Ja. Beetje 19e eeuws ofzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Brezjnevdoctrine. Als landen die Rusland tot haar invloedssfeer rekent, zich afkeren van Rusland, dan behoudt Rusland zich het recht voor om die landen met geweld terug in de moederschoot te helpen.
Dat dat zuiver imperialisme en kolonialisme is, met geen enkel respect voor de soevereiniteit van die landen of überhaupt voor het internationaal recht, daar hebben de Russen geen boodschap aan.
Nee, daar gaat het dus niet om, en óók u hoeft anderen geen woorden in de mond te leggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee ouwe reus. Zo werkt dat niet. Jij beschuldigt Oekraïne er impliciet van de oorlog te hebben uitgelokt. Vervolgens wordt er door meerdere users gevraagd waar dat dan uit blijkt, en dan reageer je niet.
Dat is niet “ook maar een mening”. Dat is het napapegaaien van Russische propaganda.
Wat lul je nou? Welke afspraak is Oekraïne niet nagekomen? Wat valt Oekraïne te verwijten?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:58 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het dus niet om, en óók u hoeft anderen geen woorden in de mond te leggen. Waar het om gaat is dat het handig is wanneer beide landen werken aan een staakt-het-vuren.
Dan is het jammer wanneer beiden deze afspraken niet nakomen. Ook Oekraïne dus, al is zij hierin niet per se dé agressor.
Als je je een beetje verdiept in de geschiedenis kom je al vrij snel tot de conclusie dat Rusland al sinds de middeleeuwen niets anders doet dan rovend, moordend, verkrachtend en genocide plegend door Europa en Azië trekt om andere volken hun wil op te leggen, te terroriseren en hun land te annexeren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Beetje 19e eeuws ofzo.
Dat landen zelf hun toekomst mogen bepalen is aan Moskou voorbij gegaan.
Nou ja. @Scjvb vindt beiden schuldig. Dus ik wacht rustig af over zijn uitleg van de schuld van Oekraïne.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in de geschiedenis kom je al vrij snel tot de conclusie dat Rusland al sinds de middeleeuwen niets anders doet dan rovend, moordend, verkrachtend en genocide plegend door Europa en Azië trekt om andere volken hun wil op te leggen, te terroriseren en hun land te annexeren.
Klik ik op die bron zie ik een grote waarschuwing in het rood onderin staan...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Raven:
https://www.express.co.uk(...)ssile-system-ukraine
quote:Households in England urged not to go outside between 11am and 3pm on Sunday
Residents in parts of England might be well advised to stay indoors on Sunday between 11am and 3pm as soaring temperatures are likely to blast parts of the country. According to the latest BBC weather forecast, Sunday will see highs of 26C in London and Manchester. Temperatures in Liverpool and Birmingham will hit 25C, while it will peak at 24C in Leeds.
Dat begrijpt u dan weer verkeerd!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat is het dan, waar Oekraïne schuldig aan is, wat de Russische invasie rechtmatig maakt?
Ik zie het echt niet.
Tjah die melkwitte huidjes van de Britten kunnen niet zo goed tegen de zon..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klik ik op die bron zie ik een grote waarschuwing in het rood onderin staan...
[..]![]()
Wat is dat voor blad joh?
Maar thanks!
Geef nou eens antwoord. Wat heeft Oekraïne verkeerd gedaan, dat het deze invasie verdiend zou hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat begrijpt u dan weer verkeerd!Het is nu belangrijk om van beide kanten serieus aan te blijven sturen op vredesonderhandelingen en zich daaraan te houden.
Er valt niets te onderhandelen. Rusland pleurt op uit Oekraïne en het liefst ook uit de Krim.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat begrijpt u dan weer verkeerd!Niets schuld. Het is nu belangrijk om van beide kanten serieus aan te blijven sturen op vredesonderhandelingen en zich daaraan te houden.
Ben jij een bot ofzo? Oprechte vraag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat begrijpt u dan weer verkeerd!Niets schuld. Het is nu belangrijk om van beide kanten serieus aan te blijven sturen op vredesonderhandelingen en zich daaraan te houden.
Nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ben jij een bot ofzo? Oprechte vraag.
Ik heb je eerder een achterlijke ezel genoemd maar wil daar graag laffe, achterlijke ezel van makenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat is omdat Rusland graag vrede wil natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
Ambassade van de VS heeft gewaarschuwd dat er komende dagen wellicht weer een gigantische rakettenregen aan zit te komen.
Op zaterdag 10 mei 2025 20:06 schreef capricia het volgende:
Je zegt het toch letterlijk hier?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sorry, maar m.i. wordt ook Rusland in opmaat naar vredesonderhandelingem evengoed dwars gezeten als het 'zo onschuldige' Oekraïne.
Op zaterdag 10 mei 2025 20:16 schreef Scjvb het volgende:Dan begrijp ik je opmerking hier niet.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 10 mei 2025 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord. Wat heeft Oekraïne verkeerd gedaan, dat het deze invasie verdiend zou hebben?
Waar is Oekraïne schuldig aan?
Ik denk dat je hierop weer geen antwoord gaat geven.
[/quote)
Heeft ook niets verkeerds gedaan. Geloof dat dit wel duidelijk moest zijn. Het is nu zaak voor beide landen om snel uit deze oorlog te geraken.
Wat bedoel je met de quotes om het 'zo onschuldige' Oekraïne ?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sorry, maar m.i. wordt ook Rusland in opmaat naar vredesonderhandelingem evengoed dwars gezeten als het 'zo onschuldige' Oekraïne.
Zoiets gaat 't worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:16 schreef Scjvb het volgende:
Heeft ook niets verkeerds gedaan. Geloof dat dit wel duidelijk moest zijn. Het is nu zaak voor beide landen om snel uit deze oorlog te geraken.
Omdat beide landen elkaar regelmatig blijven bestoken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je opmerking hier niet.
[..]
Wat bedoel je met de quotes om het 'zo onschuldige' Oekraïne ?
Als je nu zegt dat ze niets verkeerds hebben gedaan.
@:Scjvb
Ah. Dus toch heeft Oekraïne schuld.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Omdat beide landen elkaar regelmatig blijven bestoken.
Oh, wat u wilt hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik heb je eerder een achterlijke ezel genoemd maar wil daar graag laffe, achterlijke ezel van maken
Ja. Rusland valt aan en Oekraïne verdedigt. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Omdat beide landen elkaar regelmatig blijven bestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |