Wel goddelijk met zulk weer door de bergen lopen/klimmen en schitterende uitzichten als beloning te krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:21 schreef INViCTuS het volgende:
Enige wat nog ontbreekt zijn bergen in ons landschap. Die mis ik hier echt
Wat had ik die bergen hier graag gehad. Elke zaterdagochtend loop ik wel door de uiterwaarden/langs de IJssel, maar er gaat niks boven bergen. De hoogte, de stilte, de robuustheid van de ongerepte natuur, het weer, de uitdagendheid, de schoonheid, maar eigenlijk dus het totaalplaatjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel goddelijk met zulk weer door de bergen lopen/klimmen en schitterende uitzichten als beloning te krijgen.
Ja precies dat gevoel..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat had ik die bergen hier graag gehad. Elke zaterdagochtend loop ik wel door de uiterwaarden/langs de IJssel, maar er gaat niks boven bergen. De hoogte, de stilte, de robuustheid van de ongerepte natuur, het weer, de uitdagendheid, de schoonheid, maar eigenlijk dus het totaalplaatje.
Vriend van me liep vorige week de Innsbruck alpine trail 110 en had 'm graag even support. Wellicht over 5 weken Zugspitze e.d. Anders in juli.
Zo'n voorjaar als 2025 volgens mij nog nooit meegemaakt. Lijken wel Spaanse taferelen, @:Dick_Laurent
Oppassen voor stofduivels.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Klote weer om te voetballen
Worden weer oneindig veel liters vocht aanvullen
Even gezandstraald, nu weer verder.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oppassen voor stofduivels.
Bekijk deze YouTube-video
Het begint wel een ding te worden die droogte...quote:Op zondag 11 mei 2025 10:11 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Tot +273 uur in de berekeningen van GPS wordt Nederland nog vakkundig ontweken door de neerslag.
Wie van regen houdt kan nu beter op vakantie gaan naar de Middellandse zee.
Het moet wel zo langzamerhand gaan regenen. Ik geniet er van, zeker de schitterende zonsondergangen die we al weken hebben.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:44 schreef INViCTuS het volgende:
Dit weer gewoon doortrekken tot half oktober. 24-26 graden is warm zat. Klein briesje erbij en nog relatief koele nachten. Tussendoor een paar buien en het plaatje is compleet
quote:Op zondag 11 mei 2025 10:11 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Tot +273 uur in de berekeningen van GPS wordt Nederland nog vakkundig ontweken door de neerslag.
Hoax, gewoon 25 graden en volle bak zon hier praktisch iedere dag.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:11 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ff twee nachten gestage regen, liefst iedere week. Dat kunnen we wel gebruiken. Deze woestijn is ook niet zo tof.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom wil iedereen nu ineens regen? Genoeg gehad de afgelopen twee jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |