Voordat we naar 22 gingen moest er op de beide rustdagen (in dit geval dan de tweede en derde) iemand voor het eindklassement genoemd worden, maar ik weet niet hoe de organisatie daar in staat @Dale__Cooper?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 01:06 schreef Timmeehh het volgende:
1. VBF - Filippo Fiorelli
Moet er ergens nog iets extra's voorspeld worden aangezien er 23 teams meedoen?
Ja, dat lijkt mij nu ook weer de beste oplossing.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voordat we naar 22 gingen moest er op de beide rustdagen (in dit geval dan de tweede en derde) iemand voor het eindklassement genoemd worden, maar ik weet niet hoe de organisatie daar in staat @:Dale__Cooper?
Toch graag de wissel naar 3. Q36 - Tom Pidcockquote:
Gaan we dit nog doen trouwens (vanaf de Tour dan)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel mee eens eigenlijk, lijkt mij prima om dat volgend jaar te implementeren.
Help mij dan bij aanvang te herinneren, want het is inderdaad leuker met die regel.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan we dit nog doen trouwens (vanaf de Tour dan)?
Kun je mijn naam goed schrijven?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu met schrapscore.
Farioli?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor niets Francesco.
Del Toro en Ayuso zijn van hetzelfde team he, dat kan niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:56 schreef crv het volgende:
10. SOQ . HAYTER Ethan
Als AK voor komende Week dan Del Torro
Als OK voor einde Giro dan Ayuso
klopt het is ook bedoeld als een van beidequote:Op maandag 19 mei 2025 13:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Del Toro en Ayuso zijn van hetzelfde team he, dat kan niet.
gezien dat Ayuso weer op zijn knie gedonderd is....quote:Op maandag 19 mei 2025 12:56 schreef crv het volgende:
10. SOQ . HAYTER Ethan
AK: Del Torro
Als OK voor einde Giro dan Ayuso
Wijzig naar 10. SOQ - Ethan Hayterquote:Op maandag 19 mei 2025 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
10. SOQ - Mattia Cattaneo
Klassement: RBH - Primoz Roglic
Is AK voor volgende rustdag of voor einde Giro? Als het voor komende rustdag is kies ik UAD - Juan Ayuso
Ik wil graag wijzigen naar:quote:Op maandag 19 mei 2025 20:06 schreef noodgang het volgende:
10. SOQ - Mattia Cattaneo
Klassement: UAD - Juan Ayuso Pesquera
Ik switch naar 10. SOQ - Ethan Hayterquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Sporttv het volgende:
10 SOQ - Mattia Cattaneo
Klassement RBH - Primoz Roglic
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:19 schreef Slobeend het volgende:
Eerder was het toch altijd dat je een renner voorspelde die op de volgende rustdag bovenaan stond @:wimderon ? Nu kun je als mogelijke maximale resultaat de nummer 1 en 2 noemen in het eindklassement (omdat we de volgende rustdag ook voor het eindklassement voorspellen), dat voelt een beetje gek.
Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:43 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
De regels:
• Voor aanvang van de elfde en zeventiende etappe kies je tevens een renner voor het (voorlopige) klassement op respectievelijk de tweede rustdag of uiteindelijke eindklassement.
• De klassering van de renner tijdens die etappe of op die bewuste 2e rustdag/Milaan is het aantal punten dat je scoort.
BONUSPUNTEN!!:
- Staat je gekozen renner op de tweede rustdag of te Milaan in het roze? 50 Bonuspunten.
- Staat je gekozen renner op de tweede rustdag of te Milaan op figuurlijk zilver of brons? 25 Bonuspunten.
Ook prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar nu doen we dus wel het eindklassement, aangezien Dale__cooper dit gezegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |