Af en toe een bui is prima. Niet te veel want dan gaat de luchtvochtigheid alleen maar omhoog. Krijg je weer van die vieze klamme warmtequote:Op zondag 11 mei 2025 19:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon ff twee nachten gestage regen, liefst iedere week. Dat kunnen we wel gebruiken. Deze woestijn is ook niet zo tof.
Harde regen heb je niet zoveel aan.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Het heeft 2,5 week geleden nog uren hard geregend hier.
QFT!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom wil iedereen nu ineens regen? Genoeg gehad de afgelopen twee jaar.
We hebben zoiets als natuur.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom wil iedereen nu ineens regen? Genoeg gehad de afgelopen twee jaar.
Heb je een specifieke tip? Ik zoek een mooie spot voor in juli.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Die bekijk ik altijd graag op de heenweg naar Italië vanaf een heerlijk terras met avondeten in Lermoos.
Voor overnachting bedoel je? Wij hebben al een paar keer Hotel Grieserhof gehad in Lermoos. Auto voor de deur parkeren. Lekker eten op het terras. Goed bedje en de volgende dag weer verder.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je een specifieke tip? Ik zoek een mooie spot voor in juli.
Dat is die toch aan de doorgaande weg richting Ehrwald net voor het tankstation?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voor overnachting bedoel je? Wij hebben al een paar keer Hotel Grieserhof gehad in Lermoos. Auto voor de deur parkeren. Lekker eten op het terras. Goed bedje en de volgende dag weer verder.
Yep! Richting Italië kom je er praktisch langs. Ga je daar wel eens eten als je daar bent?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar warmt ook rap op
[..]
Dat is die toch aan de doorgaande weg richting Ehrwald net voor het tankstation?
We hebben daar ooit twee nachten geslapen toen we wat aan het verbouwen waren. Leuk ding, valt ook wel op vanaf de weg.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Yep! Richting Italië kom je er praktisch langs. Ga je daar wel eens eten als je daar bent?
Ik hou 'm in gedachten. We hebben eigenlijk voorkeur voor Gotthard-route, maar moet daar ook nog goede stop vinden.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Yep! Richting Italië kom je er praktisch langs. Ga je daar wel eens eten als je daar bent?
Bries? Vandaag de meeste wind van de week.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zon, een lichte bries. Wat een TOP maandag. Dat wel.
Als we via Zwitserland gaan overnachten we meestal in Como. Dat is al wel net Italië, maar we rijden vaak echt ver naar het zuiden, en Como is goed in 1 dag te doen (vanuit Limburg dan, Groningen is een ander verhaal natuurlijk). Leuk stadje voor de eerste nacht.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hou 'm in gedachten. We hebben eigenlijk voorkeur voor Gotthard-route, maar moet daar ook nog goede stop vinden.
Ja, vind Como wel erg prijzig. Laatste keer zijn we iets verder gereden, naar Saronno. Daar best wat aanbod.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als we via Zwitserland gaan overnachten we meestal in Como. Dat is al wel net Italië, maar we rijden vaak echt ver naar het zuiden, en Como is goed in 1 dag te doen (vanuit Limburg dan, Groningen is een ander verhaal natuurlijk). Leuk stadje voor de eerste nacht.
Ook niet goed voor alle zonweringen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel vervelend dat het steeds zo waait. Niet goed voor bosbranden. Of wel goed daarvoor, maar niet voor het bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |