abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:04:25 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217584032
quote:
Minister Faber boos om nieuw uitje Friese asielzoekers, gaat met COA in gesprek

Minister Faber (Asiel en Migratie) is boos dat de jonge asielzoekers uit het Friese Sint Annaparochie alsnog op een uitje gaan tijdens de dorpskermis. "Ik ga hier zeker over in gesprek met het COA", zegt Faber bij aanvang van de ministerraad.

Vorig jaar ontstonden tijdens het dorpsfeest in Sint Annaparochie opstootjes tussen jongeren uit de omgeving en jonge asielzoekers. Om nieuwe onrust te voorkomen wilde het COA voor het jaarlijkse uitje op deze dag naar de Efteling gaan. Na kritiek van minister Faber, zette het COA daar een streep doorheen.

Nu staat er een ander uitje op de planning, wat precies is niet bekend. Maar ook daar is Faber dus niet blij mee. "Wat mij betreft gaan de raddraaiers zo snel mogelijk het land uit", vindt de minister. "Het zegt iets over deze groep dat men deze jongeren een dergelijk risico vindt, dat men hen preventief naar de Efteling wil sturen."

'Schandalig'
Burgemeester André van de Nadort van de gemeente Waadhoeke, waar Sint Annaparochie onder valt, vindt het "schandalig" dat minister Faber zich heeft bemoeid met het uitstapje. "Een minister die haar eigen beleid onderuit schoffelt. Het is gewoon beleid waar zij verantwoordelijk voor is, wat gewoon in de wet staat: dat er naast opvang ook ruimte is voor ontspanning van de jonge asielzoekers."

Volgens Van de Nadort maakt de minister het werk voor medewerkers van het COA erg moeilijk. "Als zij via X haar eigen medewerkers voor de bus gooit, die gewoon haar beleid uitvoeren, dan is dat schandalig. Het geld is geen probleem. Het is de minister die er dwars doorheen fietst."

Minister Faber haalt op haar beurt weer hard uit naar de burgemeester: "Een burgemeester die dergelijke dingen zegt staat heel ver weg van zijn eigen burgers".

https://nos.nl/artikel/25(...)t-met-coa-in-gesprek
-----------------------------

Manmanman wat een niveautje weer hoor van Faber :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217584044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Sja, als ze daadwerkelijk wat aan de asielinstroom gaat doen verliest de PVV haar bestaansrecht, dus maakt ze maar een hoop kabaal over een non-issue.
pi_217584061
Echt te triest voor woorden dit :') Dat mens begrijpt er niks van en loopt de boel alleen maar op scherp te zetten voor niks.

Onder deze streep mogen de rancuneuze sneuneuzen zich melden die het helemaal top vinden wat Faber hier doet:
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:10:34 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217584072
Ga die wet eens invoeren ipv clowntje spelen Marjolijn.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:12:46 #6
3542 Gia
User under construction
pi_217584089
Lagen die opstootjes aan de asielzoekers? Of zochten dorpsgenoten ruzie met de asielzoekers waardoor er relletjes ontstonden? Als het aan de dorpsgenoten ligt, dan vind ik zo'n uitstapje een goede oplossing. Maar als het aan de asielzoekers ligt, ga je fout gedrag niet belonen met een leuk uitje.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:12:55 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217584090
Toch wel fijn dat ze zo'n riant salaris krijgt om zich hiermee bezig te houden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:15:16 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217584102
Zou ze zich niet eens met belangrijkere zaken bezig moeten houden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217584104
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef Shotty het volgende:
dus maakt ze maar een hoop kabaal over een non-issue
Jij vindt het normaal dat wangedrag beloont wordt?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:15:51 #10
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217584105
quote:
"Wat mij betreft gaan de raddraaiers zo snel mogelijk het land uit", vindt de minister.
Nou regel dat dan, mens. Daar ben je minister voor.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:16:11 #11
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217584108
quote:
"Een minister die haar eigen beleid onderuit schoffelt. Het is gewoon beleid waar zij verantwoordelijk voor is, wat gewoon in de wet staat: dat er naast opvang ook ruimte is voor ontspanning van de jonge asielzoekers."
Dat betekent niet dat je uitstapjes moet organiseren omdat ze anders kermisbezoekers neersteken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_217584125
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

quote:
Vorig jaar ontstonden tijdens het dorpsfeest in Sint Annaparochie opstootjes tussen jongeren uit de omgeving en jonge asielzoekers. Om nieuwe onrust te voorkomen wilde het COA voor het jaarlijkse uitje op deze dag naar de Efteling gaan.
Steekpartij en geslagen met kettingslot. :')

https://www.omropfryslan.(...)al-langer-spanningen
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:19:43 #13
pi_217584129
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
Zou ze zich niet eens met belangrijkere zaken bezig moeten houden?
Wangedrag van minderjarige asielzoekers is wel degelijk belangrijk, het heeft grote impact op de buurt. Het feit dat ze een dagje uit krijgen omdat ze anders de kermis verpesten is daar een voorbeeld van. Alleen moet Faber eens beseffen dat zij de minister op die post is en beleid gaan voeren in plaats van als een boze burger op X te gaan klagen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:21:22 #14
pi_217584139
quote:

[..]
Sja, als ze daadwerkelijk wat aan de asielinstroom gaat doen verliest de PVV haar bestaansrecht, dus maakt ze maar een hoop kabaal over een non-issue.
Zelf als de instroom vandaag volledig stopgezet zou worden, duurt het denk ik nog best lang voordat de overlast ten gevolge van immigratie verdwenen is.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:21:39 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217584145
Fabertopic! Eindelijk weer.
pi_217584147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:12 schreef Gia het volgende:
Lagen die opstootjes aan de asielzoekers? Of zochten dorpsgenoten ruzie met de asielzoekers waardoor er relletjes ontstonden? Als het aan de dorpsgenoten ligt, dan vind ik zo'n uitstapje een goede oplossing. Maar als het aan de asielzoekers ligt, ga je fout gedrag niet belonen met een leuk uitje.
Jonde meiden worden aangevallen.
Beveiligers op lijnbussen wegen wangedrag.
Steekpartijen.

https://www.omropfryslan.(...)hie-het-geeft-onrust
pi_217584176
quote:
Wie zegt dat het om dezelfde asielzoekers gaat als vorig jaar? Als ik al dat pvv volk moet geloven krijgen al die asielzoekers zonder wachttijd allemaal een gemeubileerde woning dus dat zal allemaal allang doorgestroomd zijn natuurlijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:25:46 #18
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_217584177
Faber is een minister voor spek en bonen, laat de rest van bestuurlijk Nederland haar ook zo behandelen en verder links laten liggen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:25:51 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217584178
Ik kan me eigenlijk geen incompetentere minister in het verleden voor de geest halen.
Het is een enorme grap dat ze nog steeds op die post zit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:25:56 #20
3542 Gia
User under construction
pi_217584180
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Wangedrag van minderjarige asielzoekers is wel degelijk belangrijk, het heeft grote impact op de buurt. Het feit dat ze een dagje uit krijgen omdat ze anders de kermis verpesten is daar een voorbeeld van. Alleen moet Faber eens beseffen dat zij de minister op die post is en beleid gaan voeren in plaats van als een boze burger op X te gaan klagen.
Maar misschien zijn het niet de asielzoekers die de kermis verpesten, maar het feit dat hun aanwezigheid niet getolereerd wordt door de dorpsjeugd. Actie - reactie.
En dan vind ik het wel beter dat er voor de asielzoekers een alternatieve dagbesteding wordt gevonden.
pi_217584200
Politiek willen bedrijven via twitter is ook wel aardig kansloos trouwens. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:31:39 #22
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217584226
Marjolein Faber is zowat het treurigste wat Nederland te bieden heeft.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:33:22 #23
pi_217584240
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar misschien zijn het niet de asielzoekers die de kermis verpesten, maar het feit dat hun aanwezigheid niet getolereerd wordt door de dorpsjeugd. Actie - reactie.
En dan vind ik het wel beter dat er voor de asielzoekers een alternatieve dagbesteding wordt gevonden.
quote:
De politie pakt na het incident drie personen op: een 27-jarige man en twee minderjarigen. Ze zijn bewoners van het asielzoekerscentrum in Sint Annaparochie.
Bron

Er wordt natuurlijk nergens vermeld wie er gestoken en met een ketting geslagen heeft, maar ik heb wel een vermoeden.
pi_217584252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Jonde meiden worden aangevallen.
Beveiligers op lijnbussen wegen wangedrag.
Steekpartijen.

https://www.omropfryslan.(...)hie-het-geeft-onrust
Dan is de vraag terecht waarom wangedrag beloond moet worden met uitjes van gemeenschapsgeld.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:37:43 #25
3542 Gia
User under construction
pi_217584277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dan is de vraag terecht waarom wangedrag beloond moet worden met uitjes van gemeenschapsgeld.
Dat vind ik ook. Als het echt wangedrag was vanuit de asielzoekers, dan houd je ze maar gewoon binnen tijdens die dorpsfeesten.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:40:35 #26
319979 Fok-it
All is well
pi_217584295
Faber hoeft ook helemaal geen beleid te maken. Totaal geen vereiste voor de PVV-stemmer. Dus dan kun je je hier mee bezig houden. Het zwakzinnige voetvolk vind het toch wel prima. Roepen een keer dat ze tegengewerkt wordt en een keer linkse tranen en dat werkt net zo prima als echt beleid.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217584313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]
Is er geen ander vertier te vinden dan? Waarom speciaal naar de Efteling wat 250KM reizen is en ook niet bekend staat vanwege de lage prijzen.
Er zijn genoeg Nederlanders die moeten sparen om hun kinderen te kunnen verblijden met een dagje Efteling.
pi_217584323
Ik vind dit soort ding Motie van Wantrouwen-waardig (minister blijkt maar weer eens ongeschikt te zijn).

Maar uit interesse zat ik eens te googlen wat er nog meer voor moties mogelijk zijn (naast Wantrouwen). Toen vond ik de Motie van Treurnis. Ja, ik weet dat ie anders bedoeld wordt ('we betreuren wat er is gebeurd'), maar qua naam is een Motie van Treurnis toch wel zeer toepasselijk op Faber :D
pi_217584324
quote:
Maar als ze niets aan de instroom van asielzoekers doet, dan verliest de PVV ook haar bestaansrecht. Dan stappen de kiezers die zo graag de instroom van asielzoekers willen beperken, over naar een andere partij die op dat punt wel wil leveren. Of ze blijven bij de volgende verkiezingen thuis.

Maar misschien heeft de PVV wel gewoon veel kiezers die vooral graag klagen over de grote instroom van asielzoekers, maar er eigenlijk ook niets aan wil doen. Die blijven dan PVV stemmen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:46:33 #30
3542 Gia
User under construction
pi_217584326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:43 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Is er geen ander vertier te vinden dan? Waarom speciaal naar de Efteling wat 250KM reizen is en ook niet bekend staat vanwege de lage prijzen.
Er zijn genoeg Nederlanders die moeten sparen om hun kinderen te kunnen verblijden met een dagje Efteling.
Vind ik ook, hoor. Maar schijnbaar hebben ze een alternatief, maar ook dat mag niet van Faber. Heeft ze liever dat die jongeren toch naar die kermis gaan?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:48:02 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217584334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:43 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Inderdaad, je kan met die jongens ook prima naar een kermis in de buurt gaan ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:48:48 #32
3542 Gia
User under construction
pi_217584341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar als ze niets aan de instroom van asielzoekers doet, dan verliest de PVV ook haar bestaansrecht. Dan stappen de kiezers die zo graag de instroom van asielzoekers willen beperken, over naar een andere partij die op dat punt wel wil leveren. Of ze blijven bij de volgende verkiezingen thuis.

Maar misschien heeft de PVV wel gewoon veel kiezers die vooral graag klagen over de grote instroom van asielzoekers, maar er eigenlijk ook niets aan wil doen. Die blijven dan PVV stemmen.
Alsof de PVV dit alleen voor elkaar kan krijgen! Ze wilden een noodwet, maar dat werd met alle macht tegen gehouden.

Maar misschien helpt het al wel als Duitsland veel strenger wordt de grens hermetisch sluit. Dan kunnen ze alleen nog via Frankrijk en Belgie naar Nederland komen.
pi_217584359
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Jij vindt het normaal om een groep te straffen voor iets wat zij wellicht niet eens gedaan hebben?

Jij hebt geen flauw idee of degenen die naar dat uitje gaan, ook daadwerkelijk betrokken waren bij dat gedoe van enige tijd terug. Maar je wil ze wel straffen. Lekker figuur ben jij dan zeg :{
pi_217584362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Alsof de PVV dit alleen voor elkaar kan krijgen! Ze wilden een noodwet, maar dat werd met alle macht tegen gehouden.

Maar misschien helpt het al wel als Duitsland veel strenger wordt de grens hermetisch sluit. Dan kunnen ze alleen nog via Frankrijk en Belgie naar Nederland komen.
Heeft dit kabinet geen meerderheid dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217584369
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:46 schreef Gia het volgende:

[..]
Vind ik ook, hoor. Maar schijnbaar hebben ze een alternatief, maar ook dat mag niet van Faber. Heeft ze liever dat die jongeren toch naar die kermis gaan?
Ja, ze wil heel graag de strenge minister uithangen en daar is niks mis mee maar voorlopig werpt het weinig vruchten af en blijven omwonenden van de asielzoekerscentra in de ellende zitten.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:54:27 #36
3542 Gia
User under construction
pi_217584371
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heeft dit kabinet geen meerderheid dan?
Je weet dat het kabinet meer is dan alleen PVV?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:55:49 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217584385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Jij vindt het normaal om een groep te straffen voor iets wat zij wellicht niet eens gedaan hebben?

Jij hebt geen flauw idee of degenen die naar dat uitje gaan, ook daadwerkelijk betrokken waren bij dat gedoe van enige tijd terug. Maar je wil ze wel straffen. Lekker figuur ben jij dan zeg :{
Straffen?

Hoezo straffen?

Ze worden niet beloond, da’s iets heel anders.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:56:30 #38
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217584392
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Faber is dusdanig incompetent en kan niet met dragende motivatie beargumenteren waarom een noodwet nodig is. Waarom is dat het probleem van de andere partijen?

Een spoedwet had overigens in de eerste 2 weken van de nieuwe regering erdoorheen gekund. _O-
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217584406
quote:
alsof die zelfde asielzoekers nu nog steeds daar verblijven om mee gaan.....
pi_217584416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]
Je weet dat het kabinet meer is dan alleen PVV?
Wacht ff ik dacht dat Geert het altijd over 'Nederland', 'het volk', en 'wij' heeft als ie weer loopt te stoken. Ga je me nu vertellen dat niet heel Nederland uit rancuneuze racisten bestaat en er ook andere partijen in het kabinet zitten die een mening hebben over asielbeleid?
What Would Goku Do
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:59:44 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217584421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Faber is dusdanig incompetent en kan niet met dragende motivatie beargumenteren waarom een noodwet nodig is. Waarom is dat het probleem van de andere partijen?

Een spoedwet had overigens in de eerste 2 weken van de nieuwe regering erdoorheen gekund. _O-
Ligt gewoon aan de LiNkSe D666 rEcHtErS
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217584428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
alsof die zelfde asielzoekers nu nog steeds daar verblijven om mee gaan.....
Dit inderdaad. Je weet niet precies wat er gebeurd is, je weet niet eens of de asielzoekers die betrokken waren er nog zijn, maar oh hemeltje lief het zal toch niet gebeuren dat andere mensen dan jij naar de Efteling kunnen :(

Die mensen zitten met heel veel plezier zich de tering te vervelen in een kapot saai AZC vanwege wanbeleid door de regering, waarom zouden ze een verzetje nodig hebben? Is dat wat een PVV'er ongeveer denkt? :')
What Would Goku Do
pi_217584430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Straffen?

Hoezo straffen?

Ze worden niet beloond, da’s iets heel anders.
Jij je zin, dan noem je het 'niet belonen'. Maar de reactie blijft nog steeds staan, waar jij verder ook geen antwoord op geeft.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:03:42 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217584441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Jij je zin, dan noem je het 'niet belonen'. Maar de reactie blijft nog steeds staan, waar jij verder ook geen antwoord op geeft.
Klopt, als ze er niks mee te maken hebben, dan hebben ze er niks mee te maken. Daar hoeft niet over gediscussieerd te worden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217584447
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nou, dat uitje zou anders op een andere dag toch wel plaats vinden dus is het nu niet belonen maar juist korten op leuke dingen.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217584450
Woest. Ziedend.
pi_217584454
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:01 schreef viagraap het volgende:

Die mensen zitten met heel veel plezier zich de tering te vervelen in een kapot saai AZC vanwege wanbeleid door de regering, waarom zouden ze een verzetje nodig hebben? Is dat wat een PVV'er ongeveer denkt? :')
Ja, want het ultieme voorbeeld van de arme, rokende, alleenstaande buurvrouw X met 3 kinderen, 6 honden en een konijn plus een minimale bijstandsuitkering zonder alimentatie kan het ook niet betalen, dus waarom zou de rest dat dan wel mogen?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:06:59 #48
37887 Dauthi
Progressive
pi_217584459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen incompetentere minister in het verleden voor de geest halen.
Het is een enorme grap dat ze nog steeds op die post zit.
Misschien moet je dan iets beter nadenken.
Vrijwel alle ministers van defensie en justitie in de afgelopen 25 jaar komen al direct voor de geest.
Om over alle ministerschappen van Kaag en De Jonge nog maar te zwijgen.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_217584462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Klopt, als ze er niks mee te maken hebben, dan hebben ze er niks mee te maken. Daar hoeft niet over gediscussieerd te worden.
Waarom begin je dan zelf over straffen in deze context? Het is net of je maar wat lult.

Edit: dat was jij niet sorry
What Would Goku Do
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:08:54 #50
37887 Dauthi
Progressive
pi_217584471
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:01 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Je weet niet precies wat er gebeurd is, je weet niet eens of de asielzoekers die betrokken waren er nog zijn, maar oh hemeltje lief het zal toch niet gebeuren dat andere mensen dan jij naar de Efteling kunnen :(

Vervelen? Tijd zat om de taal te leren, te integreren en onderwijs te volgen.

Daarbij is het strand een uurtje lopen, ga maar lekker uitwaaien.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')