Hossen doe je toch op caranavalsnummers? Arme Claude.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister het nu. Vind het begin heel mooi. Vanaf daar, zoals mijn vriend zo treffend zei 'wordt het hossen'. Tja. Vrij saai.
We konden ook lekker hossen op La Vendaquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hossen doe je toch op caranavalsnummers? Arme Claude.
Dat vind ik dan weer niet vergelijkbaar (en een onnozel Spaans springnummer).quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We konden ook lekker hossen op La Venda
Nu was dat geen garantie voor een topscore maar toch
De maker van dit liedje, Arno Krabman, heeft ook Leef van Dré’tje Hazes gemaakt. En zowel in titel als opbouw hoor je dat ook wel terug in C’est La Vie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hossen doe je toch op caranavalsnummers? Arme Claude.
Haha, dat verklaart dan wel een en ander ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:14 schreef Fred_B het volgende:
De maker van dit liedje, Arno Krabman, heeft ook Leef van Dré’tje Hazes gemaakt.
Is hij eigenlijk elk jaar van de partij? Ook het liedje van S10 samen geschreven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De maker van dit liedje, Arno Krabman, heeft ook Leef van Dré’tje Hazes gemaakt. En zowel in titel als opbouw hoor je dat ook wel terug in C’est La Vie.
En hij werkt met Suzan en Freek toch? In dat licht gezien, had het een stuk erger gekund met onze inzendingquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij eigenlijk elk jaar van de partij? Ook het liedje van S10 samen geschreven.
Blijft een kritisch punt inderdaad. Al vond ik de act van vorig jaar uiteindelijk wel heel leuk, hoog entertainment waarde.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef NailQueen het volgende:
Hier moet idd een goede staging bij zitten. Maar jongens ik wil jullie niet bang maar... daar zijn wij gewoon niet goed in. Vorig jaar bij Joost voelde het ook niet af(of eigenlijk voelde dat meer als een backup plan)
Dat denk ik ook, zeker in de finale met de jury erbij. Charisma heeft Claude wel, in combinatie met hopelijk een goede staging en het wordt gewoon een goed resultaat gok ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik sluit niet uit dat dit misschien hoger eindigt dan dat we nu denken. Het is tot nu toe een matig jaar. Dit kan een verademing zijn tussen alle schijtlollige en hysterische inzendingen.
Tenzij de EBU ons weer naait.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zeker in de finale met de jury erbij. Charisma heeft Claude wel, in combinatie met hopelijk een goede staging en het wordt gewoon een goed resultaat gok ik.
Dit wordt weer startplek 3 of 4 in de finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |