Ah, met oud en nieuw zaten wij een kleine 55 KM noordelijker :-)quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Mid![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Berck_(gemeente)
Ik voegde ibu toe. Ging ook prima.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oog- en neusdruppels al toegevoegd aan pilletjes ? Dat deed hier een boel goed.
Maar niet hier: https://www.google.com/ur(...)hlj7QaelMb5er1QQbHXSquote:
Da’s een heel normaal woord in de context van geloof. Niet te verwarren met geslachtsgemeenschap.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm, eigen beschrijving over de augustijner orde…dat laatste woord?
Wij zijn een internationale religieuze orde van katholieke broeders die in gemeenschap leven en geïnspireerd zijn door Sint Augustinus. Wij begeleiden mensen in hun relatie met God door middel van gebedservaringen, vorming en gemeenschap .
Weet ik, maar je kunt het ook “handiger” formuleren gezien de geschiedenis (hopelijk geschiedenis)quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da’s een heel normaal woord in de context van geloof. Niet te verwarren met geslachtsgemeenschap.
Dat zie ik niet zo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar je kunt het ook “handiger” formuleren gezien de geschiedenis (hopelijk geschiedenis)
Ik maak zin om een rondje te rijden om losse flodders op te halen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:32 schreef fietsie het volgende:
Ik zit de koffie door de koffiezetter heen te kijken dus dan is FOK wel even fijne afleiding
Het is mooi weer; thermosmok koffie mee, raampje open en bollen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak zin om een rondje te rijden om losse flodders op te halen.
Joah, muziekje, raam open, zonnebril op. Moet even een Grote Rode Knop ophalen voor een openingsfeestje volgende week, 2 door-ons-vergeten-Yellow Jackets die bij een andere verhuurboer liggen, even koffie op de zaak, even glas rose in de zon bij een goede vriend, paar boodschappen en een moederdagplantje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is mooi weer; thermosmok koffie mee, raampje open en bollen?
Ik mag heerlijk P&O dingen doen de hele ochtend (daar heb ik zo'n haat aan, maar moet er even doorheen want dan krijg ik de juiste vinkjes voor een evt andere functie)
Die rose en witte? Ja die zijn smerigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3 zakken smerige Duitse snoepjes. Dat was een verzoekje. Van die chocolinsen met mintsmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |