quote:
https://www.instagram.com/reel/DIbpUyQINqC/?igsh=ZjI2dHlkMjA4cHBqquote:
dan schrapen we de chocolade er netjes af zodat krek de bodem kan etenquote:
wereld?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is een appartement van 4 ton een startersappartement? In welke wereld leven we?
Zo zijn we.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan schrapen we de chocolade er netjes af zodat krek de bodem kan eten
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is een appartement van 4 ton een startersappartement? In welke wereld leven we?
Vast wel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
img=600 is groot genoeg, img=450 is fantastisch
Dit klinkt interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en chocolademousse van tofu en kikkererwten?
Daar woon ik niet, nee. Is er nog ruimte daar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.
klinkt druk daarquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelllquote:
Nee, helaas. Teveel meuk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar woon ik niet, nee. Is er nog ruimte daar?
Dat kruidenzakje is kerrie, het is een kerriesoep, niet zo gek dat alles dan naar kerrie smaaktquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelll
Nog niks geprobeerd.
De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
Dingen om te proberen backlog is een bekend probleem.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelll
Nog niks geprobeerd.
Hmm, ja dat is wel een beetje jammer ja.quote:De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
water + kerrie + maizena/aardappel en klaar was ook goed geweest dus. Kon ik die pastinaak beter gebruiken waar zn smaak wel tot zn recht zou komenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kruidenzakje is kerrie, het is een kerriesoep, niet zo gek dat alles dan naar kerrie smaakt
Ja die pastinaak valt er wel een beetje in weg, komt ook wel doordat je met de staafmixer op de soep los moetquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
water + kerrie + maizena/aardappel en klaar was ook goed geweest dus. Kon ik die pastinaak beter gebruiken waar zn smaak wel tot zn recht zou komen
Preciesquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze kwaliteiten.
Eiwittenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niks geprobeerd.
De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
Ja, wat is dat, dat elke soep tegenwoordig maar gepureerd moet worden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die pastinaak valt er wel een beetje in weg, komt ook wel doordat je met de staafmixer op de soep los moet
hier op kanaleneiland is het goedkoopste 1 slaapkamer appartement 3 ton dus scheelt toch weerquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn saladequote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niks geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |