Eens, maar zouden een aantal artiesten niet op 60% zingen bij repetities? Al zou zelf als artiest die laatste run die opgenomen wordt als deze wel goed zingen. Naar buiten voor nu. En stel je wordt ziek of gebeurd iets anders dan gebruiken ze dit als inzending.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd de positivo hier, vast tot vervelens aan toe, maar ik vind dit vocaal niet een best clipje hoor. Oef.
Joah maar ze weten wel dat dit wordt gedeeld op het officiële account toch. Dan zou ik toch alsnog even m'n beste beentje voor zetten, vocaal.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
Vind de staging zelf redelijk minimaal maar Claude heeft wel het charisma om de aandacht van de kijker volledig op te eisen. Vocaal kan het beter, maar goed is een repetitie.
In principe doen ze alleen laatste run met vuurwerk dus die filmen ze in principe, al hebben wij als een van de weinige geen vuurwerk dus maakt dat misschien niet uit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens
En ik vraag me dan wel af of dit bijvoorbeeld van de laatste repetitie is. Want ze doen dit 3 keer dus ik snap dat dan de 3e keer minder is omdat de artiest dan echt op is.
Geen idee, het is het gewoon niet
Iemand kocht een rol moederdag kadopapier bij de Action voor 39 cent, gebruikte dat als achtergrond, en niemand die dacht, hmmm, dat kan beter.quote:
Mwah daar is het nummer wel sterk genoeg voor. Maar als je vocaal zo zingt in de finale krijg je weinig jurypunten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Jakkes bah gelijk mijn hoop op een finaleplaats weer een flink stuk gezakt
Ah jullie zitten hier, vond het vocaal niet meteen heel lekker in het begin, en vind het allemaal nogal druk ogen... maar goed met die violisten die ook nog stilstaan in het begin.quote:
Kan het niet zo zijn dat Avrotros het zo minimaal wil doen en hij dan lief zegt dat hij het zelf mooi klein wil houden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:23 schreef blackswangreen het volgende:
Sorry, maar het is echt heel matig. Ik kan er niks anders van maken. Vocaal is het zwak, de shots slaan nergens op met Claude die naar de violisten loopt die niks staan te doen... ik snap het gewoon niet, wat is dit voor staging? Gewoon rondlopen tussen dansers bij Eva was al 10x beter dan dit.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Iemand kocht een rol moederdag kadopapier bij de Action voor 39 cent, gebruikte dat als achtergrond, en niemand die dacht, hmmm, dat kan beter.
Landen kunnen zelf kiezen welke 30 seconde ze willen, sommige zullen kiezen voor het beste stuk, anderen dan weer voor een willekeurig stuk ergens aan begin. Hoeveel wil je weggeven al. Al lijkt mij een achtergrond met bloemen niet perse een grote verrassing.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:26 schreef Em31 het volgende:
Snap ook niet helemaal dat ze dit stukje dan hebben gekozen.
Ja maar de Nederlandse delegatie hoort dit toch ook, doe dan maar zo’n rustig stukje waar het in ieder geval vaak wat beter klinkt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Landen kunnen zelf kiezen welke 30 seconde ze willen, sommige zullen kiezen voor het beste stuk, anderen dan weer voor een willekeurig stuk ergens aan begin. Hoeveel wil je weggeven al. Al lijkt mij een achtergrond met bloemen niet perse een grote verrassing.
Die kerel van de staging bij Eva... oh wacht.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Hadden we die kerel van die laserstaging nou maar meegenomen. Oh wacht…
Dit is toch ook het begin van het lied? Na de eerste 1, 2, 3 ? Dan gaat het nog niet heel erg los.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:28 schreef d_elise het volgende:
Het is maar 30 seconden maar... dit straalt heel weinig uit? Ik had hier zoveel meer van verwacht. Zoveel meer kleur en vrolijkheid vooral. Ik had verwacht dat de violisten + het donkere licht voornamelijk aan het begin zouden zitten
Ja, sowieso had je, op basis van dit stukje, nog beter gewoon Claude alleen kunnen neerzetten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:28 schreef d_elise het volgende:
Het is maar 30 seconden maar... dit straalt heel weinig uit? Ik had hier zoveel meer van verwacht. Zoveel meer kleur en vrolijkheid vooral. Ik had verwacht dat de violisten + het donkere licht voornamelijk aan het begin zouden zitten
Als zelfs jij teleurgesteld bent...quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd de positivo hier, vast tot vervelens aan toe, maar ik vind dit vocaal niet een best officieel rehearsalclipje hoor. Oef.
Ik vind de reel van AvroTros leuk.
Maar van die rehearsal clip schrik ik nogal qua vocalen.
Zelfs met een zuivere stem is de staging niks.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:28 schreef Eurochacha het volgende:
Snap niet perse de negativiteit. De andere deelnemers klinken ook niet top zuiver, zal vast te maken hebben met dat ze niet alles willen geven nog. Komt wel goed hoor
Dit is het tweede refrein. Dit werkt dus naar het hoogtepunt toe.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is toch ook het begin van het lied? Na de eerste 1, 2, 3 ? Dan gaat het nog niet heel erg los.
Vocaal klonk het nu ook weer niet supervals, hij zingt er van nature aaltijd wel een beetje tegenaan. Maar hij lijkt vooral heel erg aan het nadenken nog
Maar wel met opgeheven hoofd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Doen we straks voor de kat z’n viool mee.
Viool.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Doen we straks voor de kat z’n viool mee.
Klopt, maar ik had liever al wat meer kleur gezien. Vind het vooral rommelig in beeld gebracht met die violisten die daar zo niksig staan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is toch ook het begin van het lied? Na de eerste 1, 2, 3 ? Dan gaat het nog niet heel erg los.
Vocaal klonk het nu ook weer niet supervals, hij zingt er van nature aaltijd wel een beetje tegenaan. Maar hij lijkt vooral heel erg aan het nadenken nog
AvroTros heeft die Pim ingehuurd juist dit keer. Die ene die iedereen bij S10 al had gewild.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat Avrotros het zo minimaal wil doen en hij dan lief zegt dat hij het zelf mooi klein wil houden?
Jammer hoor. Net als de foto’s. Karig. (En daar kan hij eigenlijk niks aan doen.)
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk haha. Ik vind het wel een warm gevoel uitstralen. En wat iemand anders hier al zegt, hierna gaat het misschien wel meer los.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs met een zuivere stem is de staging niks.
En dan zie je de andere landen.
Ik weet nog steeds niet wie Pim is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
AvroTros heeft die Pim ingehuurd juist dit keer. Die ene die iedereen bij S10 al had gewild.
Dus hopelijk zien we die kwaliteiten die we hem hadden toegedicht meer terug in de rest van het lied. 🫣
Rommelig is het juiste woord. Claude die tussen violisten danst die een bijrol spelen, slaat nergens op.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:33 schreef d_elise het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had liever al wat meer kleur gezien. Vind het vooral rommelig in beeld gebracht met die violisten die daar zo niksig staan.
Het is gewoon zonde, het liedje is geen hoogvlieger maar is in dit veld wel een van de weinige potentiële hits. En de artiest heeft enorm charisma. Maar (zoals gebruikelijk) vergooien we het met de staging. Ik snap het echt niet, is er nou helemaal niemand bij Avrotros die zegt: jongens, dit is niks, we huren iemand in die het wel kan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Vocaal verwacht ik dat het allemaal wel beter gaat. Maar volgend jaar moeten we misschien eens overwegen iemand uit het buitenland met ervaring voor ESF-stagings in te huren.
Dit is exact wat ik al dagen verwachtte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |