Wijzig naar 10. SOQ - Ethan Hayterquote:Op maandag 19 mei 2025 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
10. SOQ - Mattia Cattaneo
Klassement: RBH - Primoz Roglic
Is AK voor volgende rustdag of voor einde Giro? Als het voor komende rustdag is kies ik UAD - Juan Ayuso
Ik wil graag wijzigen naar:quote:Op maandag 19 mei 2025 20:06 schreef noodgang het volgende:
10. SOQ - Mattia Cattaneo
Klassement: UAD - Juan Ayuso Pesquera
Ik switch naar 10. SOQ - Ethan Hayterquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Sporttv het volgende:
10 SOQ - Mattia Cattaneo
Klassement RBH - Primoz Roglic
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:19 schreef Slobeend het volgende:
Eerder was het toch altijd dat je een renner voorspelde die op de volgende rustdag bovenaan stond @:wimderon ? Nu kun je als mogelijke maximale resultaat de nummer 1 en 2 noemen in het eindklassement (omdat we de volgende rustdag ook voor het eindklassement voorspellen), dat voelt een beetje gek.
Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:43 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
De regels:
• Voor aanvang van de elfde en zeventiende etappe kies je tevens een renner voor het (voorlopige) klassement op respectievelijk de tweede rustdag of uiteindelijke eindklassement.
• De klassering van de renner tijdens die etappe of op die bewuste 2e rustdag/Milaan is het aantal punten dat je scoort.
BONUSPUNTEN!!:
- Staat je gekozen renner op de tweede rustdag of te Milaan in het roze? 50 Bonuspunten.
- Staat je gekozen renner op de tweede rustdag of te Milaan op figuurlijk zilver of brons? 25 Bonuspunten.
Ook prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar nu doen we dus wel het eindklassement, aangezien Dale__cooper dit gezegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |