SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dan is het nog een lekker temperatuurtje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veel zon en ook geen wolken volgende de weer app, al komen die hier vaak wel in de middag voorbijquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Afgelopen dagen heb ik geen wolkje gezienquote:Op maandag 12 mei 2025 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel zon en ook geen wolken volgende de weer app, al komen die hier vaak wel in de middag voorbij![]()
![]()
Hier wel een paar wolkjesquote:Op maandag 12 mei 2025 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Afgelopen dagen heb ik geen wolkje gezien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh mijn gutjes, de ergotherapeut voor werkplekken is er
Meest nutteloze mensenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik haak hier even bij aan, Hiep hiep hoeraaaa gefeliciteerd allebeiquote:Op maandag 12 mei 2025 11:33 schreef aeque het volgende:
Gefeliciteerd @:monsterkoekie en @:_username_![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kleine bolkjes grote bolkjes doe ze in je bolkmasjienquote:
Laat maar lekker draaien steeds meer in die bolkmasjien
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haak hier even bij aan, Hiep hiep hoeraaaa gefeliciteerd allebeiBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heeft iemand ze laten laufen?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @:gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: