Toch graag de wissel naar 3. Q36 - Tom Pidcockquote:
Gaan we dit nog doen trouwens (vanaf de Tour dan)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel mee eens eigenlijk, lijkt mij prima om dat volgend jaar te implementeren.
Help mij dan bij aanvang te herinneren, want het is inderdaad leuker met die regel.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan we dit nog doen trouwens (vanaf de Tour dan)?
Kun je mijn naam goed schrijven?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu met schrapscore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |