Vandaag wordt Ajax in ieder geval geen kampioen. Taak is helder: winnen van NEC anders ga je het alsnog weggeven in de laatste 2 potjes; PSV gaat geen punten meer verliezen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:19 schreef Black-Death het volgende:
Ajax moet nog beginnen en mijn angstzweet is al op
Correct.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Vandaag wordt Ajax in ieder geval geen kampioen. Taak is helder: winnen van NEC anders ga je het alsnog weggeven in de laatste 2 potjes; PSV gaat geen punten meer verliezen.
Dit ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef William_Papadin het volgende:
Puntverlies tegen NEC betekent geen kampioenschap.
Dat krijg je met een beginnende trainer.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef LethalNinja het volgende:
Ik verwijt het de trainer ook. Iets voor de rust begon psv al te dicteren. Geen wissels op het middenveld om wat anders te proberen en dan is dit uiteraard geen vreemde uitslag.
Als die wel iets konden had je daar ook zelf niet de winst in de laatste minuut gepakt natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Je hebt ook echt niks aan Feyenoord. Wat een intense mongolen zijn dat
Maar goed, we moeten het gewoon zelf doen
Bij dat var moment waren ze al aan het kijken naar redenen om m wel aan psv te geven.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef franske19 het volgende:
Net zo lang doorspelen totdat PSV scoort lol. Dat worden knikkende knietjes dadelijk.
Klopt, en dan verdien je het ook echt niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef William_Papadin het volgende:
En dit klopt ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en dan verdien je het ook echt niet.
Tja, dit inderdaad. Want Ajax gaat die laatste drie wedstrijden zeker niet allemaal winnen gezien de huidige vorm. NEC vanmiddag zal al ploeteren worden. Men mag eigenlijk nog blij zijn dat die tweede plek zeker is, want anders had Ajax ook maar zo nog derde kunnen worden.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef William_Papadin het volgende:
Piep piep. Gewoon zelf 3x winnen en je bent kampioen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef franske19 het volgende:
Net zo lang doorspelen totdat PSV scoort lol. Dat worden knikkende knietjes dadelijk.
Paar maandjes boven stand geleefd, hopelijk trekken ze dit nog over de streep, het moet uit de tenen gaan komen, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit inderdaad. Want Ajax gaat die laatste drie wedstrijden zeker niet allemaal winnen gezien de huidige vorm. NEC vanmiddag zal al ploeteren worden. Men mag eigenlijk nog blij zijn dat die tweede plek zeker is, want anders had Ajax ook maar zo nog derde kunnen worden.
Grootste voetbalkater ooit, weet nog dat ik met wat vrienden Amsterdam in ging. Klaar voor een feestje. Achja..quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Begin wel Graafschap-vibes te krijgen
Hou op hoor. Als dat zo is, verdien je het ook echt niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit inderdaad. Want Ajax gaat die laatste drie wedstrijden zeker niet allemaal winnen gezien de huidige vorm. NEC vanmiddag zal al ploeteren worden. Men mag eigenlijk nog blij zijn dat die tweede plek zeker is, want anders had Ajax ook maar zo nog derde kunnen worden.
Dat is sowieso al een hele mooie prestatie idd, zeker na vorige seizoenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Tarado het volgende:
Wel CL al binnen jongens, dat is al een felicitatie waard.
Ajax en “gewoon 3x winnen” is lastige combiquote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Piep piep. Gewoon zelf 3x winnen en je bent kampioen.
Aan het begin van het seizoen had men daar natuurlijk voor getekend, maar als je vervolgens alle toppers wint en dan met 9 punten voorsprong in de laatste vier wedstrijden de titel gaat verspelen, dat is heel wrang.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Tarado het volgende:
2x is ook genoegquote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax en “gewoon 3x winnen” is lastige combi
Wat? Tottenham was toch wel een x of 10 erger.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Grootste voetbalkater ooit, weet nog dat ik met wat vrienden Amsterdam in ging. Klaar voor een feestje. Achja..
Ga toch weg johquote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Tarado het volgende:
Zekerquote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Begin wel Graafschap-vibes te krijgen
Ja was ook klote maar ik kon dat voor mijzelf makkelijk verwerken. Bij mij overheerste trots dat ze zover kwamen hoe zuur het ook was gegaan dan schaam ik mij uiteindelijk niet voor een nederlag tegen de Tottenham.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat? Tottenham was toch wel een x of 10 erger.
Beide op 8 mei
Truequote:
KNVB moet het wel spannend houden hequote:Op zondag 11 mei 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Hele seizoen zijn dat handsballen en penalties tot irritatie aan toe.
Nu opeens niet.
En espn. Vooral.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
KNVB moet het wel spannend houden he
Ze hadden wel mooi van een Champions League-finalist verlorenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja was ook klote maar ik kon dat voor mijzelf makkelijk verwerken. Bij mij overheerste trots dat ze zover kwamen hoe zuur het ook was gegaan dan schaam ik mij uiteindelijk niet voor een nederlag tegen de Tottenham.
Ik kan me niet voorstellen dat dit Zeistbeleid is!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Hele seizoen zijn dat handsballen en penalties tot irritatie aan toe.
Nu opeens niet.
Koninklijke Nederlandse Boerenbondquote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef franske19 het volgende:
Inderdaad. Dit gaat echt nergens overquote:Op zondag 11 mei 2025 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit elftal gaat geen punt pakken tegen Twente en Groningen. Flikker die schaal maar over het hek bij Peevee.
Ranzig betonmiddenveld ookquote:Op zondag 11 mei 2025 17:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit gaat echt nergens over
Tsja wie moet je anders opstellen..quote:
Flikker Jong Ajax er maar in , slechter kan toch niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie moet je anders opstellen..
Nou pas op wat je zegtquote:Op zondag 11 mei 2025 17:26 schreef TornadoDK het volgende:
Dat weghorst in de basis geroep is hopelijk ook weer afgelopen.
Maar heeft NEC dan al gescoord?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:31 schreef Parafernalia het volgende:
Ach joh in de 85e minuut scoort ajax. (eigen goal NEC maar telt ook)
Als Ajax dit niveau op de mat legt, wordt het gewoon 0-3.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:34 schreef Black-Death het volgende:
Twente zal zich wel gaan sparen voor de playoffs
Die gaan winnen denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 17:34 schreef Black-Death het volgende:
Twente zal zich wel gaan sparen voor de playoffs
Straalt er ook echt vanaf , dat moeten.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je moet NEC en Groningen winnen, puntverlies betekent einde titel.
Directie met een klein stijfje. Wel CL-gelden, geen premie/verhoogde salarissen na kampioenschap --> BOHHHquote:Op zondag 11 mei 2025 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Straalt er ook echt vanaf , dat moeten.
Kan Kroes weer lekker snuffelen bij bijvoorbeeld Kowet voor koopjes als Edvardsen en Deijlgod.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Directie met een klein stijfje. Wel CL-gelden, geen premie/verhoogde salarissen na kampioenschap --> BOHHH
"Hoop rek nog in. Kijk maar naar hoe Schöne het destijds deed."quote:Op zondag 11 mei 2025 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan Kroes weer lekker snuffelen bij bijvoorbeeld Kowet voor koopjes als Edvardsen en Deijlgod.
BORDOPSCHOOTGOD
Laudrup komt ook uit Denemarken dus Gaaei is de nieuwe Cafu.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Hoop rek nog in. Kijk maar naar hoe Schöne het destijds deed."
Goed voetbal komt vanzelf als je wint.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup komt ook uit Denemarken dus Gaaei is de nieuwe Cafu.
Zette de lijnen uit. Grote meneer.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson droeg Liverpool echt op zijn schouders.
Gouden wisselquote:
Kan als 6 nog jaren mee. Zooo geslepen.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deef zou eigenlijk ook bij Inter in de basis staan . Maar ja , te blond.
Misschien stond ik wel in dezelfde kroegquote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Grootste voetbalkater ooit, weet nog dat ik met wat vrienden Amsterdam in ging. Klaar voor een feestje. Achja..
Ze spelen niet anders dan normaal (niet heel best)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
volgend seizoen 30 wedstrijden!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:12 schreef Black-Death het volgende:
Bizar dit
Seizoen duurt net te lang.
Jammer. Tweede plek had ik vooraf voor getekend.
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoJa dit was inderdaad behoorlijk optimistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit iedereen er nog of gaan de eerste mensen al terug naar de provincie?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die shots van het publiek zijn wel stuk voor stuk puur goud.
Dat is toch wel een devaluatie van Bosz als trainer. Dat hij met een degelijke selectie nog niet met twee vingers in de neus kampioen is.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef DobbyDobby het volgende:
Jullie kunnen er echt helemaal NIETS van. Dat dit team kampioen kan worden hahahah
Zegt iets over hoe lachwekkend de andere teams zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef DobbyDobby het volgende:
Jullie kunnen er echt helemaal NIETS van. Dat dit team kampioen kan worden hahahah
Jep.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tekende zich al af in al die kutwedstrijden tegen Almere, Willem II, PEC etc.
Ik denk niet dat de filosoof dat herkent , of in gelooft . Creativiteit.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Hopen is tegen beter weten in want dit is gewoon weg nu.
Met het voorschot op de CL gelden creativiteit halen. Want dit is drama.
Er is wel creativiteit, maar dat begint vaak op de bank en komt pas als het (te) laat is.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Hopen is tegen beter weten in want dit is gewoon weg nu.
Met het voorschot op de CL gelden creativiteit halen. Want dit is drama.
Dit vat het wel samen jaquote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef Red_85 het volgende:
Wtf.
Klaar. Nu verdien je het zelf ook niet eens.
Zonde van alle toppers die je wint.
Leuk en knap die 2de plek alleen hoe je dit vergooit is onvergefelijk.
Vd Vaart voorspelde het goed een paar weken geleden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik geef Freek Jansen de schuld met z’n uber jinx klootgedoe. Sinds hij dat begon te roepen kan Ajax er geen drol meer van
De echte kenners zitten nog met hun mond om de piemel van Farioli, die moet je even de tijd gunnen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef Karzai het volgende:
Jongens wat is hier allemaal aan de hand, ik geloof dat hier de echt kenners zitten?
Je mist een voetballende verdediger snap dat vasthouden aan Rugani/Sutalo ook niet die bouwen zo'n beetje net zo goed op als Weghorst.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tekende zich al af in al die kutwedstrijden tegen Almere, Willem II, PEC etc.
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:16 schreef William_Papadin het volgende:
Kampioenschap weg.
2e plek alsnog heel knap maar zuur dat je het niet binnen haalt.
Daar waar hij het hele seizoen een gouden pik had, is er nu sprake van een stevige stoornis.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De echte kenners zitten nog met hun mond om de piemel van Farioli, die moet je even de tijd gunnen.
Ja, dat bijgeloof heeft echt invloedquote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik geef Freek Jansen de schuld met z’n uber jinx klootgedoe. Sinds hij dat begon te roepen kan Ajax er geen drol meer van
Het is inderdaad gewoon bezwijken onder de druk, door een gebrek aan kwaliteit, zowel voetbaltechnisch als mentaal.quote:
Gaat niet gebeuren, daar is dit seizoen op gebaseerdquote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het goede nieuws is, denk ik, dat Farioli blijft. Al moet het FC oogaids voetbal er wel weer uit, dat is voor volgend jaar een eis.
Zijn ploegen hebben nooit sprankelend voetbal gespeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het goede nieuws is, denk ik, dat Farioli blijft. Al moet het FC oogaids voetbal er wel weer uit, dat is voor volgend jaar een eis.
Het voetbal is nooit super geweest, maar de verdediging stond tenminste. Daar is de afgelopen 5-6 weken ook niets meer van over.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook wat makkelijkquote:Op zondag 11 mei 2025 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon bezwijken onder de druk, door een gebrek aan kwaliteit, zowel voetbaltechnisch als mentaal.
Hopelijk weten de 'kenners' nu hun plek weer in de Brobbey<=>Weghorst discussie.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Wel goed dat je Brobbey eruit haalt voor Weghorst zodat je zeker de winst pakt.
Wat is er over van vertrouwen in zo'n man als je de titel op deze manier weg geeft?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je zal zien dat ze van Groningen winnen om het dan voor eigen publiek tegen Twente weer weg te geven.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
Goh, bizar. Zo hard instorten is zelden eerder vertoond, vooral ook omdat het tegen ploegen is waar je het niet bij verwacht. Als men al met 0-3 verliest thuis van NEC, dat wordt dan 5-0 tegen Groningen en 0-6 tegen Twente of zo? Man man man.
Twente pak je nooitquote:Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Je zal zien dat ze van Groningen winnen om het dan voor eigen publiek tegen Twente weer weg te geven.
Door berghuis deels in elk geval.quote:
Ik had ze ook wat losser verwacht daardoor, maar het seizoen is blijkbaar net wat te lang, geen excuus verder maar het is moeizaam zoals ze spelen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:44 schreef Wotte het volgende:
De tweede plek kunnen ze in ieder geval niet meer weggeven daarnaast de zon schijnt.
Ik vind het anders knap dat ze het nog tot de 83ste minuut hebben vol gehouden. Blijven aanmoedigen terwijl het spel al meer dan een uur niet om aan te gluren is. Begrijpelijk dat ze nog even voor de file uit proberen te komen om in rust de ellende van vandaag te verwerken.quote:
0 punten uit de volgende 2 wedstrijden, zoveel is wel zeker.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
Goh, bizar. Zo hard instorten is zelden eerder vertoond, vooral ook omdat het tegen ploegen is waar je het niet bij verwacht. Als men al met 0-3 verliest thuis van NEC, dat wordt dan 5-0 tegen Groningen en 0-6 tegen Twente of zo? Man man man.
Als je 1 punt pakt uit 2 relatief makkelijke thuiswedstrijden dan is die kans inderdaad wel aanwezig, gelukkig moeten ze woensdag alweer.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
0 punten uit de volgende 2 wedstrijden, zoveel is wel zeker.
Op een woensdagavond naar de hol van de leeuw.. succesquote:Op zondag 11 mei 2025 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 punt pakt uit 2 relatief makkelijke thuiswedstrijden dan is die kans inderdaad wel aanwezig, gelukkig moeten ze woensdag alweer.
Woensdag uit tegen Groningen, waarvan je weet dat dit de wedstrijd van het Jaar is.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 punt pakt uit 2 relatief makkelijke thuiswedstrijden dan is die kans inderdaad wel aanwezig, gelukkig moeten ze woensdag alweer.
Het is niet andersquote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
W
[..]
Op een woensdagavond naar de hol van de leeuw.. succes
Het zet ineens ook wel veel wedstrijden die net met 1 doelpunt verschil gewonnen waren in een ander perspectief. Ineens snap ik waarom er op geen enkele manier mocht worden gepraat over het mogelijke kampioenschap.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Black-Death het volgende:
Jammer, maar we worden natuurlijk geen kampioen meer. PSV zal geen strobreed in de weg gelegd worden, en Ajax zal geen 6 punten meer pakken.
Moet zeggen dat mijn vertrouwen in Farioli wel flink gezakt is. Los van de resultaten zit er 0,0 verbetering in het spel.
Daar ben ik ook wel blij mee, maar het blijft natuurlijk een afgang om 8 punten weg te geven in 3 wedstrijden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef peaceman het volgende:
Het zou een klein wonder zijn als dit nog goed komt.
Gewoon maar blij zijn met CL voetbal dan.
Het hele seizoen is een afgang, voor zowel PSV als Ajax. Wat mij betreft delen ze de titel dit jaar niet uit, want niemand verdient hem.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee, maar het blijft natuurlijk een afgang om 8 punten weg te geven in 3 wedstrijden.
Schandalig inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee, maar het blijft natuurlijk een afgang om 8 punten weg te geven in 3 wedstrijden.
Enige lichtpuntjes van dit seizoen inderdaad. Met de CL gelden zet je een stap richting herstel, want zoals je de afgelopen weken ziet is het nog steeds erg bar en boos wat dit Ajax laat zien.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het zet ineens ook wel veel wedstrijden die net met 1 doelpunt verschil gewonnen waren in een ander perspectief. Ineens snap ik waarom er op geen enkele manier mocht worden gepraat over het mogelijke kampioenschap.
Om wat positiefs erin te gooien. Twee keer van PSV en twee keer van Feyenoord gewonnen en directe plaatsing Champions League, verder achja daar houd ik het nu maar even bij.
Hoeven ze niet eens te zijn. Het is niet alsof NEC vandaag gemotiveerd wasquote:Op zondag 11 mei 2025 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen en Twente zullen wel weer tot op het bot gemotiveerd zijn nu om Ajax ook te pakken.
Denk 1. Jammer dat het zo gelopen is, totaal gefaaldquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
0 punten uit de volgende 2 wedstrijden, zoveel is wel zeker.
Bij NEC deden er zoveel geblesseerden niet mee dat er iemand in kwam zonder naam op het shirtquote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoeven ze niet eens te zijn. Het is niet alsof NEC vandaag gemotiveerd was
Het interesseert me echt geen zak dat je 2x van Fey en Psv wint. Met zoiets blij zijn vind ik meer iets voor de gemiddelde Feyenoord fan.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Enige lichtpuntjes van dit seizoen inderdaad. Met de CL gelden zet je een stap richting herstel, want zoals je de afgelopen weken ziet is het nog steeds erg bar en boos wat dit Ajax laat zien.
Owen Goal?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij NEC deden er zoveel geblesseerden niet mee dat er iemand in kwam zonder naam op het shirt
Seizoen duurt 4 wedstrijden te lang.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk 1. Jammer dat het zo gelopen is, totaal gefaald
Voetbalquote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat jullie na 32 wedstrijden zeker zouden van Champions League en bij 2x winst zeker van de titel, dan zouden jullie zeer tevreden zijn.
Wonderlijk wat context met een mens kan doen.
Zeker waar.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat jullie na 32 wedstrijden zeker zouden van Champions League en bij 2x winst zeker van de titel, dan zouden jullie zeer tevreden zijn.
Laat hij eens beginnen om Berghuis op de bank te zetten.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen zak dat je 2x van Fey en Psv wint. Met zoiets blij zijn vind ik meer iets voor de gemiddelde Feyenoord fan.
Hopelijk stelt Farioli woensdag en volgende week Lucky Ajax weer eens op.
Ja echt bizar joh. Ook dat die 2 jaar blijft nog. Janken.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat hij eens beginnen om Berghuis op de bank te zetten.
Het is niet verboden om je verwachtingen gedurende het seizoen bij te stellen hoor.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat jullie na 32 wedstrijden zeker zouden zijn van Champions League en bij 2x winst zeker van de titel, dan zouden jullie zeer tevreden zijn.
als je als Ajacied niet nu enorm teleurgesteld bent dat je de titel alsnog misloopt is er wat mis denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is niet verboden om je verwachtingen gedurende het seizoen bij te stellen hoor.
Ervaringquote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja echt bizar joh. Ook dat die 2 jaar blijft nog. Janken.
Als je goed speelt, prima. Maar ik heb echt liever traore. Die doet nog wel eens onverwachte dingen (en ja, soms is het ook een ergernis).quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja echt bizar joh. Ook dat die 2 jaar blijft nog. Janken.
Berghuis is gewoon passe. Die geeft gemiddeld 2 leuke steekballen per 3 wedstrijden en de rest is kak.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je goed speelt, prima. Maar ik heb echt liever traore. Die doet nog wel eens onverwachte dingen (en ja, soms is het ook een ergernis).
Daarnaast vind ik, als je met rugani achterin speelt je twee creatieve middenvelders nodig hebt. Dus niet EN Henderson EN Klaassen in een verdedigende rol.
Aan de andere kant had ik hier niets over gezegd als er drie punten gepakt waren natuurlijk
Precies, PSV gooit m in feite in je schoot en je geeft m weg in thuiswedstrijden tegen Sparta en NEC. Dan is het alsnog een extreem zuur einde.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je als Ajacied niet nu enorm teleurgesteld bent dat je de titel alsnog misloopt is er wat mis denk ik.
Dan wil ik mijn excuses aanbieden.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we niet vergeten dat dit vooral de schuld van Feyenoord is
Geaccepteerdquote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wil ik mijn excuses aanbieden.
Lijkt me een prima middagje toch als Ajaciedquote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we niet vergeten dat dit vooral de schuld van Feyenoord is
Dat doelsaldo...quote:Op zondag 11 mei 2025 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
1 punt tegen Utrecht, Sparta en NEC en een doelsaldo van 1-8.
Man man man.
Wat is er weggegeven dan? Nog twee rondes, zes punten.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, PSV gooit m in feite in je schoot en je geeft m weg in thuiswedstrijden tegen Sparta en NEC. Dan is het alsnog een extreem zuur einde.
wat van vandaag geeft jou precies vertrouwen?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat is er weggegeven dan? Nog twee rondes, zes punten.
VERTROUWEN.
Zoals user @:PSVCL in de landstitel met negen punten achterstand. Kan je nog een voorbeeld aan nemen.
Dat de bal rond is.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat van vandaag geeft jou precies vertrouwen?
Ik bedoel maar te zeggen. Het kan daadwerkelijk nog alle kanten op. Het is niet handig al te springen als het vege lijf nog gered kan worden.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Goed verhaal weer. Doen we verder niks mee
Sterkte makker.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen. Het kan daadwerkelijk nog alle kanten op. Het is niet handig al te springen als het vege lijf nog gered kan worden.
Dat doen ze wequote:Op zondag 11 mei 2025 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Wellicht helpt het dat Groningen niet voor de goal zal gaan liggen, maar het gebrek aan creativiteit en scorend vermogen breekt je op het moment supreme op.
nou nou, tegen Groningen ga je nog wel winnen, maar dan gaat het mis tegen Twentequote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef William_Papadin het volgende:
volledig voor lul te gaan zetten in eigen huis in de grootste implosie sinds Frank de Boer/Graafschap uit.
Dit gaat echt 0 punten worden.
Goed verhaal weer. Doen we verder niks meequote:
Ja theoretisch wel idd. Je staat 1 punt voor, dus 2x winnen is kampioen. Maar op basis van wat denk je dat we dat gaan doen? Sorry wat een onzin zeg.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen. Het kan daadwerkelijk nog alle kanten op. Het is niet handig al te springen als het vege lijf nog gered kan worden.
Ik zou er geen geld meer op zetten.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nou nou, tegen Groningen ga je nog wel winnen, maar dan gaat het mis tegen Twente
ik gok niet, maar als ik dat zou doen dan is mijn strategie om op de 'vijand' in te zetten, als ik dan verlies, ben ik blij dat mijn team gewonnen heeft en als ik win, dan verzacht de financiële winst de teleurstelling een beetjequote:Op zondag 11 mei 2025 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld meer op zetten.
Koekoekquote:Op zondag 11 mei 2025 20:20 schreef Shreyas het volgende:
De nederlaag van vandaag is vrij begrijpelijk. Tegen Sparta was het misschien nog wat ongelukkig met een bal op de lat en paal, maar vandaag was Ajax mentaal en psychologisch gezien volledig gebroken.
Ik was zelf één van de weinige Ajacieden die rekening hield met het scenario dat Feyenoord bewust zou verliezen van PSV en ondanks dat was ik teleurgesteld dat het daadwerkelijk gebeurde.
Voor die spelers die hier geen rekening mee hielden kwam dit allemaal wellicht nog harder aan.
Uiteraard moet Ajax alleen met zijn eigen wedstrijd bezig zijn en niet kijken naar andere clubs, maar dat gebeurde wel. De spelers bij Ajax hebben blijkbaar onvoldoende kwaliteit om op een professionele manier hiermee om te gaan.
Gelukkig nog twee lichtpuntjes: Ten eerste heb je alles nog in eigen hand en ten tweede is de 60 miljoen euro aan Champions League geld in de tas.
Wel een supermooi scenario. Eerst heel erg je best doen, 2-0 voorkomen om vervolgens 2-3 te verliezen en nog een rode kaart te pakken. Dat is Hermand Brood-academie waardig.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:20 schreef Shreyas het volgende:
De nederlaag van vandaag is vrij begrijpelijk. Tegen Sparta was het misschien nog wat ongelukkig met een bal op de lat en paal, maar vandaag was Ajax mentaal en psychologisch gezien volledig gebroken.
Ik was zelf één van de weinige Ajacieden die rekening hield met het scenario dat Feyenoord bewust zou verliezen van PSV en ondanks dat was ik teleurgesteld dat het daadwerkelijk gebeurde.
Voor die spelers die hier geen rekening mee hielden kwam dit allemaal wellicht nog harder aan.
Uiteraard moet Ajax alleen met zijn eigen wedstrijd bezig zijn en niet kijken naar andere clubs, maar dat gebeurde wel. De spelers bij Ajax hebben blijkbaar onvoldoende kwaliteit om op een professionele manier hiermee om te gaan.
Gelukkig nog twee lichtpuntjes: Ten eerste heb je alles nog in eigen hand en ten tweede is de 60 miljoen euro aan Champions League geld in de tas.
Shreyas is volgens mij een soort rare anti-Ajax troll, vermomd als Ajacied, maar ik denk wel dat ontzettend veel Ajacieden (zoals Tarado en Boijff ofzo) Ajax ook wel schromelijk overschat hebben de afgelopen tijd. Ajax heeft onwijs veel onterechte punten gepakt dit seizoen, dat geluk houdt een keer op.quote:
Het is allemaal een cliche desalniettemin niet minder waar. Iedere wedstrijd is een wedstrijd opzich het resultaat van de voorgaande is niet bepalend voor de volgende. Er is geen enkele reden om direct aan te nemen dat alles verloren is en andersom net zo min.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Goed verhaal weer. Doen we verder niks mee
[..]
Ja theoretisch wel idd. Je staat 1 punt voor, dus 2x winnen is kampioen. Maar op basis van wat denk je dat we dat gaan doen? Sorry wat een onzin zeg.
Verder fijn dat CL binnen is, teken je vooraf voor maar dat maakt het voor nu niet minder zuur
user @GGMM deed zojuist alweer dat ie geen Ajacied is. Wij weten wel beter.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:33 schreef Solispolar het volgende:
Shreyas is volgens mij een soort rare anti-Ajax troll, vermomd als Ajacied,
Dat zijn de echte he. In 2018 hossend voor de TV en nu als een soort Judas 2.0 ontkennen dat je iets met de club hebt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
user @:GGMM deed zojuist alweer dat ie geen Ajacied is. Wij weten wel beter.
Ja dat blijkt wel inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:40 schreef Wotte het volgende:
Los van de gekkigheid weet je wat het meest hilarisch is dat je Youri fucking Baas mist.
Wie had dat gedacht.
Ja dat bedacht ik me vanmiddag ook. Met hem lijkt het stabieler ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:40 schreef Wotte het volgende:
Los van de gekkigheid weet je wat het meest hilarisch is dat je Youri fucking Baas mist.
Wie had dat gedacht.
Minder voorspelbare opbouwquote:Op zondag 11 mei 2025 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me vanmiddag ook. Met hem lijkt het stabieler ofzo.
Vooral omdat de man van 20 miljoen helemaal niets met een bal kanquote:Op zondag 11 mei 2025 20:40 schreef Wotte het volgende:
Wie had dat gedacht.
Volgens mij ligt de oplossing voor dit probleem bij Hato daar heen schuiven. Hopelijk komt onze Italiaanse makker terug op het vertrouwen in de routine van Rugani. Sowieso zou ik die Rugani, die zit er voor minimaal drie Miljoen per jaar, heel snel terugsturen naar Turijn maar dat terzijde.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me vanmiddag ook. Met hem lijkt het stabieler ofzo.
Ook dat ja.quote:
Rugani is vooral nuttig als ie iemand moet uitschakelen, niet als verdeler van het spel.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de oplossing voor dit probleem bij Hato daar heen schuiven. Hopelijk komt onze Italiaanse makker terug op het vertrouwen in de routine van Rugani. Sowieso zou ik die Rugani, die zit er voor minimaal drie Miljoen per jaar, heel snel terugsturen naar Turijn maar dat terzijde.
Die Rugani kan ook echt weinig met de bal. Denk dat ze bij Ajax op de ervaring van hem vertrouwen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat de man van 20 miljoen helemaal niets met een bal kan
Eerst dit seizoen maar afmaken, maar er zal echt wel wat bij moeten wil je mee doen om de titel, hoe vreemd het ook klinkt, vond niet dat je dit seizoen echt meedeed om de titel, je kwam meer als sluipschutter bovendrijven.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Alle lof voor Farioli dat ie CL heeft binnengesleept met deze matige selectie, maar volgend seizoen liever 4-3 winnen dan 1-0.
Dit ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst dit seizoen maar afmaken, maar er zal echt wel wat bij moeten wil je mee doen om de titel, hoe vreemd het ook klinkt, vond niet dat je dit seizoen echt meedeed om de titel, je kwam meer als sluipschutter bovendrijven.
Neemt niet weg dat het zonde zou zijn als je het alsnog weggeeft.
En verdedigers die hun mannetje staanquote:Op zondag 11 mei 2025 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit ja.
Ajax heeft ook gewoon een goede spits nodig die in elk geval met gemak clubtopscorer wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |