SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dan is het nog een lekker temperatuurtje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veel zon en ook geen wolken volgende de weer app, al komen die hier vaak wel in de middag voorbijquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Afgelopen dagen heb ik geen wolkje gezienquote:Op maandag 12 mei 2025 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel zon en ook geen wolken volgende de weer app, al komen die hier vaak wel in de middag voorbij![]()
![]()
Hier wel een paar wolkjesquote:Op maandag 12 mei 2025 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Afgelopen dagen heb ik geen wolkje gezien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh mijn gutjes, de ergotherapeut voor werkplekken is er
Meest nutteloze mensenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik haak hier even bij aan, Hiep hiep hoeraaaa gefeliciteerd allebeiquote:Op maandag 12 mei 2025 11:33 schreef aeque het volgende:
Gefeliciteerd @:monsterkoekie en @:_username_![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kleine bolkjes grote bolkjes doe ze in je bolkmasjienquote:
Laat maar lekker draaien steeds meer in die bolkmasjien
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haak hier even bij aan, Hiep hiep hoeraaaa gefeliciteerd allebeiBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heeft iemand ze laten laufen?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @:gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?![]()
![]()
![]()
Ik denk jarig, dat andere lijkt mij onwaarschijnlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @:gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Username is jarig vandaag en monsterkoekie was ook ergens deze dagen jarig, alleen had ik geen exacte datum.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn ze jarig of iets ingelopen qua punten op Justin? Anyway, gefeliciteerd. @:gebrokenglas kun je deze verjaardagen valideren?
Maar vandaag dus. Schriftje is bijgewerkt.
How can I make this topic about me?![]()
Wel TT waardig?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk jarig, dat andere lijkt mij onwaarschijnlijk![]()
![]()
Correctquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ga zo een overleg in voor de prestatieafspraken 2025.2026 heb helemaal niets door kunnen lezen het weekend
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke tool heb je gebruikt?quote:I'm surrounded by morons!
Ik kom ook niet voor de punten, maar voor de users.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende: [..] In de nacht of vroege ochtend is dat ook goed te doen. DTS loopt leeg, zijn niet veel punten jagers meer
Vanmorgen om 9 uur moest ik in het ziekenhuis zijn voor een uroloog onderzoek.
Ik kan je vertellen dat dat letterlijk een kut onderzoek is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kleine bolkjes grote bolkjes doe ze in je bolkmasjien
Laat maar lekker draaien steeds meer in die bolkmasjien![]()
onvoorbereidquote:Op maandag 12 mei 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo een overleg in voor de prestatieafspraken 2025.2026 heb helemaal niets door kunnen lezen het weekend
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uit![]()
![]()
Succes. Dit zal niet het enige overleg erover zijn toch, waarin al besluiten worden genomen?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uitHow can I make this topic about me?![]()
Ben je er geweest?quote:I'm surrounded by morons!
Ik ga me maar klaar maken voor een blokje rennen. Mocht ik de komende dagen niet meer in DTS bolken, dan hebben ze me idd opgepakt voor winkeldiefstal
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga me maar klaar maken voor een blokje rennen. Mocht ik de komende dagen niet meer in DTS bolken, dan hebben ze me idd opgepakt voor winkeldiefstal
How can I make this topic about me?![]()
Je krijgt hooguit een boete hoor..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
Wat ga je presteren?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig is het via teams en hoef ik er niet uitI'm surrounded by morons!
Dan vind ik het knap dat je weet waar het is zonder toolsquote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wil nog wel keertje naar ZagrebI'm surrounded by morons!
Laibach is ook in de buurt, kan je denk ik makkelijk combinerenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wil nog wel keertje naar ZagrebUw ADH vitamine Worst
O dat is minder hopelijk niets ernstigs aan de handquote:Op maandag 12 mei 2025 11:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kom ook niet voor de punten, maar voor de users.
Vanmorgen om 9 uur moest ik in het ziekenhuis zijn voor een uroloog onderzoek.
Ik kan je vertellen dat dat letterlijk een kut onderzoek isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jwtquote:Op maandag 12 mei 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan vind ik het knap dat je weet waar het is zonder tools![]()
![]()
Ik kreeg ze ook pas vrijdag tegen 17 uur, dacht doe ik zaterdag wel. Ja je weet wat er toen kwamquote:
Heb er ook niet echt mijn kop naar staan om die zware stukken te lezen. Maar gelukkig doe ik het niet alleen ik lft wel mee op wat ik hoor
Het is een voorgesprek, volgende week woensdag met de cooperatie en de gemeente om tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ljubljana?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laibach is ook in de buurt, kan je denk ik makkelijk combineren![]()
Daar vlieg ik over een paar weken heen.quote:I'm surrounded by morons!
Ik nietsquote:Maar ik ga nu wel teams aanzetten
Er ligt een voorstel en dat moeten we goedkeuren en tegen argumenten geven zelf met voorstellen komen etc etc
Is niet makkelijk je moet overal aan denken en alles is nu zo onzeker door dat die huurbevriezing, wat gaat er nog van komen wat in de prestatieafspraken is vast gelegd? Kunnen de cooperaties er nog aan voldoen. Etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nietsMaar ik ga nu wel teams aanzetten
Er ligt een voorstel en dat moeten we goedkeuren en tegen argumenten geven zelf met voorstellen komen etc etc
Is niet makkelijk je moet overal aan denken en alles is nu zo onzeker door dat die huurbevriezing, wat gaat er nog van komen wat in de prestatieafspraken is vast gelegd? Kunnen de cooperaties er nog aan voldoen. Etc etcAhhh, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]wist alleen niet meer hoe te spellen
![]()
![]()
en als je daar toch ben kan je gelijk door naar Kärnten en daar Kärnter Kasnudeln, Fleischnudeln en Kirchtagsuppe nemenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Weljaquote:Op maandag 12 mei 2025 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je daar toch ben kan je gelijk door naar Kärnten en daar Kärnter Kasnudeln, Fleischnudeln en Kirchtagsuppe nemen![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: