Sowieso is 400m2 gazon minimaal 300m2 verloren (mooie) tuin.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan denk ik het is maar gras. Gras is best sterk en wordt wel weer groen na regen. In tegenstelling tot sommige bloemen/planten/struiken die het loodje kunnen leggen.
Hoe sproei je?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Normaal wel eens hoor maar ik heb het pas geleden doorgezaaid. Naast dat graszaad niet goedkoop is zou het ook nog eens zonde zijn van al het werk want als ik niet sproei gaat het nieuwe gras dood.
Als we dan maar aan de oostzijde van dat laag komen. Dan wordt het iig niet fris/koud. Bui regen mag bestquote:
Ik zou er ook veel meer mooie bloemen, planten, struiken of siergrassen in zetten. Mits mogelijk. Ken zijn tuin natuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sowieso is 400m2 gazon minimaal 300m2 verloren (mooie) tuin.
quote:
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongens, het is hier 19 graden in de woonkamer. Ik heb het ijskoud.
Ja klopt, ik heb zelf denk ik rond de 100-150m2 gras. Maar niet aaneengesloten. Rest is veel planten/struiken met paadjes als tuin. En stukje 'bos'. Ik heb niet veel met gras in de tuin eigenlijk. Is me te 'dood'.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zou er ook veel meer mooie bloemen, planten, struiken of siergrassen in zetten. Mits mogelijk. Ken zijn tuin natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |