Ja daar hadden ze jaren geleden al mee moeten beginnen. Snap hier echt zo niks van.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Vocaal verwacht ik dat het allemaal wel beter gaat. Maar volgend jaar moeten we misschien eens overwegen iemand uit het buitenland met ervaring voor ESF-stagings in te huren.
Graag.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Vocaal verwacht ik dat het allemaal wel beter gaat. Maar volgend jaar moeten we misschien eens overwegen iemand uit het buitenland met ervaring voor ESF-stagings in te huren.
Ik zou zeggen een Oekraïner. Maar als ik Oekraïne net zie denk ik ook, ai. NF staging was beter. Maar goed doorgaans zijn zij een heel stuk creatiever dan waar wij mee komen. Of huur die kerel in die vorig jaar Ierland heeft gestaged en dit jaar Cyprus en Oostenrijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Vraag mij af of dat gaat komen want Claude heeft wel een hogere likability dan Mia/Dion, Duncan of Joost voor het grote publiek.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:39 schreef molloot200 het volgende:
En een mooi neveneffect is dat de hele Nederlandse media hier weer over gaat vallen en dat de druk op Claude ook nog eens torenhoog komt te staan.
Nice, top, zin in, wordt fantastisch.
Godsamme
Ik had graag deze kleuren gezien in het optreden. Nederlands oranje en kleur die vrolijk is en past bij Claude. Het voelt nu wat donker, weet niet of die bloemenzee dat gaat veranderen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:40 schreef d_elise het volgende:
Als dit echt zo donker, rommelig en niksig blijft tot de bridge, dan komen die bloemen veel te laat.
Ik had niet verwacht het te zeggen, maar ben op dit moment meer teleurgesteld dan vorig jaar na die blauwe vogel en de staging. Daar zat in ieder geval nog het authentieke van Joost in, dit voelt als een gekke mismatch in alles wat het liedje is en wat Claude eerder uitstraalde bij de live optredens.
Landen mogen zelf stuk kiezen wat ze delen met de wereld.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:42 schreef Dave het volgende:
Je kiest als avrotros toch ook niet express de slechtste clip uit zou je zeggen, of hebben ze over de clip geen inspraak?
Het is natuurlijk ook wel makkelijk roepen, want ik weet niet wat het budget is en hoe duur die mensen zijn en wat voor budget zij dan nog nodig hebben voor hun staging.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een Oekraïner. Maar als ik Oekraïne net zie denk ik ook, ai. NF staging was beter. Maar goed doorgaans zijn zij een heel stuk creatiever dan waar wij mee komen. Of huur die kerel in die vorig jaar Ierland heeft gestaged en dit jaar Cyprus en Oostenrijk.
Wat hij bij Eva deed, gewoon prima. Zelfde regisseur, zelfde choreografe, iets meer dansers maar als je hetzelfde idee toepast dan ben je er toch al? Wat doen die violisten nou, ze voegen werkelijk niks toe. Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel makkelijk roepen, want ik weet niet wat het budget is en hoe duur die mensen zijn en wat voor budget zij dan nog nodig hebben voor hun staging.
Maar, zoals hier ook al gezegd, Claude als persoon is nou niet zo heel ingewikkeld om leuk en positief in beeld te brengen. Waarom wordt het dan weer iets onnavolgbaars?
Den Pim heeft zulke leuke stagings. Hoe dan dit zo verpesten?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel makkelijk roepen, want ik weet niet wat het budget is en hoe duur die mensen zijn en wat voor budget zij dan nog nodig hebben voor hun staging.
Maar, zoals hier ook al gezegd, Claude als persoon is nou niet zo heel ingewikkeld om leuk en positief in beeld te brengen. Waarom wordt het dan weer iets onnavolgbaars?
Maar dan hadden ze toch ook gewoon de eerste 30 seconden kunnen doen? Vocaal nog niks spannend, niet dansen, niks.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Landen mogen zelf stuk kiezen wat ze delen met de wereld.
Zonde en erg onnodig. Alles breekt altijd bij de staging voor NL. Elke keer zelfde liedje.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ja de odds donderden nu wel behoorlijk in elkaar... zonde. Want dit gaat inderdaad een hoop extra druk opleveren door de Aran's van deze wereld
Nahhh, het gaat vooral ook nog om het nummer hequote:Op woensdag 7 mei 2025 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Jakkes bah gelijk mijn hoop op een finaleplaats weer een flink stuk gezakt
Nou dat. Zet Claude op een podium omringd door 4 of 5 dansers, gebruik het kleurenpalet van de clip en breng zijn mooie lach vaak in beeld. Dan ben je er.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat hij bij Eva deed, gewoon prima. Zelfde regisseur, zelfde choreografe, iets meer dansers maar als je hetzelfde idee toepast dan ben je er toch al? Wat doen die violisten nou, ze voegen werkelijk niks toe. Hoe kom je daarbij?
Maar ook daarbij denk ik: ze evalueren dit toch elk jaar ook? Hoe komen ze dan nooit tot die conclusiequote:Op woensdag 7 mei 2025 22:47 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Zonde en erg onnodig. Alles breekt altijd bij de staging voor NL. Elke keer zelfde liedje.
Op basis van wat we nu hebben gezien ben ik daar vrij zeker van eigenlijk. Dit is Mia & Dion-niveau (hun staging was eigenlijk nog wat beter dan dit).quote:
Het heeft 1x gewerkt in 2014 en ze blijven een beetje rond hetzelfde concept hangen. Alleen het is allang achterhaald.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook daarbij denk ik: ze evalueren dit toch elk jaar ook? Hoe komen ze dan nooit tot die conclusie
Wat ik vooral niet begrijp, en daar hebben we het hier recent nog over gehad, is dat Nederlandse artiesten honderden overtuigende optredens kunnen doen, zonder al te veel variatie, maar op een ESF opeens menen dat het noodzakelijk is om een indianenpak aan te trekken of te gaan krumpen. En als je nu Claude vergelijkt met bij Eva of bij EIC, of bij allerlei optredens, dan komen die allemaal beter en natuurlijker over dan dit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat hij bij Eva deed, gewoon prima. Zelfde regisseur, zelfde choreografe, iets meer dansers maar als je hetzelfde idee toepast dan ben je er toch al? Wat doen die violisten nou, ze voegen werkelijk niks toe. Hoe kom je daarbij?
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:51 schreef blackswangreen het volgende:
Moet je ook zien hoe die violisten kijken, die snappen zelf ook niet wat ze daar doen. Die mannelijke violist vooral.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef NailQueen het volgende:
Hier moet idd een goede staging bij zitten. Maar jongens ik wil jullie niet bang maar... daar zijn wij gewoon niet goed in. Vorig jaar bij Joost voelde het ook niet af(of eigenlijk voelde dat meer als een backup plan)
De poster met neprozen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:52 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar er zijn dingen die we nog niet hebben gezien, volgens ome Cor.
Klopt helemaal, bij Eurovisie gaan we veel te moeilijk doen lijkt het wel... en het eindresultaat is helemaal niks, een ideeënpotpourri die lijkt op helemaal geen idee. Deze Pim heeft 2x in relatief korte tijd een topstaging in elkaar geflanst, voor S10 en voor Claude, maar nu voor Eurovisie heeft hij maanden de tijd en gaat hij iets doen wat... ja, wat eigenlijk? Wat is het idee hierachter? Dat vroeg ik na het zien van die foto's al, maar nu helemaal.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet begrijp, en daar hebben we het hier recent nog over gehad, is dat Nederlandse artiesten honderden overtuigende optredens kunnen doen, zonder al te veel variatie, maar op een ESF opeens menen dat het noodzakelijk is om een indianenpak aan te trekken of te gaan krumpen. En als je nu Claude vergelijkt met bij Eva of bij EIC, of bij allerlei optredens, dan komen die allemaal beter en natuurlijker over dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |