Volgens mij op BBC 2 of 3.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:53 schreef TLC het volgende:
Ik zag dat de BBC ook de twee halve finales gaat uitzenden, dat hebben ze nooit eerder gedaan toch ?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:54 schreef Greys het volgende:
Ben wel nog steeds benieuwd naar het lied van Numidia en Douwe Bob samen. Dat ze dat jaar Joost kozen kan ik alleen maar 100% toejuichen, ondanks hoe dat eindigde. Zou ze dat zelfde lied dus gewoon dan nog een keer inzenden en het daarom nooit uitgebracht hebben?
Klinkt overigens niet als een duet.quote:Het liedje waarmee Numidia destijds auditeerde, ligt nog op de plank en brengt ze bewust nog niet uit. "Want misschien zou ik het nog kunnen gebruiken voor als ik opnieuw wil meedoen. Dat was echt een powerhousetrack. Sommige mensen hadden er een beetje een Disney-vibe bij." Volgens de zangeres zit er "een hele heftige climax" in.
Bron
Met 'samen' bedoelde ik dat hij het met haar had geschreven. Het lied was van hen samen maar zij zou het zingen inderdaad!quote:
quote:Opvallend detail: Douwe stuurde dit jaar ook een eigen nummer in voor het liedjesfestijn, maar daar wil hij best vanaf zien. "Ik zond dat nummer in voordat we dit hadden gemaakt, maar wetende dat we deze song hebben... Ik zou mezelf als kandidaat terugtreken om Numidia te laten shinen daar."
De achterlijk arrogante Anouk die doodleuk een all-inclusive boekte toen ze eigenlijk had moeten optreden met haar nummer. En maar klagen dat ze het toch weer niet geworden is. Erg mooi.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Anouk verspeelde kans op deelname songfestival door auditie te weigeren: ‘Vonden we niet nodig’
Premium artikel, maar met de bevestiging dat dat 'Where the mind goes' haar songfestivalnummer was.
Vanavond zit ze bij VI dus we zullen het zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:00 schreef NLpop het volgende:
Anouk zei eerder dat ze de keuze voor Claude wel begreep: “Het is heel veilig, geen gevaar. Het is gewoon een heel leuk, vrolijk nummer.”.
Ik denk dat ze hem echt niet zal afzeiken. Ook vanwege Claudes achtergrond. Ik denk dat Anouk daar wel respect en gevoel voor heeft.
Ja, ben benieuwd. Ik hoorde eerder twijfels of ze überhaupt veel zal kletsen. Ze zal niet aan de hoofdtafel zitten, dus dan zou ze op een kruk aan de bar moeten. Wellicht doet ze alleen haar optreden en een kort praatje om de kaartverkoop van haar ZiggoDome concerten te promoten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:[..]
Vanavond zit ze bij VI dus we zullen het zien.
Ik durf niet te hopen! Iets verrassends en indrukwekkends zou idd heel mooi zijn. Vooral na de reacties op de eerste beelden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:11 schreef Greys het volgende:
We zagen net de foto's van het vallende zand van Frankrijk in het repetitietopic en als vallend zand wél mag on stage maar vallend water niet voor NL heeft Pim vast wel iets anders tofs daarvoor in de plaats bedacht en zoals @:Arizona ook zei daar in dat topic 'misschien krijgen wij wel vallende bloemblaadjes'.
(Een mens mag hopen!)
(Al is zand wél iets makkelijker te vangen in een opvangbak dan fladderende blaadjes, zand 'spettert' alsnog ook wel dus wie weet.)
Ja, maar voor NL mocht water water dus óók niet met opvangbak. En zand wel, kennelijk. Ergens best gek.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:15 schreef NLpop het volgende:
[..]
Ik durf niet te hopen! Iets verrassends en indrukwekkends zou idd heel mooi zijn. Vooral na de reacties op de eerste beelden.
Pim had nog geprobeerd een oplossing te vinden, een bak die het water zou opvangen. Ik vermoed dat Frankrijk wel zoiets heeft dat het zand opvangt, waardoor er weinig tijd nodig is voor cleanup. Er zit ook een spiegel onder in verwerkt.
Vind ik ook. Frankrijk heeft met Alexandra Redde-Amiel een hele sterke, eigenwijze HoD die weet wat ze wil, en ze zijn natuurlijk Big 5. Ik gun het ze ook wel dat ze een indrukwekkende, unieke staging hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:20 schreef Greys het volgende:[..]
Ja, maar voor NL mocht water water dus óók niet met opvangbak. En zand wel, kennelijk. Ergens best gek.
Die bloemblaadjes kunnen ook in 3D de huiskamers in worden geschoten op je schermquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:11 schreef Greys het volgende:
We zagen net de foto's van het vallende zand van Frankrijk in het repetitietopic en als vallend zand wél mag on stage maar vallend water niet voor NL heeft Pim vast wel iets anders tofs daarvoor in de plaats bedacht en zoals @:Arizona ook zei daar in dat topic 'misschien krijgen wij wel vallende bloemblaadjes'. Zou wel enigszins passen bij de omschrijving van de live blog over 'overal bloemen en ze lijken bijna de zaal in te komen'. Dus misschien zijn ze niet alleen overal op de LED en de vloer maar ook in de lucht.
(Een mens mag hopen!)
(Al is zand wél iets makkelijker te vangen in een opvangbak dan fladderende blaadjes, zand 'spettert' alsnog ook wel dus wie weet.)
Hij had wel wel over een technische trucendoos waar ze wat uit gingen halen (in Parool). Maar dat hebben we eerdere jaren gehoord dus ik durf niet te veel te hopen. 😅quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bloemblaadjes kunnen ook in 3D de huiskamers in worden geschoten op je scherm
Netjes!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:45 schreef Fred_B het volgende:
In de Noorse preview show Adresse Basel, waarin een vakjury alle liedjes beoordeelt, is Nederland als 2e geëindigd, achter Zweden en voor Oostenrijk.
Laat me raden, het is allemaal woke en de blanke hetero's krijgen geen kans.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:14 schreef Greys het volgende:
En de stront die daar allemaal nog overheen komt in de reacties op X onder dat stuk van die Jan. Good lord.
Ik vond dat nummer van anouk sowieso erg zwak en saai. Zal mij niet verbazen als dat een NQ was geworden. Anouk denkt ook dat ze het wel even doet allemaal. Birds was veel en veel beter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laat me raden, het is allemaal woke en de blanke hetero's krijgen geen kans.
Al die boomers maar zeuren om Anouk maar haar muziek luisteren, ho maar. Omdat haar muziek gewoon ruk is. Maar ja, ze heeft zich uitgesproken tegen transgenders dus is ze nu een heldin. Het kan verkeren, eerst werd ze nog verketterd omdat ze anti-Zwarte Piet was.
Lekker Avrotros.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:38 schreef Dave het volgende:
Cornald heeft het nog wel over ‘een beeld’ in de finale, dat het publiek nog niet kent, dat is gewoon een foto van Claude’s moeder, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |