Nou dat is wel een man naar je hart ofniet?quote:
Leuk hé, ChatGTP.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat is wel een man naar je hart ofniet?
Je mag het een zwaktebod vinden. Ik vind het persoonlijk nogal een zwaktebod om zelf te suggereren dat je militair moet ingrijpen maar zelf te beroerd bent om beroepsmilitair te worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is het hele idee achter de sancties en het steunen van Oekraïne. Dat we zelf niemand hoeven te sturen.
Verder is dat hele “ga lekker zelf naar het front” vooral een treurig zwaktebod.
Ja want een beroepsmilitair is gewoon ff een vak wat je kan kiezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag het een zwaktebod vinden. Ik vind het persoonlijk nogal een zwaktebod om zelf te suggereren dat je militair moet ingrijpen maar zelf te beroerd bent om beroepsmilitair te worden.
Als je niet moddervet bent en een beetje fatsoenlijke conditie hebt dan kan dat gewoon of had dat gekund.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja want een beroepsmilitair is gewoon ff een vak wat je kan kiezen.
Heb een poging gedaan. Maar ik was te oudquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag het een zwaktebod vinden. Ik vind het persoonlijk nogal een zwaktebod om zelf te suggereren dat je militair moet ingrijpen maar zelf te beroerd bent om beroepsmilitair te worden.
Ja nou nee en dan is het ook maar de vraag of wat jij wil doen bij defensie een match is vanuit beide kanten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je niet moddervet bent en een beetje fatsoenlijke conditie hebt dan kan dat gewoon of had dat gekund.
Wat Oekraïners de meat grinder inschoppen omdat we "zelf niemand hoeven te sturen" is nog boosaardiger dan het landjepik van de Russen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is het hele idee achter de sancties en het steunen van Oekraïne. Dat we zelf niemand hoeven te sturen.
Verder is dat hele “ga lekker zelf naar het front” vooral een treurig zwaktebod.
Prima Ivan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat Oekraïners de meat grinder inschoppen omdat we "zelf niemand hoeven te sturen" is nog boosaardiger dan het landjepik van de Russen.
Ik hoop het van harte niet dat ze de norm verruimen, want ik houd van mij comfortabele levenstijl, maar als de stront aan de knikker hangt krijg je je kans wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb een poging gedaan. Maar ik was te oudZit wel aan te denken om aan te melden als reservist. Moet alleen eerst ff beetje trainen
Je hebt gewoon teveel eisenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja nou nee en dan is het ook maar de vraag of wat jij wil doen bij defensie een match is vanuit beide kanten.
De toelatingseisen zijn wat afgezwakt, maar daar blijft het ook bij.
Naja mijn sollicitatie was wel als fotograafquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte niet dat ze de norm verruimen, want ik houd van mij comfortabele levenstijl, maar als de stront aan de knikker hangt krijg je je kans wel.
Ja man.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat Oekraïners de meat grinder inschoppen omdat we "zelf niemand hoeven te sturen" is nog boosaardiger dan het landjepik van de Russen.
Verklaart wel waarom het plaatsvervangende Oekraïens nationalisme hier ophoudt bij de opmerking dat ze vooral moeten gaan.quote:
Hebben ze daar echt een volledige functie van alleen fotograaf dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja mijn sollicitatie was wel als fotograafNiet als soldaat. Maar dan krijg je als nog gewoon de basis training. Maar ik was 2 maanden te oud
Als reservist zou je alleen opgeroepen worden wanneer Nederlands grondgebied aangevallen zou worden.
Dus niet als Poetin morgen een navo land aanvalt dat ze je daarheen kunnen sturen.
Dat is wat ik er van begreep. Moet me er nog iets meer in verdiepen. Maar denk dat ik me wel ga aanmelden.
(mits mijn huidige werkgever ook akkoord is)
Ja. Defensie heeft natuurlijk gewoon een media teamquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hebben ze daar echt een volledige functie van alleen fotograaf dan?
Ik zou als Rus ook niet willen ingaan op een onvoorwaardelijke eis van die "Oranje Gek". Ik heb ook niet gevoel dat Oekraïne wil werken aan een uiteindelijke oplossing van het conflict.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze dat ze ook niets te vrezen hebben als Trump wel weer een ommezwaai maakt, er van uitgaande dat ie dat gaat doen, wat nog helemaal niet zeker is.
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze nog steeds keihard door willen gaan. Je zou toch na drie jaar wel verwachten dat ze een keer moeten inschikken, al helemaal met de economie die wellicht naar de kloten gaat. Maar nee, ze vinden het een aanvaardbaar risico. Dat zegt wel wat...
Als jij denkt dat dat een argument is, go your gang.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom het plaatsvervangende Oekraïens nationalisme hier ophoudt bij de opmerking dat ze vooral moeten gaan.
O ja? Waar blijkt dat uit dan? Volgens mij is Oekraïne akkoord met een onvoorwaardelijk staakt het vuren en is het Rusland dat vasthoudt aan zijn maximalistische eisen en nog niet de kleinste concessie wil doen. Maar ik hoor het graag als jij het anders ziet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou als Rus ook niet willen ingaan op een onvoorwaardelijke eis van die "Oranje Gek". Ik heb ook niet gevoel dat Oekraïne wil werken aan een uiteindelijke oplossing van het conflict.
Dat zogenaamde "onvoorwaardelijk staakt het vuren" is een dode letter, als je toch niet naar een einddoel wilt. Als je einddoel hebt, dan kun/kon je al lang gaan onderhandelen met Rusland zonder een tussentijds "staakt het vuren". En als je als Oekraïne alle punten van de VS/Trump al onaanvaardbaar zijn, dan ben je niet bezig met een einddoel, waarbij beide partijen mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O ja? Waar blijkt dat uit dan? Volgens mij is Oekraïne akkoord met een onvoorwaardelijk staakt het vuren en is het Rusland dat vasthoudt aan zijn maximalistische eisen en nog niet de kleinste concessie wil doen. Maar ik hoor het graag als jij het anders ziet.
Dit is geen antwoord op m’n vraag. Welke concrete concessies heeft Rusland tot nu toe gedaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat zogenaamde "onvoorwaardelijk staakt het vuren" is een dode letter, als je toch niet naar een einddoel wilt. Als je einddoel hebt, dan kun/kon je al lang gaan onderhandelen met Rusland zonder een tussentijds "staakt het vuren". En als je als Oekraïne alle punten van de VS/Trump al onaanvaardbaar zijn, dan ben je niet bezig met een einddoel, waarbij beide partijen mee kunnen leven.
Er is maar één partij die moet werken aan een oplossing en dat is Rusland.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou als Rus ook niet willen ingaan op een onvoorwaardelijke eis van die "Oranje Gek". Ik heb ook niet gevoel dat Oekraïne wil werken aan een uiteindelijke oplossing van het conflict.
Sorry, maar m.i. wordt ook Rusland in opmaat naar vredesonderhandelingem evengoed dwars gezeten als het 'zo onschuldige' Oekraïne.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op m’n vraag. Welke concrete concessies heeft Rusland tot nu toe gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |