heel goed.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, mijn tafelpartner was goed in observeren. Ik begon (schijnbaar) steeds zwaarder te ademen
![]()
![]()
ik voelde me heel erg betrapt op een leuke manier
Angstig, conflict vermijdend. Je moet een beetje autoriteit hebben op dat moment en een beetje hart voor de integriteit van de instantie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan juist zo frustrerend zijnhier luisterde ze totaal niet naar instructies 'studenten mogen NIET praten' (lijkt me nogal heel erg logisch), die surveillanten 'ja en ze praten de hele tijd'
Dan zeg je dat ze hun mond moeten houden en ze anders een NVD krijgen???? hoezo laat je mensen praten tijdens een toets
omdat hij die waarschijnlijk ook had aangezien hij door had hoe hard krek aan het ademen wasquote:
Het waren bejaarden die dit al 10 jaar deden en totaal schijt hadden aan de instructies 'want wij weten dit wel want we doen dit al 10 jaar'quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Angstig, conflict vermijdend. Je moet een beetje autoriteit hebben op dat moment en een beetje hart voor de integriteit van de instantie.
die dreef al weg voor hij scheef kon staan. de rivier neem de tafel zo meequote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat de tafel ineens één kant op scheef begint te staan.
adem in, adem uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
'Blijf allemaal van je computer af en wacht tot instructies'
MEVROOOOOUWWWWW, INTERNET DOET HET NIET
'OMDAT JE GODVERDOMME VAN DIE COMPUTER AF MOET BLIJVEN'
en dat x10
die godverdomme kwam er bij toen ik dit voor de 5e keer moest schreeuwen, ik was het echt zo zat
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
die dreef al weg voor hij scheef kon staan. de rivier neem de tafel zo mee
Lol, kan ik me moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het waren bejaarden die dit al 10 jaar deden en totaal schijt hadden aan de instructies 'want wij weten dit wel want we doen dit al 10 jaar'
heb staan schreeuwen daar joh je wil niet weten
Ik hoor het al, we hebben dezelfde leerlingen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
'Blijf allemaal van je computer af en wacht tot instructies'
MEVROOOOOUWWWWW, INTERNET DOET HET NIET
'OMDAT JE GODVERDOMME VAN DIE COMPUTER AF MOET BLIJVEN'
en dat x10
die godverdomme kwam er bij toen ik dit voor de 5e keer moest schreeuwen, ik was het echt zo zat
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, kan ik me moeilijk voorstellen.
En toen? Mochten die mensen niet meer surveilleren? Neem aan dat het een consequentie heeft.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor het al, we hebben dezelfde leerlingen.
Misschien probeerden ze gewoon alvast avondeten te bestellen en werd het perongeluk Pizzaballe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wie het is.
Dat het zo snel is gegaan, betekent denk ik dat deze paus breed gedragen wordt.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wie het is.
Dat het zo snel is gegaan, betekent denk ik dat deze paus breed gedragen wordt.
daar heb ik vingertjes voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |