit van gehoord.
Maar het gaat lekker met je of niet pppffffIk heb er één en ik ben er trots op
Nope. https://i.postimg.cc/8zzgnkpm/PXL-20250508-154808208-MP.jpgquote:Op maandag 12 mei 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had de verkeerde link onder je knop zitten natuurlijkIk heb er één en ik ben er trots op
Overdag is ze een nette vrouw die over zere tenen praatquote:
In de nacht veranderd ze in een sexmonster
Ja krijg je nu dit 504 Gateway Time-outquote:Op maandag 12 mei 2025 14:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. https://i.postimg.cc/8zzgnkpm/PXL-20250508-154808208-MP.jpgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeg ik. Postimg.cc doet raarquote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja krijg je nu dit 504 Gateway Time-outIk heb er één en ik ben er trots op
Beetje aardbeienjam erbij, dan is het al helemaal lekker.quote:
Dat zeg ik kreeg eerst wat anders te zienquote:
Ah dat kan ook of kersen uit een potje deed ik ook wel eens door de yoghurt of kwark met schuddenbuikjesquote:Op maandag 12 mei 2025 14:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje aardbeienjam erbij, dan is het al helemaal lekker.
Iedereen is nu snel het plaatje aan het proberen.
Die doet het toch niet meer, dus kunnen zich de moeite besparenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan zomaar ineens weer gaan werken.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Die doet het toch niet meer, dus kunnen zich de moeite besparen
Vooral blijven proberen danquote:![]()
EN anders is er vast wel iets te vinden op het internetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
smileys
Ik zal je het een en ander toesturen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En? Kreeg je er rode oortjes van?quote:
Oeh.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, bewaar het wel voor vanavond
Nou als we vanavond niets van Lovely horen weten we wat er aan de hand is
Nou dan lig ik in bed, en dan post ik sowieso niet snel meer in DTS .quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Nu helemaal niet meerquote:Op maandag 12 mei 2025 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan lig ik in bed, en dan post ik sowieso niet snel meer in DTS .dan snap ik dat je in bed ligt
![]()
Maar ik neem aan dat je niet al om 20 uur in bed ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Nee dan nog niet, is wel erg vroegquote:Op maandag 12 mei 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu helemaal niet meerdan snap ik dat je in bed ligt
![]()
Maar ik neem aan dat je niet al om 20 uur in bed ligt
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, bewaar het wel voor vanavond
Ja daar smul jij van he maar goed je stuurt het haar ook niet voor niets natuurlijkquote:
Misschien kunnen jullie cammen
Soort chatroulette met alleen maar fokkersquote:Op maandag 12 mei 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar smul jij van he maar goed je stuurt het haar ook niet voor niets natuurlijk
Misschien kunnen jullie cammen
Vroeger in R&P sc deden we soms wel aan webcams.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Soort chatroulette met alleen maar fokkers
Ging je dan msnen samen? Of niet zo ver vroegerquote:Op maandag 12 mei 2025 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Vroeger in R&P sc deden we soms wel aan webcams.
Doen sommigen sowieso welquote:Op maandag 12 mei 2025 15:10 schreef aeque het volgende:
Boh @:Lovely zulke dingen moet je niet sturen hoor.
Straks gaan mensen nog dingen denken.![]()
Daar ben je klaar meequote:Op maandag 12 mei 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Soort chatroulette met alleen maar fokkers
Nee was al ver na msn. Was een website waar je met een groep kon cammen. Soort pre-zoom meeting. Weet de naam alleen niet meer.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ging je dan msnen samen? Of niet zo ver vroegerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O jee is het weer zover. Ze kan zich ook nooit inhouden hequote:Op maandag 12 mei 2025 15:10 schreef aeque het volgende:
Boh @:Lovely zulke dingen moet je niet sturen hoor.
Straks gaan mensen nog dingen denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel leuk was datquote:![]()
Chatroulette deden we soms met een groep voordat we uit gingen weleens. Tussen alle piemels door waren er ook wel leuke interacties
Chatten, piemels? Euhhhhhquote:Op maandag 12 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heel leuk was dat![]()
Chatroulette deden we soms met een groep voordat we uit gingen weleens. Tussen alle piemels door waren er ook wel leuke interactiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof ik dat erg vind.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee is het weer zover. Ze kan zich ook nooit inhouden he
Ken ik zo niet..quote:Op maandag 12 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heel leuk was dat![]()
Chatroulette deden we soms met een groep voordat we uit gingen weleens. Tussen alle piemels door waren er ook wel leuke interacties
Ow je kent het fenomeen van chatroulete niet wat toen echt een hype was.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Weet nog wel dat ze toen chatroulete met de wereld draait door gingen laten zien en daar ook ineens piemels. Ik ga ff een filmpje ervan zoeken
Je kent Chatroulette niet?quote:
Kun je met random mensen webcammen en chatten. Maar ja, genoeg mannen en ook soms vrouwen die dan al masturberend eraan mee deden.
Geen idee, zo goed ken ik je natuurlijk niet.quote:
Nope, nooit van gehoord. Ben nu wel nieuwsgierig geworden.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow je kent het fenomeen van chatroulete niet wat toen echt een hype was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, en dat als er een hele groep mensen meekeek?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kent Chatroulette niet?
Kun je met random mensen webcammen en chatten. Maar ja, genoeg mannen en ook soms vrouwen die dan al masturberend eraan mee deden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okay wel geinigquote:Op maandag 12 mei 2025 15:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee was al ver na msn. Was een website waar je met een groep kon cammen. Soort pre-zoom meeting. Weet de naam alleen niet meer.Zou zelf niet weten om welke site dit gaat
Het is Lovquote:Op maandag 12 mei 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je natuurlijk niet.
Nee dat ging dan wel 1-op-1. Je werd dan random aan een ander iemand gekoppeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, en dat als er een hele groep mensen meekeek?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vanaf 6:23 gaat Alexander gewoon live op chatroulette op nationale publieke omroep tv
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 12 mei 2025 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
Vanaf 6:23 gaat Alexander gewoon live op chatroulette op nationale publieke omroep tv
Tegen het einde een flits van een pener.
Wat een raar gedoe en ineens een piemel in beeldquote:Op maandag 12 mei 2025 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zag hemquote:Op maandag 12 mei 2025 15:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Tegen het einde een flits van een pener.ze schrokken er van
Radio 538, slam fm, qmusic soms 100%nlquote:
Ik had spotify maar heb ik verwijderd..
Lekker de hedendaagse liedjes zo te horenquote:Op maandag 12 mei 2025 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Radio 538, slam fm, qmusic soms 100%nl
Ik had spotify maar heb ik verwijderd..
Luister zelf alleen nog SpotifyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja van alles wat..quote:Op maandag 12 mei 2025 15:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker de hedendaagse liedjes zo te horen
Luister zelf alleen nog Spotify![]()
Gebruikte ik bijna nooit meer eigelijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik luister of naar Joyradio of naar Joe. De rest is teveel geouwehoer en dom gelach.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Radio 538, slam fm, qmusic soms 100%nl
Ik had spotify maar heb ik verwijderd..How can I make this topic about me?![]()
Of reclame idd..quote:Op maandag 12 mei 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik luister of naar Joyradio of naar Joe. De rest is teveel geouwehoer en dom gelach."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey GGquote:Op maandag 12 mei 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik luister of naar Joyradio of naar Joe. De rest is teveel geouwehoer en dom gelach.hey amyquote:Hey Jussiequote:
Ik moet zeggen, dat is ook wel gekut. Eerst bluetooth, hopen dat ie 'm pakt (ook niet altijd), dan Spotify enzo, oké, maar naar het volgende nummer skippen onder het rijden is eigenlijk niet verstandig, met de mobiele telefoon. Het leidt teveel af.quote:
Misschien kan het slimmer hoor, dat weet ik niet.How can I make this topic about me?![]()
Cd's gebruikenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat is ook wel gekut. Eerst bluetooth, hopen dat ie 'm pakt (ook niet altijd), dan Spotify enzo, oké, maar naar het volgende nummer skippen onder het rijden is eigenlijk niet verstandig, met de mobiele telefoon. Het leidt teveel af.![]()
Of met een usb stick.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Dotquote:
Ik zie hier wel duidelijk een voorliefde voor Jussie in jouw begroetingen
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Snap ik welquote:Op maandag 12 mei 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hey Dot
Ik zie hier wel duidelijk een voorliefde voor Jussie in jouw begroetingen![]()
![]()
Jah, dat hardloopevenement in Leeuwarden gisteren had ook wel wat onwel wordingen (en zelfs een overledene), schijnt geen ideaal hardloopweer te zijn nuquote:Op maandag 12 mei 2025 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
Sinds het hardlopen wel behoorlijke koppijn. Eigenschuld ik weet tWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja ik kreeg nog van lovely de goede tip om savonds later te gaan hardlopen. Maar eigenwijs toch in de middag gegaan. En ik was van plan om rustig te lopen, maar toch een hoger tempo gelopen, waardoor mijn hoofd is ontploft. Ahja nog een uurtje en dan zit de werkdag erop en hoef ik niet meer na te denkenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, dat hardloopevenement in Leeuwarden gisteren had ook wel wat onwel wordingen (en zelfs een overledene), schijnt geen ideaal hardloopweer te zijn nu
quote:Op maandag 12 mei 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
De Bastogne koeken bij de AH zijn ook wel hardlopersja moet ik er snel bijzijn ja?
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: