SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is niet belangrijk, het gaat er om waar dat ding ligt de dag er voorquote:
* Harrie heeft dat stuk hout meerdere keren mee naar de Efteling genomen![]()
![]()
Let me take you to a place
where membership is a smiling faceTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ga je ook mee 23 augustus of begreep ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is niet belangrijk, het gaat er om waar dat ding ligt de dag er voor
* Harrie heeft dat stuk hout meerdere keren mee naar de Efteling genomen![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen zit nog vast in het vorige topic me dunkt.![]()
![]()
Fun and sunshine
plenty enough for everyoneTrotste mama van Ambar
Wat is er 23 augustusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je ook mee 23 augustus of begreep ik dat verkeerd?![]()
![]()
Lange dagen zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Staat al in de agendaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Efteling toch moet je ff lilak vragen over details.![]()
![]()
zo zo 200quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool. Volgens mij wordt dat wel mooi. Is een groep van 200 man of zo.
Geen idee, die ouwehoerapp ben ik uit gegaan man, dat was niet bij te houden, ik volg alleen de mededelingen![]()
![]()
Selfies van je moederquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bolkje voor de sfeer!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vind het wel lachen. Er is ook een lego groep waar ik wel ali express lego mag showen in tegenstelling tot op deze nazi website.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo zo 200
Geen idee, die ouwehoerapp ben ik uit gegaan man, dat was niet bij te houden, ik volg alleen de mededelingen![]()
Die ziet er anders uit als ik me goed kan herinnerenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ben het inmiddels wel gewend.quote:
Maar zit nu alweer in game geluiden van buurman.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al show je je moeder, moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen. Er is ook een lego groep waar ik wel ali express lego mag showen in tegenstelling tot op deze nazi website.ik vind alles best
![]()
Sowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen. Er is ook een lego groep waar ik wel ali express lego mag showen in tegenstelling tot op deze nazi website.Die stuurde ze naar me.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die ziet er anders uit als ik me goed kan herinnerenWil je nu zeggen dat ze niet echt zijn?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De Noren hebben adje voor de sfeer geleerd afgelopen weekend.quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
lekker bezig ouwequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Noren hebben adje voor de sfeer geleerd afgelopen weekend.![]()
![]()
![]()
Dat is weer een andere groepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Al show je je moeder, moet je zelf wetenik vind alles best
![]()
Ze hebben het van @loveislikeakiss geleerd, die is niet zo oudquote:I'm surrounded by morons!
dat gelul dat alles in groepjes en hokjes moet passen dat is niks voor mij manquote:
Ik pas niet in een vakje en er zitten 24 flesjes in een krat en dat is mijn uitspraak daar moet u het mee doen.![]()
die kan heel dwingend zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze hebben het van @:loveislikeakiss geleerd, die is niet zo oud![]()
![]()
Bierflessen uit hun hokjes bevrijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat gelul dat alles in groepjes en hokjes moet passen dat is niks voor mij man
Ik pas niet in een vakje en er zitten 24 flesjes in een krat en dat is mijn uitspraak daar moet u het mee doen.
Hey, hoe gaat het met jou dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goedenavond allen, dacht kom weer eens buurten.
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
* Harrie is de 22:22:22 vandaag helemaal vergeten, te druk met drinken![]()
Hey man. Alles goed?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
quote:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi![]()
* Harrie is de 22:22:22 vandaag helemaal vergeten, te druk met drinkenAlles goed, bietje druk met van alles en nog wat. Hoop met jullie ook alles goei?quote:
met @Harrie wel denk ikDie is ook druk druk druk, maar dan met drinken. Ik pas over 2.5e week weer goed drinken.
Lach met een schone bips![]()
Kan zijn dat je het niet gespeeld had.quote:
ik zeg ik zeg doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:23 schreef KoningWouter het volgende:
Ik was van plan op tijd naar bed te gaan vanavond.![]()
![]()
ben pas na 20.15 uur begonnen vandaag dus ik hou het redelijk rustigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alles goed, bietje druk met van alles en nog wat. Hoop met jullie ook alles goei?
met @:Harrie wel denk ikDie is ook druk druk druk, maar dan met drinken. Ik pas over 2.5e week weer goed drinken.
![]()
![]()
Ik moet van dokter even rustig aan doen, ook weer gezond eten enzo. Iets met bloeddruk. Ik zei "Maar ik ga over 3 weken op vakantie en hoe moet dat daar dan met mijn biertjes?" Zegt ze "1 of 2 per dag is echt geen probleem" Waarop ik antwoordde met "Ah bedankt, die haal ik makkelijk." Krijg ik als reactie met een afkeurende blik "Je bent echt net je vader". Was wel momentje van trots.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben pas na 20.15 uur begonnen vandaag dus ik hou het redelijk rustigLach met een schone bips![]()
mijn vader heeft nooit zo goed kunnen drinken als dat ik dat kanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet van dokter even rustig aan doen, ook weer gezond eten enzo. Iets met bloeddruk. Ik zei "Maar ik ga over 3 weken op vakantie en hoe moet dat daar dan met mijn biertjes?" Zegt ze "1 of 2 per dag is echt geen probleem" Waarop ik antwoordde met "Ah bedankt, die haal ik makkelijk." Krijg ik als reactie met een afkeurende blik "Je bent echt net je vader". Was wel momentje van trots.![]()
![]()
Mijn opa kon het nog beter dan de hele rest van de familie van mijn vaders kant, is zelfs tot nog toe de oudste geworden. Dus zeg het maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn vader heeft nooit zo goed kunnen drinken als dat ik dat kanLach met een schone bips![]()
mijn opa is niet zo oud gewordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa kon het nog beter dan de hele rest van de familie van mijn vaders kant, is zelfs tot nog toe de oudste geworden. Dus zeg het maar.ik weet niet precies maar die is al 43 jaar dood
mijn vader is 77 geworden die is gisteren gestorven dat weet ik uiteraard wel'
dus mijn voorzichtige berekening is dat ik gewoon de 100 ga halen zoals ik eigenlijk al heel mijn leven geroepen heb en als dat niet lukt...zorg voor later
![]()
![]()
Misschien moet je nog even je telraam van zolder halenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn opa is niet zo oud gewordenik weet niet precies maar die is al 43 jaar dood
dus mijn voorzichtige berekening is dat ik gewoon de 100 ga halen zoals ik eigenlijk al heel mijn leven geroepen heb en als dat niet lukt...zorg voor later
![]()
![]()
Gecondoleerd man! Kut is dat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn opa is niet zo oud gewordenik weet niet precies maar die is al 43 jaar dood
Mijn pa overleed in 2018 heeft net de 67 niet gehaald.
Drink er dan een paar op je pa zou ik zeggen
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
24 in een krat en de rest is gelul.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien moet je nog even je telraam van zolder halendus ^^quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hadden swaffelen sneller geleerd![]()
Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik drink er een paar op het leven zoals ik elke dag doequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gecondoleerd man! Kut is dat.
Mijn pa overleed in 2018 heeft net de 67 niet gehaald.
Drink er dan een paar op je pa zou ik zeggen![]()
![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
slap gelulquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
24 in een krat en de rest is gelul.
[..]
dus ^^Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
naam staat er toch bij of is alles weer anoniem bij jou?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Allemaal nieuwe gezichten hier.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja was al poosje niet hier geweest want druk, en anders ontploft whatsapp weer of alles wel goed gaatquote:Dus ff inchecken.
Ik kom hier ook niet al te vaak hoor, nu ook maar toevallig aan het lurken op den foksquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja was al poosje niet hier geweest want druk, en anders ontploft whatsapp weer of alles wel goed gaatDus ff inchecken.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Fok! Neukt mij.... Ik zie plaatje van Kim K bij jou.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
naam staat er toch bij of is alles weer anoniem bij jou?Lach met een schone bips![]()
dat ben ikquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fok! Neukt mij.... Ik zie plaatje van Kim K bij jou.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jullie zijn hier serieuzer dan in een gemiddelde SC
Trotste mama van Ambar
dat ligt ff aan je bankrekeningquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kan je op champagne en kaviaar trakteren, vluchtje naar Dubai.... Daarna moet je voor mij betalen hoor, heb ook rekeningen enzulks.quote:Lach met een schone bips![]()
ok sorry @loveyoulongtime ik heb al wat te doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een kutgedoe altijd, altijd weer iemand die ineens alles voor me verprutst. Fok my life.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok sorry @:loveyoulongtime ik heb al wat te doenLach met een schone bips![]()
We kunnen er best een trio date van maken hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat een kutgedoe altijd, altijd weer iemand die ineens alles voor me verprutst. Fok my life.Trotste mama van Ambar
Mag ik dan mijn geld thuis laten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen er best een trio date van maken hoor
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ik dan mijn geld thuis laten?Trotste mama van Ambar
schien morgen ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan je op champagne en kaviaar trakteren, vluchtje naar Dubai.... Daarna moet je voor mij betalen hoor, heb ook rekeningen enzulks.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
neequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ik dan mijn geld thuis laten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen er best een trio date van maken hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ik dan mijn geld thuis laten?Komt u ook sp3c?quote:Lach met een schone bips![]()
Nog eisen stellen ook, wat voor mormel ben je eigenlijk?quote:
Al ben je nog steeds wel tof hoor. Wel een moeilijk mormel.Lach met een schone bips![]()
dat ligt aan jullie ghegheghequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat dacht je dat ik metquote:bedoelde?quote:Geef me die goud!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ongeveerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik wil hetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stond er nooit bij stil, maar doe ik bij stoplicht ook niet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
allemaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kom altijd als de accu's opgeladen zijnquote:Trotste mama van Ambar
Oeh doe ff DM sliden aan Bill Gates, las dat ie van zijn miljarden af wil omdat ie niet als rijk man wil stervenquote:
Ik ga altijd slapen als mijn 2 accu's leeg zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom altijd als de accu's opgeladen zijnLach met een schone bips![]()
Hij kan gewoon wereldhonger in zijn eentje oplossen als hij dat zou willenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh doe ff DM sliden aan Bill Gates, las dat ie van zijn miljarden af wil omdat ie niet als rijk man wil stervenTrotste mama van Ambar
Ik wil ook wel money.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wordt ook nog wat met al die bitcoin wallets. Dat geld is in de toekomst gewoon *poef* weg als iemand sterft.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh doe ff DM sliden aan Bill Gates, las dat ie van zijn miljarden af wil omdat ie niet als rijk man wil sterven![]()
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Met 200 miljard niet.... En ik vertrouw die man voor geen meter. Maar zou me graag positief laten verrassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij kan gewoon wereldhonger in zijn eentje oplossen als hij dat zou willenLach met een schone bips![]()
Ha allessie, miste je alquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Allemaal nieuwe gezichten hier.
Mijn Margot Robbiequote:... Heb slapeloze nachten gehad vanwege jou en ja je weet wel wat ik doe als ik aan je denk mijn Margotje
Nou hij kan veel doen aan ongelijkheid in de wereld met 200 miljard hoor. Hij moet het alleen willen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met 200 miljard niet.... En ik vertrouw die man voor geen meter. Maar zou me graag positief laten verrassen.Trotste mama van Ambar
Geen een man een vis en hij kan eten, geef een man een hengel en hij eet vaker.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij kan gewoon wereldhonger in zijn eentje oplossen als hij dat zou willenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Totdat alle vissen opgegeten zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen een man een vis en hij kan eten, geef een man een hengel en hij eet vaker.![]()
![]()
Met wereldhonger oplossen bedoel ik niet iedereen een zak graan geven he? Ik heb ook vakken gehad in ontwikkelingshulpTrotste mama van Ambar
Ja dan krijgt iedereen 20 euro. Kun je weer een weekje brood van eten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou hij kan veel doen aan ongelijkheid in de wereld met 200 miljard hoor. Hij moet het alleen willen.![]()
Peacemaker seizoen 2 komt in augustus onlinequote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn Margot Robbie... Heb slapeloze nachten gehad vanwege jou en ja je weet wel wat ik doe als ik aan je denk mijn Margotje
Dus geld geven is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Met wereldhonger oplossen bedoel ik niet iedereen een zak graan geven he? Ik heb ook vakken gehad in ontwikkelingshulpIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat jij het niet snapt snap ik dan weer welquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Peacemaker seizoen 2 komt in augustus onlineeindelijk
Je kunt geld ook op een andere manier inzetten. Overigens zijn er studies gedaan naar wat er gebeurt als je mensen in ontwikkelingshulp wat extra geld geeft. Met goede begeleiding kunnen ze daadwerkelijk een fundatie hebben voor een beter bestaanquote:Trotste mama van Ambar
Zal morgen even YouTube checken.quote:
Er is iets unieks gebeurd... heb mijn koffer al ingepakt, compleet, en dat terwijl ik nog niet eens kan inchecken en pas zondag vlieg.I'm surrounded by morons!
Ik begreep je prima hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt snap ik dan weer wel![]()
Daar zit ik wel serieus op te wachten, lekker lomp vermaakquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Peacemaker seizoen 2 komt in augustus onlineAl ben ik bang dat ik het wat later moet gaan kijken zoals het allemaal gaat met je weet wel en dan het emigreren
Maar die wil ik zeker weer zien. Genoten van 1e seizoen.
dit heb ik nooitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:04 schreef Fogel het volgende:
Er is iets unieks gebeurd... heb mijn koffer al ingepakt, compleet, en dat terwijl ik nog niet eens kan inchecken en pas zondag vlieg.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik doe dat altijd 2u voor ik naar schiphol gaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:04 schreef Fogel het volgende:
Er is iets unieks gebeurd... heb mijn koffer al ingepakt, compleet, en dat terwijl ik nog niet eens kan inchecken en pas zondag vlieg.
Het is ook al vaak gebleken dat die hulp totaal geen nut had. De mensen moeten ook zelf iets willen doen en opbouwen en dat blijkt vaak een gesponsorde bodemloze put.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt geld ook op een andere manier inzetten. Overigens zijn er studies gedaan naar wat er gebeurt als je mensen in ontwikkelingshulp wat extra geld geeft. Met goede begeleiding kunnen ze daadwerkelijk een fundatie hebben voor een beter bestaanIedereen is een kutlultrut
Wow, ik hoop dat mij dat ook gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:04 schreef Fogel het volgende:
Er is iets unieks gebeurd... heb mijn koffer al ingepakt, compleet, en dat terwijl ik nog niet eens kan inchecken en pas zondag vlieg.
Maar ik moet eerst nog een koffer kopen
Geld weggeven is natuurlijk 1 ding, zeker 200 miljard wat best een beetje boel geld is. Maar het gaat vaak naar landen waar de organisatie het niet zo nauw neemt met de doelen van het geld en het dus pocket money gaat worden voor corrupte officials.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook al vaak gebleken dat die hulp totaal geen nut had. De mensen moeten ook zelf iets willen doen en opbouwen en dat blijkt vaak een gesponsorde bodemloze put.Lach met een schone bips![]()
Ik normaal ook niet, vandaar uniek!quote:Ja, dat is bij mij ook de norm (vervang Schiphol door het lokale vliegveld hier)quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd 2u voor ik naar schiphol gaBestel mar!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, ik hoop dat mij dat ook gaat lukken.
Maar ik moet eerst nog een koffer kopenI'm surrounded by morons!
Ik deed vroegah altijd alles in voren, inpakken en alles. Op terugweg net zo. En ik vergat altijd shit. Als ik alles last minute doe lijk ik scherper en dan klopt het gewoon wat ik meeneem.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:11 schreef Fogel het volgende:
Ja, dat is bij mij ook de norm (vervang Schiphol door het lokale vliegveld hier)Lach met een schone bips![]()
Ik maak een lijstje vantevoren
En dan op de dag zelf moet ik op zoek naar de dingen op het lijstje, waarvan opeens de helft onvindbaar blijkt
Ik vergeet zelden wat gelukkig. Daarnaast is het meeste gewoon overal te koop, dus zolang je pas (evt visum), geld en medicijnen herinnert komt de rest ook wel goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik deed vroegah altijd alles in voren, inpakken en alles. Op terugweg net zo. En ik vergat altijd shit. Als ik alles last minute doe lijk ik scherper en dan klopt het gewoon wat ik meeneem.I'm surrounded by morons!
Een vrouwenbrein werkt echt anders dan die van een man. En als een man iets vergeet denken we al snel... Ahhh Fuck it.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik maak een lijstje vantevoren
En dan op de dag zelf moet ik op zoek naar de dingen op het lijstje, waarvan opeens de helft onvindbaar blijktLach met een schone bips![]()
Ik heb altijd dat ik op de heenweg de koffer prima in kan pakken, maar dat er op de terugweg wel veeeel meer in lijkt te moeten dan dat het kan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik deed vroegah altijd alles in voren, inpakken en alles. Op terugweg net zo. En ik vergat altijd shit. Als ik alles last minute doe lijk ik scherper en dan klopt het gewoon wat ik meeneem.![]()
Ja dat is ook een dingetje, het verdwijnt in zakken waar het niet voor bedoeld is. Sommige landen zijn niet te helpen met geld vanwege totale corruptiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geld weggeven is natuurlijk 1 ding, zeker 200 miljard wat best een beetje boel geld is. Maar het gaat vaak naar landen waar de organisatie het niet zo nauw neemt met de doelen van het geld en het dus pocket money gaat worden voor corrupte officials.Iedereen is een kutlultrut
Proost!I'm surrounded by morons!
Maar het is nog steeds een shitload aan geld dus er zal ergens wel iets terecht komen. Maar veel niet. Wat wij in Thailand doen met vaste groep vakantie gangers daar en ook expats die er wonen is 1x in jaar speelgoed, rijst, shampoo en zeep doneren bij een weeshuis voor kinderen waarvan de ouders aan AIDS gestorven zijn. Ze krijgen veel subsidies en ook donaties, maar zijn juist blij met dat tastbare waar ze op dat moment iets aan hebben en niet te hoeven wachten op het geld. En dat soort dingen vind ik dan weer mooi en help ik graag aan mee persoonlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is ook een dingetje, het verdwijnt in zakken waar het niet voor bedoeld is. Sommige landen zijn niet te helpen met geld vanwege totale corruptieLach met een schone bips![]()
Haha ja heb ik ook!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik op de heenweg de koffer prima in kan pakken, maar dat er op de terugweg wel veeeel meer in lijkt te moeten dan dat het kan.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Nee, op de heenweg is mn kleding netjes opgevouwen en terug zit mn vieze kleding vaak in een tas gepropt. Ik denk altijd dat het gewoon evenveel ruimte hoort in te nemen, maar het lijkt soms toch alsof netjes opgevouwen minder ruimte inneemtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Allemaal illegale copy kleding zeker?Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dat is denk ik ook wel de instelling van de Thaise bevolking zelf he? Dat is niet overal zoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds een shitload aan geld dus er zal ergens wel iets terecht komen. Maar veel niet. Wat wij in Thailand doen met vaste groep vakantie gangers daar en ook expats die er wonen is 1x in jaar speelgoed, rijst, shampoo en zeep doneren bij een weeshuis voor kinderen waarvan de ouders aan AIDS gestorven zijn. Ze krijgen veel subsidies en ook donaties, maar zijn juist blij met dat tastbare waar ze op dat moment iets aan hebben en niet te hoeven wachten op het geld. En dat soort dingen vind ik dan weer mooi en help ik graag aan mee persoonlijk.Iedereen is een kutlultrut
Hoe kan je dat zonder koffer?quote:
Dat heb ik ook. Netjes opgevouwen op de heenweg, alles in de koffier gepropt op de terugweg. Vooral als ik op diverse plaatsen blijf op vakantie. Over een maand ga ik naar Australië en verblijf dan op 6 verschillende plaatsen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, op de heenweg is mn kleding netjes opgevouwen en terug zit mn vieze kleding vaak in een tas gepropt. Ik denk altijd dat het gewoon evenveel ruimte hoort in te nemen, maar het lijkt soms toch alsof netjes opgevouwen minder ruimte inneemt![]()
Ik ga zelfs 3 weken naar Thailand met alleen rugzak als hand bagage in vliegtuig. 4 korte broeken, stuk of 10 shirts, 10 boxers, en 10 paar sokken en 1 paar schoenen nog in de rugzak erbij. Wasserij kost er niks daarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, op de heenweg is mn kleding netjes opgevouwen en terug zit mn vieze kleding vaak in een tas gepropt. Ik denk altijd dat het gewoon evenveel ruimte hoort in te nemen, maar het lijkt soms toch alsof netjes opgevouwen minder ruimte inneemt
Nou het is een weeshuis opgericht door een Pater uit het westen, dus de kinderen krijgen er allemaal niet veel van mee het reilen en zeilen. Maar ook de mensen die er werken allemaal vrijwillig en wel Thais en ook mensen uit westen die er stage lopen zijn blijer met fysieke goederen dan geld wat er komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel de instelling van de Thaise bevolking zelf he? Dat is niet overal zoLach met een schone bips![]()
Correct.quote:I'm surrounded by morons!
Maar wat als die kinderen te oud zijn voor dat weeshuis? Komen ze daarna gewoon op hun pootjes terecht?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het is een weeshuis opgericht door een Pater uit het westen, dus de kinderen krijgen er allemaal niet veel van mee het reilen en zeilen. Maar ook de mensen die er werken allemaal vrijwillig en wel Thais en ook mensen uit westen die er stage lopen zijn blijer met fysieke goederen dan geld wat er komt.![]()
De Vonroc murenfrees gaat als een tierelierIn totaal 14 potten boren (gaat ook lekker) en nog 9 sleuven te gaan
Dit waren de meest lastige in beton
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Aan de buitenkant gaat ook goed. Huis staat nu volledig in de steigers van voor tot achter om de boeidelen te vervangen door Trespa![]()
Success. Dat zal vast een mooie keuken (?) wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
De Vonroc murenfrees gaat als een tierelierIn totaal 14 potten boren (gaat ook lekker) en nog 9 sleuven te gaan
Dit waren de meest lastige in beton
![]()
[ afbeelding ]![]()
Heb jij eigenlijk een Nederlands paspoort? Niet bang dat je straks de VS niet meer in mag?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Netjes opgevouwen op de heenweg, alles in de koffier gepropt op de terugweg. Vooral als ik op diverse plaatsen blijf op vakantie. Over een maand ga ik naar Australië en verblijf dan op 6 verschillende plaatsen.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik doelde meer op de mentaliteit van de Thaise bevolking.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het is een weeshuis opgericht door een Pater uit het westen, dus de kinderen krijgen er allemaal niet veel van mee het reilen en zeilen. Maar ook de mensen die er werken allemaal vrijwillig en wel Thais en ook mensen uit westen die er stage lopen zijn blijer met fysieke goederen dan geld wat er komt.Iedereen is een kutlultrut
Ja en nee, en daar wringt de schoen ook een beetje. De jongsten krijgen les in het weeshuis, daarna gaan ze gewoon naar een public school. En alleen "the top notch" krijgt ook daadwerkelijk een beurs om te kunnen studeren. Maar ze krijgen gewoon een basis en middelbare school opleiding. Dat is al meer dan veel kinderen in de arme agrarische gebieden in Thailand waar ze nog steeds na de lagere school door ouders thuis gehouden worden om mee te werken op "the farm". En daarna als ze meisje zijn en knap zijn naar Pattaya of Bangkok gestuurd worden om daar maar de hoer uit te hangen en lekker geld naar huis te sturen. Dus ja, het weeshuis doet wel wat goeds, of ze allemaal goed terecht komen is een ander verhaal. Maar ze hebben er in ieder geval een jeugd.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wat als die kinderen te oud zijn voor dat weeshuis? Komen ze daarna gewoon op hun pootjes terecht?Lach met een schone bips![]()
Ik vond packing cubes altijd onzin, maar ben ze gaan gebruiken en het is eigenlijk vooral handig als je op verschillende plaatsen verblijft. Blijven dingen een beetje makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Netjes opgevouwen op de heenweg, alles in de koffier gepropt op de terugweg. Vooral als ik op diverse plaatsen blijf op vakantie. Over een maand ga ik naar Australië en verblijf dan op 6 verschillende plaatsen.I'm surrounded by morons!
Nieuwe visgraat vloer van voordeur tot achterdeur inclusief vloerverwarming (dus de complete vloer gaat eruit (over 3 weken)), nieuwe schuifpui en nieuwe keukenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Success. Dat zal vast een mooie keuken (?) worden“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja, en wel een beetjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een Nederlands paspoort? Niet bang dat je straks de VS niet meer in mag?![]()
Onze nieuwe tijdelijke buitenkeuken mag er ook zijn toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Success. Dat zal vast een mooie keuken (?) worden![]()
Onder de overkapping die ik vorig jaar gebouwd heb
Zolang je niks "verkeerds" hebt gedaan hoef je toch nergens bang voor te zijn? Behalve dat ze dat "verkeerd" steeds naar iets nieuws aanpassen.quote:I'm surrounded by morons!
Nice!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Onze nieuwe tijdelijke buitenkeuken mag er ook zijn toch?![]()
![]()
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Het enige wat ik weet, ben maar keer of 3 mee geweest daarheen sinds we dit doen is dat die kinderen niet zoveel jengelen en schreeuwen als hier. En gewoon blij zijn met de aandacht. En ik heb echt een hekel aan kinderen, daar wat minder maar nog steeds niet mijn ding. Maar tolereer ze, want ze maken niet zoveel herrie als hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mentaliteit van de Thaise bevolking.![]()
Maar de Thai zijn qua bevolking wel zelfredzaam hoor, die kinderen zouden nooit van de honger doodgaan. Dat is ook de Thaise bevolking. Je geeft weg wat je kan missen aan degenen die het het meeste nodig hebben, en de tempels doen dat ook. Denk in steden als Bangkok laten ze een kind nog creperen op straat, dat is wel heel erg westers geworden.Lach met een schone bips![]()
Senseoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Onze nieuwe tijdelijke buitenkeuken mag er ook zijn toch?![]()
Onder de overkapping die ik vorig jaar gebouwd heb
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
You come for Holiday or Business?quote:
I come to fight crime and report illegal immigrants.
Welcome, you can come and go as you like.Lach met een schone bips![]()
En je neemt je dochter mee toch? Dan ook maar zuinig zijn op de goedkeuringspapieren van de moeder.quote:
Kennis van me moest naar de VS voor werk, die is toch even uit wat whatsapp groepen gestaptmaar ergens denk ik dat het niet zo'n vaart loopt
Ik hou de vaatwasser en wasbak nog tot het laatste moment in de keuken (maandag of dinsdag) en dan gaat die er ook uit. Dan de rest van de elektra en water en afvoer verleggen. Dan kan de vaatwasser en wasbak weer tijdelijk terug als een soort provisorische 'stand-alone' unit (want anders wordt de vrouw boos). Daarna (over 3 weken) gaat de hele vloer eruit (hal, woonkamer, keuken). Duurt een week of 3 - 4. Stucwerk, schilderen, etc. Daarna weer de vaatwasser en wasbak (als 'stand-alone') terug (anders wordt de vrouw boos). En dan de afwerking en nieuwe keuken erin. Uiteindelijk ergens in september / oktober klaar denk ik.quote:
Zoiets...
they don't have vaart's only rivers, mighty fine rivers. We should protect our rivers. Our precious and marvelous rivers. We shoud protect them.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
maar ergens denk ik dat het niet zo'n vaart looptLach met een schone bips![]()
ff naar KSC voor vanavondquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
Ik zag een mention, dacht ik kom even kijken weer daaromis @:kree er nog?
Do what you love, love what you do!![]()
nou ben hier ook nog wel, wat heb je op je hart?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee kameraad, ik ben hier nu, blijf bij mij... alsjeblieft...Do what you love, love what you do!![]()
Veel liefde naar jou toequote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben hier ook nog wel, wat heb je op je hart?![]()
ik waardeer dat, maar toch moet je begrijpen dat ik meer op vrouwen valquote:
Dat zijn de betere middagen!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had een vrijdag middag borrel tot 23.00
Waarom? Wat hebben zij te bieden dat een man niet te bieden heeft? Geloof me, ze geven je vooral extra trammelantquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik waardeer dat, maar toch moet je begrijpen dat ik meer op vrouwen val![]()
Zoals het een eckte autist betaamd. Ook een planning uiteraard. Wat dingen weggehaald waar persoonlijke info instaat![]()
hahaha gewoon omdat ik dat zo voel en denk, neemt niks mis met mannen hoor kan die net zo goed aardig vinden of vrienden zijn maar het is gewoonlijk geaardheid wat ik voel dus, en waarop dan val. kan het niet eens uitleggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom? Wat hebben zij te bieden dat een man niet te bieden heeft? Geloof me, ze geven je vooral extra trammelantDo what you love, love what you do!![]()
Haha, wordt je vrouw niet soms beetje moe van jou?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Zoals het een eckte autist betaamd. Ook een planning uiteraard. Wat dingen weggehaald waar persoonlijke info instaat![]()
[ afbeelding ]![]()
Je bent wel echt een perfectionist en ziet het echt goed, maar heeft zij niet soms iets van....... Ehhhh laat eens?Lach met een schone bips![]()
Maar we zouden toch een keer in de duinen gaan lopen samen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha gewoon omdat ik dat zo voel en denk, neemt niks mis met mannen hoor kan die net zo goed aardig vinden of vrienden zijn maar het is gewoonlijk geaardheid wat ik voel dus, en waarop dan val. kan het niet eens uitleggen![]()
OMG excel shit, ik heb hier hele week mee te maken, alsjeblieft. niet in weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, wordt je vrouw niet soms beetje moe van jou?![]()
Je bent wel echt een perfectionist en ziet het echt goed, maar heeft zij niet soms iets van....... Ehhhh laat eens?Maar als je alles uitbesteed is het 2 of 3x zo duur!
En ik vind het zelf ook wel leuk om te doen
Huh nee joh er lopen hier gewoon meerdere gesprekken naast elkaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
You killed the homo chat here tussen dinge en dinge....
En sowieso, het is hier geen sc
@Masberum kan exceleren in de duinen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
OMG excel shit, ik heb hier hele week mee te maken, alsjeblieft. niet in weekendLach met een schone bips![]()
owh dat kan. maar denk er niet teveel over als alleen lopenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar we zouden toch een keer in de duinen gaan lopen samen?
Voor jezelf zo'n planning maken is veul leuker dan voor het werk hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
OMG excel shit, ik heb hier hele week mee te maken, alsjeblieft. niet in weekend
Ruimte leegstrippen staat toch echt op bezig terwijl er in de planning niks geels te zien is.. niet zo perfectionistisch hoor...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, wordt je vrouw niet soms beetje moe van jou?![]()
Je bent wel echt een perfectionist en ziet het echt goed, maar heeft zij niet soms iets van....... Ehhhh laat eens?![]()
Ik snap jouw vrouwquote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jawel...Maar als je alles uitbesteed is het 2 of 3x zo duur!
En ik vind het zelf ook wel leuk om te doen
Maar als ik iets gebouwd wil hebben bel ik jou.
Oeh goede reclame slogan weer.Lach met een schone bips![]()
Ja die bouwvakkervingers vind ze niet zo fijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jouw vrouwMaar als ik iets gebouwd wil hebben bel ik jou.
Oeh goede reclame slogan weer.
Een tijd van komen en gaan, maar je huisje zal altijd blijven bestaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja die bouwvakkervingers vind ze niet zo fijnLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: