heel goed.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, mijn tafelpartner was goed in observeren. Ik begon (schijnbaar) steeds zwaarder te ademen
![]()
![]()
ik voelde me heel erg betrapt op een leuke manier
Angstig, conflict vermijdend. Je moet een beetje autoriteit hebben op dat moment en een beetje hart voor de integriteit van de instantie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan juist zo frustrerend zijnhier luisterde ze totaal niet naar instructies 'studenten mogen NIET praten' (lijkt me nogal heel erg logisch), die surveillanten 'ja en ze praten de hele tijd'
Dan zeg je dat ze hun mond moeten houden en ze anders een NVD krijgen???? hoezo laat je mensen praten tijdens een toets
omdat hij die waarschijnlijk ook had aangezien hij door had hoe hard krek aan het ademen wasquote:
Het waren bejaarden die dit al 10 jaar deden en totaal schijt hadden aan de instructies 'want wij weten dit wel want we doen dit al 10 jaar'quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Angstig, conflict vermijdend. Je moet een beetje autoriteit hebben op dat moment en een beetje hart voor de integriteit van de instantie.
die dreef al weg voor hij scheef kon staan. de rivier neem de tafel zo meequote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat de tafel ineens één kant op scheef begint te staan.
adem in, adem uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
'Blijf allemaal van je computer af en wacht tot instructies'
MEVROOOOOUWWWWW, INTERNET DOET HET NIET
'OMDAT JE GODVERDOMME VAN DIE COMPUTER AF MOET BLIJVEN'
en dat x10
die godverdomme kwam er bij toen ik dit voor de 5e keer moest schreeuwen, ik was het echt zo zat
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
die dreef al weg voor hij scheef kon staan. de rivier neem de tafel zo mee
Lol, kan ik me moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het waren bejaarden die dit al 10 jaar deden en totaal schijt hadden aan de instructies 'want wij weten dit wel want we doen dit al 10 jaar'
heb staan schreeuwen daar joh je wil niet weten
Ik hoor het al, we hebben dezelfde leerlingen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
en dat x10
die godverdomme kwam er bij toen ik dit voor de 5e keer moest schreeuwen, ik was het echt zo zat
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, kan ik me moeilijk voorstellen.
En toen? Mochten die mensen niet meer surveilleren? Neem aan dat het een consequentie heeft.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor het al, we hebben dezelfde leerlingen.
Misschien probeerden ze gewoon alvast avondeten te bestellen en werd het perongeluk Pizzaballe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wie het is.
Dat het zo snel is gegaan, betekent denk ik dat deze paus breed gedragen wordt.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wie het is.
daar heb ik vingertjes voorquote:
enjoyquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
Oh kak, ik moet nog boodschappen doen. Het is iets later dan ik dacht. Tozzo.
Toch ging de verkiezing van de Duitse bondskanselier sneller. En daar betekende dat heel wat anders.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wie het is.
Papa John's gaat dan dikke omzet draaien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien probeerden ze gewoon alvast avondeten te bestellen en werd het perongeluk Pizzaballe.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik vingertjes voor
maar niet vandaag of morgen
wat ga je makenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
Oh kak, ik moet nog boodschappen doen. Het is iets later dan ik dacht. Tozzo.
ik mag alles eten, kan alleen zijn dat als ik vettig ga eten ik sneller oprispingen krijg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]Eerst maar even uitrusten
![]()
moetj e nu opletten met eten oid of kun je meteen los
Mapo tofu.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat ga je makenik heb best een okee dagje, zo nog even naar buiten
Denk aan wat leuks!quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
en dat x10
Flut bedrijf dit datquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Papa John's gaat dan dikke omzet draaien.
dutchy was ooit (of misschien nog) een schoenenmerk van Scapinoquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja! https://www.theduchy.com/tutorials/
Ik vond de pizza's matig en heb ooit erg lang op mijn pizza moeten wachten terwijl het volgens de app al was bezorgd. Gebeld naar de vestiging nou dan zal die pizza zo wel komen. zeker een half uur later belde de bezorger pas aan. Niet meer heel erg warm.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Nooit geweest, wat maakt ze slecht?
deze hebben ze ook op Samsung TV plusquote:4215
5-Minuten Knutselen
vet neutraliseren? zo werkt dat helaas nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik mag alles eten, kan alleen zijn dat als ik vettig ga eten ik sneller oprispingen krijg.
maar het scheelt dat ik nooit echt ranzig vettig eet,
naja
alleen bij de kapucijners. maar daar zit dan ook mosterd bij dus dat neutraliseert ook weer een beetje
oh pittige meuk, geniet er vanquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mapo tofu.
Ik heb zo'n beetje alles in huis. Behalve de tofu.
Niet heel handig gepland. Maar ach.
ik heb zin om die jongen een bericht te sturenquote:
Je komt soms wel wat leuke knutsel ideeën tegen.. Of inspiratie voor thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:51 schreef Nizno het volgende:
ik zit net te kijken....
[..]
deze hebben ze ook op Samsung TV plus
die filmpjes zijn op sociale media nu zo slecht.. lang knutselen om uiteindelijk een bakje voor eenmalig gebruik te hebben enzo
dan niet... ik ga het toch wel blijven vreten want lekker, dan koop ik wel genoeg renniesquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vet neutraliseren? zo werkt dat helaas niet
vraag hem of hij zin heeft om uit eten te gaan bij [restaurantnaam van toen dat etentje]quote:[..]
ik heb zin om die jongen een bericht te sturenmaar niet echt, meer een fantasie
ja maar dat heeft dan niets meer met 5minute craft te makenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je komt soms wel wat leuke knutsel ideeën tegen.. Of inspiratie voor thuis.
Ik zag laatst dat ze zo'n lack tafeltje zelf gingen betegelen met gekleurde voegen. Dat zag er super leuk uit
Ik wacht welquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vet neutraliseren? zo werkt dat helaas niet
[..]
oh pittige meuk, geniet er van![]()
[..]
ik heb zin om die jongen een bericht te sturenmaar niet echt, meer een fantasie
Veel geweest al.quote:
rennies werken goedquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan niet... ik ga het toch wel blijven vreten want lekker, dan koop ik wel genoeg rennies
[..]
vraag hem of hij zin heeft om uit eten te gaan bij [restaurantnaam van toen dat etentje]
ohquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat heeft dan niets meer met 5minute craft te maken
quote:
Ga in vrede.quote:
wat heb je te verliezen? als hij nee zegt dan heb je hetzelfde als dat je geen voorstel doet.quote:
Seks met de paus.quote:
Seks met jouw eten dan?quote:
quote:
quote:Het is de Amerikaan Robert Prevost
De nieuwe paus is een Amerikaan: Robert Prevost. Hij is een belangrijke curiekardinaal die zijn halve leven in Peru heeft gewoond en gewerkt.
Hij is afgestudeerd in het kerkelijk recht en een kundig bestuurder. Onder Franciscus was hij hoofd van de afdeling die bisschoppen benoemt. Hij spreekt vloeiend Engels, Spaans en Italiaans.
Hebben ze vlotjes gedaan danquote:
dan heb ik het idd goed verstaanquote:
Nou dan die slappe kouwe friet van de mek maar voor 5 euriequote:
Greatest pope ever. Nu al.quote:
Much poper than any chinese pope. Trust me, it's true.quote:
nee dat was Timothy Dolanquote:
Dan zal er wel vast een trosje nukes onderweg zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
Trump heeft zn zin niet gekregen van het Vaticaan
Importheffingen tot ver boven het plafondquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat was Timothy Dolan
maar die is het niet geworden. Trump heeft zn zin niet gekregen van het Vaticaan
Paddenstoelensoep van Romequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er wel vast een trosje nukes onderweg zijn
Hij zei vandaag nog dat hij vindt dat de VS moet denuclealiseren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er wel vast een trosje nukes onderweg zijn
Doet ie toch ook dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zei vandaag nog dat hij vindt dat de VS moet denuclealiseren.
Een Amerikaanquote:
Mijn biologische vader heet Leoquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een augustijn. Ik woonde hiervoor in een voormalig Augustijnenklooster en een van de woonbegeleiders heet Leo...![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
amerikaanse paus.
heb de naam niet kunnen verstaan
Leo de 14e
yupquote:
dan komt het wel heel dichtbijquote:
lelijk en onaantrekkelijkquote:
Beangstigend gewoon.quote:
Likken en orgasmerenquote:
Ga je al die kleding aantrekken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt vast een goeie paus.
Ik ga eens de kleertjes bij elkaar zoeken en de koffer pakkenKijken of het allemaal past
altijd lekkerquote:
Om uit te delen wel jaquote:
Nee ik neem graag kleren mee om voor het raam te hangen in mijn hotel.quote:
Vuilniszakkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik neem graag kleren mee om voor het raam te hangen in mijn hotel.
Misschien een luxer hotel boeken waar ze gordijnen hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik neem graag kleren mee om voor het raam te hangen in mijn hotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |