Het is vooral wat je niet zegt Koos, toen aan het licht kwam dat er nogal verdachte zaken op de laptop van Hunter Biden stond omtrent mogelijke schimmige deals waar de voormalige president betrokken was zag ik niets van je morele verontwaardiging.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niets te bouten met anderen. Toon mij reacties van mijn hand die mijn hypocrisie in deze blootleggen. Laat mij zien dat ik dit soort zaken in andere gevallen goedkeur of bagatelliseer.
De les die ik heb geleerd is dat rechtlijnigheid en principes niets waar zijn in een uiterst tribale wereld. Principes hebben pas nut als die breed gedragen word. Aangezien dat niet het geval is zitten principes alleen maar in de weg.quote:Verder ben ik toch even benieuwd: zie jij jezelf echt als een baken van principes en rechtlijnigheid?
Saillant is wel dat Biden hem gratie heeft verleend, dus lijkt erop dat de man het hand boven het hoofd werd gehouden.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
Hunter Biden's laptop is wel de grootse nothingburger van de afgelopen 4 jaar.![]()
Meer dan kansloos Republikeins toneelspel heeft dat allemaal niet opgeleverd.
Die zullen dan wel over 2 weken komen...quote:Op maandag 12 mei 2025 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Zou overigens niet weten waarom Trump dat vliegtuig nodig zou hebben. Hij vliegt immers al in de lolita-express.
Daarover gesproken, waar blijven de beloofde Epsteinfiles?
Je merkt ook dat de Maga-adepten zich amper tonen in dit topic, terwijl het hoogtijdagen zouden moeten zijn voor ze..quote:Op maandag 12 mei 2025 19:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Dat ik nog mag meemaken dat trolletje rozenwater erkent dat al zijn fophef over de laptop van Hunter Biden gespeelde verontwaardiging was omdat er in zijn eigen woorden geen bewijs was van corruptie.
Tja, als je in 4 jaar tijd niets concreets weet te vinden...quote:Op maandag 12 mei 2025 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Saillant is wel dat Biden hem gratie heeft verleend, dus lijkt erop dat de man het hand boven het hoofd werd gehouden.
Voor de rest wel maximaal uitgebuit. Andersom zouden de democraten dat ook gedaan hebben. Of zouden zijn daar principieel in staan?
De broertjes Tate, de capitoolbestormers en de zedendelinquenten in zijn (beoogde) kabinet schijnen dan wel weer dikke prima te zijn voor de partij van law and order.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als je in 4 jaar tijd niets concreets weet te vinden...
Verder zagen we een republiekeinse klopjacht op Clinton, Obama, Biden...
De ironie van deze post ontgaat mij niet lol.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Dat ik nog mag meemaken dat trolletje rozenwater erkent dat al zijn fophef over de laptop van Hunter Biden gespeelde verontwaardiging was omdat er in zijn eigen woorden geen bewijs was van corruptie.
Helemaal gelijk, wanneer verschepen ze het Vrijheidsbeeld weer terug naar Frankrijk?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
En als je echt niet snapt waarom je als leider van een land niet een "cadeautje" van een paar honderd miljoen zou moeten aannemen is er iets niet goed aan je morele kompas.
Omdat die aan de staat is gegeven en niet de persoon.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, wanneer verschepen ze het Vrijheidsbeeld weer terug naar Frankrijk?
Biden zei dat hij nooit gratie zou verlenen in tegenstelling tot Trump.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als je in 4 jaar tijd niets concreets weet te vinden...
Verder zagen we een republiekeinse klopjacht op Clinton, Obama, Biden...
Klopt en het was een zwaktebod dat hij er toch toe is overgegaan maar wel een enigszins begrijpelijk zwaktebod toen Trump liet merken dat het kapot maken van iedereen die hem ooit heeft tegengewerkt 1 van zijn speerpunten is in zijn ambtsperiode.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden zei dat hij nooit gratie zou verlenen in tegenstelling tot Trump.
Achteraf gezien was het denk ik wel slim, al was het maar om te voorkomen dat hij als een voorbeeld afgevoerd werd. Trump heeft tenslotte nooit wraak genomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Klopt en het was een zwaktebod dat hij er toch toe is overgegaan maar wel een enigszins begrijpelijk zwaktebod toen Trump liet merken dat het kapot maken van iedereen die hem ooit heeft tegengewerkt 1 van zijn speerpunten is in zijn ambtsperiode.
Maar als jij de gratie voor Hunter afzet tegen de gratie voor het tuig dat met veel geweld het Capitool bestormde met meerdere doden tot gevolg, is het dan echt de gratie voor Hunter waar jij je het meest druk over maakt?
Een teken van wanhoop.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, wanneer verschepen ze het Vrijheidsbeeld weer terug naar Frankrijk?
Het vliegtuig is aan de department of defence gegeven oftewel de staat.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat die aan de staat is gegeven en niet de persoon.
Klopt, maar vervolgens kwam Trump aan de macht met de belofte om iedereen die hem had tegengewerkt kapot te maken.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden zei dat hij nooit gratie zou verlenen in tegenstelling tot Trump.
En dat het hem niks interresseert. Waarom dan nog hier posten als je zo nihilistisch bent?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom gaat het dan aan het eind van zijn termijn naar Trump’s Presidential Library Foundation?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het vliegtuig is aan de department of defence gegeven oftewel de staat.
Waarom verkondigt Trump dan dat het vliegtuig na zijn aftreden naar zijn presidentiële bibliotheek gaat en niet naar zijn opvolger?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Totdat zijn termijn erop zit waarna het vliegtuig naar Trump persoonlijk gaat waarmee het dus een persoonlijk cadeau betreft.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:De Amerikaanse president Donald Trump is van plan een luxe Boeing 747-8 van de koninklijke familie van Qatar te accepteren als tijdelijke Air Force One. Dat schrijft persbureau Reuters. Het toestel, ter waarde van ongeveer 400 miljoen dollar, zou uiteindelijk worden overgedragen aan zijn presidentiële bibliotheek
Misschien omdat de nieuwe Airforce one tegen die tijd klaar is?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan aan het eind van zijn termijn naar Trump’s Presidential Library Foundation?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |