Bijvoorbeeld zoals bij Maud en Evert vorig seizoen. Dat komt omdat er dit jaar tussen geen enkel stel ook maar een of andere vorm van chemie is. Misschien bij Deedry dan nog het meeste. Dat blijkt ook uit het feit dat ze tot het laatst nog twijfelen. Niemand heeft iets bij elkaar van die wil ik, of die vind ik sexueel aantrekkelijk! Echt gedoemd om te mislukken dit hele seizoen wat dat betreft. Veel te braaf en behoudend allemaal. Al vond ik het wel weer prima en vermaklijk om te kijken hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen briljante analyse van wat er anders is dan voorgaande jaren, maar ik merk aan mezelf dat er geen enkel koppel is waarvan ik hoop dat het wat wordt. Dat is wel waarvoor ik als hopeloze romanticus kijk.
Martijn dan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zoals bij Maud en Evert vorig seizoen. Dat komt omdat er dit jaar tussen geen enkel stel ook maar een of andere vorm van chemie is. Misschien bij Deedry dan nog het meeste. Dat blijkt ook uit het feit dat ze tot het laatst nog twijfelen. Niemand heeft iets bij elkaar van die wil ik, of die vind ik sexueel aantrekkelijk! Echt gedoemd om te mislukken dit hele seizoen wat dat betreft. Veel te braaf en behoudend allemaal. Al vond ik het wel weer prima en vermaklijk om te kijken hoor.
Vind je dat die volop voor iemand gaat? Ik niet, nog geen idee wie hij kiest. Ik zie geen chemie.quote:
Ja maar dat mag zo’n boer dus ook helemaal niet, al volop gaan voor een van de twee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je dat die volop voor iemand gaat? Ik niet, nog geen idee wie hij kiest. Ik zie geen chemie.
Jan was toch wel heel teleurgesteld toen Corina weg ging en Roel moest zich bij elkaar rapen toen Karin vertrok.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zoals bij Maud en Evert vorig seizoen. Dat komt omdat er dit jaar tussen geen enkel stel ook maar een of andere vorm van chemie is. Misschien bij Deedry dan nog het meeste. Dat blijkt ook uit het feit dat ze tot het laatst nog twijfelen. Niemand heeft iets bij elkaar van die wil ik, of die vind ik sexueel aantrekkelijk! Echt gedoemd om te mislukken dit hele seizoen wat dat betreft. Veel te braaf en behoudend allemaal. Al vond ik het wel weer prima en vermaklijk om te kijken hoor.
Dat antwoord van Roel had ik niet verwacht. Ik dacht die is allang blij dat er nog 1tje over is. Wel eerlijk van hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef kikkerrrtje het volgende:
Oh leuk; online kunnen we al even kijken hoe Simone terugkeert van haar wandeling en het balanceert daar op het randje. Spannend!
https://boerzoektvrouw.kr(...)rder-met-roel-simone
Misschien is hij zelf ook niet enorm enthousiast, of schat hij in dat het een betere manier is om niet te needy of eager te zijn. Sowieso goed om er geen druk op te leggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat antwoord van Roel had ik niet verwacht. Ik dacht die is allang blij dat er nog 1tje over is. Wel eerlijk van hem.
Ik kan de stream niet ophalen. Ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef kikkerrrtje het volgende:
Oh leuk; online kunnen we al even kijken hoe Simone terugkeert van haar wandeling en het balanceert daar op het randje. Spannend!
https://boerzoektvrouw.kr(...)rder-met-roel-simone
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kan de stream niet ophalen. Ligt dat aan mij?
Mij lukte het net wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kan de stream niet ophalen. Ligt dat aan mij?
Met iemand die dagelijks zegt te twijfelen. Verdient hij niet wat meer? (Daarmee zeg ik niet dat ze niet mag twijfelen.)quote:Op zondag 18 mei 2025 21:07 schreef Grumpey het volgende:
Roel is echt drama: zeg dan gewoon “ ik zou het echt super leuk vinden als je mee gaat op citytrip’”
Natuurlijk niet! iedere keer als hij te enthousiast is, dan krijgt hij de deksel op zijn neus. Beter het van de ander laten komen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:07 schreef Grumpey het volgende:
Roel is echt drama: zeg dan gewoon “ ik zou het echt super leuk vinden als je mee gaat op citytrip’”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |