Much poper than any chinese pope. Trust me, it's true.quote:
nee dat was Timothy Dolanquote:
Dan zal er wel vast een trosje nukes onderweg zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
Trump heeft zn zin niet gekregen van het Vaticaan
Importheffingen tot ver boven het plafondquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat was Timothy Dolan
maar die is het niet geworden. Trump heeft zn zin niet gekregen van het Vaticaan
Paddenstoelensoep van Romequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er wel vast een trosje nukes onderweg zijn
Hij zei vandaag nog dat hij vindt dat de VS moet denuclealiseren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er wel vast een trosje nukes onderweg zijn
Doet ie toch ook dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zei vandaag nog dat hij vindt dat de VS moet denuclealiseren.
Een Amerikaanquote:
Mijn biologische vader heet Leoquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een augustijn. Ik woonde hiervoor in een voormalig Augustijnenklooster en een van de woonbegeleiders heet Leo...![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
amerikaanse paus.
heb de naam niet kunnen verstaan
Leo de 14e
yupquote:
dan komt het wel heel dichtbijquote:
lelijk en onaantrekkelijkquote:
Beangstigend gewoon.quote:
Likken en orgasmerenquote:
Ga je al die kleding aantrekken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt vast een goeie paus.
Ik ga eens de kleertjes bij elkaar zoeken en de koffer pakkenKijken of het allemaal past
altijd lekkerquote:
Om uit te delen wel jaquote:
Nee ik neem graag kleren mee om voor het raam te hangen in mijn hotel.quote:
Vuilniszakkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik neem graag kleren mee om voor het raam te hangen in mijn hotel.
Misschien een luxer hotel boeken waar ze gordijnen hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik neem graag kleren mee om voor het raam te hangen in mijn hotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |