Dat zal gaan afhangen van of Kooij gaat sprinten of met Yates over de finish gaat komen. Ik zou zeggen het eerste, maar je weet het niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de stand, uitgaande van geen AK wijzigingen meer. Met het uitvallen van Roglic en Ayuso een slaveld voor bijna iedereen. Slob en Wim daarentegen hebben dit allebei overleefd.
De strijd om de winst is daarom nog spannend.
Ja, ben het met beide punten wel eens.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:05 schreef wimderon het volgende:
Even een reminder voor de Tour: geen joker meer in tijdritten dus? De eerste klassementsvoorspelling dan wel voor de stand na de tweede week in plaats van allebei voor het eindklassement?
Ja, laten we dat inderdaad doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:05 schreef wimderon het volgende:
Even een reminder voor de Tour: geen joker meer in tijdritten dus? De eerste klassementsvoorspelling dan wel voor de stand na de tweede week in plaats van allebei voor het eindklassement?
Misschien is er iemand die wil bijspringen (ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
De eerste week van de Tour ben ik op vakantie, dus in week 1 geen dagelijkse updates.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |