Ah, met oud en nieuw zaten wij een kleine 55 KM noordelijker :-)quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Mid![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Berck_(gemeente)
Ik voegde ibu toe. Ging ook prima.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oog- en neusdruppels al toegevoegd aan pilletjes ? Dat deed hier een boel goed.
Maar niet hier: https://www.google.com/ur(...)hlj7QaelMb5er1QQbHXSquote:
Da’s een heel normaal woord in de context van geloof. Niet te verwarren met geslachtsgemeenschap.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm, eigen beschrijving over de augustijner orde…dat laatste woord?
Wij zijn een internationale religieuze orde van katholieke broeders die in gemeenschap leven en geïnspireerd zijn door Sint Augustinus. Wij begeleiden mensen in hun relatie met God door middel van gebedservaringen, vorming en gemeenschap .
Weet ik, maar je kunt het ook “handiger” formuleren gezien de geschiedenis (hopelijk geschiedenis)quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da’s een heel normaal woord in de context van geloof. Niet te verwarren met geslachtsgemeenschap.
Dat zie ik niet zo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar je kunt het ook “handiger” formuleren gezien de geschiedenis (hopelijk geschiedenis)
Ik maak zin om een rondje te rijden om losse flodders op te halen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:32 schreef fietsie het volgende:
Ik zit de koffie door de koffiezetter heen te kijken dus dan is FOK wel even fijne afleiding
Het is mooi weer; thermosmok koffie mee, raampje open en bollen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak zin om een rondje te rijden om losse flodders op te halen.
Joah, muziekje, raam open, zonnebril op. Moet even een Grote Rode Knop ophalen voor een openingsfeestje volgende week, 2 door-ons-vergeten-Yellow Jackets die bij een andere verhuurboer liggen, even koffie op de zaak, even glas rose in de zon bij een goede vriend, paar boodschappen en een moederdagplantje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is mooi weer; thermosmok koffie mee, raampje open en bollen?
Ik mag heerlijk P&O dingen doen de hele ochtend (daar heb ik zo'n haat aan, maar moet er even doorheen want dan krijg ik de juiste vinkjes voor een evt andere functie)
Die rose en witte? Ja die zijn smerigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3 zakken smerige Duitse snoepjes. Dat was een verzoekje. Van die chocolinsen met mintsmaak
brrrrrquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3 zakken smerige Duitse snoepjes. Dat was een verzoekje. Van die chocolinsen met mintsmaak
Ehhh, thuis?quote:Er verdwijnen opvallend veel lepels, vorken, messen en glazen uit het restaurant. We zouden het enorm waarderen als iedereen even wil kijken of er per ongeluk iets is blijven liggen op kantoor of thuis.
De vakantievoorbereidingen zijn begonnen. De zakjes suiker, koffiemelk, zout en peper zullen ook wel wegvliegen. Hoorde dat wel van de inkopersquote:
Ja die.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die rose en witte? Ja die zijn smerig
Een verzoekje? Mooi germanisme
Wel een leuk Frans vakantiepark ? (Ik zoek nog iets voor vandezomer)quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:20 schreef sigme het volgende:
Overnacht in Frans hotel op typisch Frans deprimerend industrieterrein en vandaag nog 500 km te gaan naar Frans vakantiepark.
Ik hoop dat dat een tikje minder deprimerend is![]()
Familieweekend (boks @:sarabi ) met de schoonfamilie. Dat zijn prima lui, maar een heel weekend hebben we nog nooit samen doorgebracht.
Wel ooit een nachtje op een kampeerboerderij, toen metnog wat aangetrouwd spul erbij dat er niet meer bij hoort. Dat is maar goed ook, daarvan piste er eentje ‘s nacht de weekendtas van mijn schoonzus vol. Geen geintje of kwaadaardigheid; dom & dronken.
Mijn ma houdt het meest van Milka yoghurt, over gore Duitse chocola gesproken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Hou ons op de hoogte! Hopelijk is het gezellig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:20 schreef sigme het volgende:
Overnacht in Frans hotel op typisch Frans deprimerend industrieterrein en vandaag nog 500 km te gaan naar Frans vakantiepark.
Ik hoop dat dat een tikje minder deprimerend is![]()
Familieweekend (boks @:sarabi ) met de schoonfamilie. Dat zijn prima lui, maar een heel weekend hebben we nog nooit samen doorgebracht.
Wel ooit een nachtje op een kampeerboerderij, toen metnog wat aangetrouwd spul erbij dat er niet meer bij hoort. Dat is maar goed ook, daarvan piste er eentje ‘s nacht de weekendtas van mijn schoonzus vol. Geen geintje of kwaadaardigheid; dom & dronken.
Punten in Flensburg?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet ook maar weer eens door Duitsland rijden daarvoor. Scoort altijd punten.
Bij de Volksbank heb ik m'n hypotheek in het Nederlands geregeld. Niet omdat ik dat wou, vond die man wel goed om Nederlands te blijven oefenen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die rose en witte? Ja die zijn smerig
Een verzoekje? Mooi germanisme
Lof voor die man, veel Duitsers zijn bang fouten te maken dus beginnen er niet aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de Volksbank heb ik m'n hypotheek in het Nederlands geregeld. Niet omdat ik dat wou, vond die man wel goed om Nederlands te blijven oefenen.
"Ja af en toe heb overzet ik een woord wel eens verkeerd"
Gevraagd of hij dat bewust zo zei
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Chance of plans. W. doet het zelf en ik ga na het huisvrouwen op het terras zitten waarbij hij aansluit later. Way better.
Wel geen gehaktballen vanavond @:Lucky_Strike
Is voorbijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou kiespijn, @:tele6?
Ik ben vorige week eindelijk gegaan. Vorig jaar kroon afgebroken (en doorgeslikt zonder er erg in te hebben), zit een knap gat. Gelukkig boven helemaal achter. Toen ik vorige maand eens met een spiegeltje keek schrok ik nogal, dus afspraak gemaak. Viel mee, even x-ray laten maken en dan gaat ze het restant van de kies er vakkundig uitwrikken. Mot dan maar...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof dat ik mijn kiespijn niet meer kan ontkennen. Voelt als ontsteking. Toevallig heb ik dinsdag al een afspraak bij de tandarts dus dan hoor ik wel welke ellende ik moet ondergaan. Volgens mij heb ik bij die kies al eens een wortelkanaalbehandeling gehad en er zit ook een kroon op.
Balen joh!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof dat ik mijn kiespijn niet meer kan ontkennen. Voelt als ontsteking. Toevallig heb ik dinsdag al een afspraak bij de tandarts dus dan hoor ik wel welke ellende ik moet ondergaan. Volgens mij heb ik bij die kies al eens een wortelkanaalbehandeling gehad en er zit ook een kroon op.
balen, weer een hele maand voor niks gewerktquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thuis…nog steeds een glazen toet kommetje en een dessertlepel uit het “oude azu”…quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoeveel studentenhuizen ik kende die volledig uitgerust waren met umc-kantineservies
Dat werd bij mij een afspraak bij de kaakchirurg en een apexresectie. Viel onder de basisverzekering.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |