SPOILER: Oorspronkelijke OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
LIVESTREAM
Bekijk deze YouTube-video
Tsja, je had ook gewoon een college kunnen bijwonen of iets anders nuttigs kunnen doen.quote:Volgens de organisatie zijn er inmiddels vijftien studenten gearresteerd en zijn er twintig gewond geraakt, van wie er vijf het bewustzijn zouden hebben verloren.
...en is er zojuist een ziekenhuis beschoten door een Israëlische raket met 500 doden tot gevolg?quote:en zijn er twintig gewond geraakt, van wie er vijf het bewustzijn zouden hebben verloren.
Rustig Bernhard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er mag veel en veel harder geslagen worden.
dat jij je graag laat naaien moet jij matuurlijk weten, maar er mag best harder worden opgetreden.quote:
Wie wordt er genaaid precies?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat jij je graag laat naaien moet jij matuurlijk weten, maar er mag best harder worden opgetreden.
fijn voor je. Verder dat tuig hard aanpakken. Die overlast de kop indrukken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie wordt er genaaid precies?
Ik zit hier aan een goede fles wijn en heb net mijn vakantie geboekt.
Was in Den Haag bij vestiging van universiteit Leiden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
Die nieuwe demostratie is in Leiden toch? Niet in Amsterdam.
quote:Dat worden weer 75 vrijkaartjes voor de Efteling. Dure avond.
En anderzijds heb je mensen die wegkijken bij de misdadige acties van Israël, of erger nog: juist erbij staan te springen en juichen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:01 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Echt ongelovelijk dat we zoveel anti westerse en mensenrechtende respecterende mensen in ons midden hebben, die vanuit moral high ground ofwel vanuit pure haat naar de Nederlandse samenleving kijken.
En dat die twee hand in hand gaan, krankzinnig.
Ga zelf even soldaatje spelen anders in Gaza om het islamisme te bestrijden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En anderzijds heb je mensen die wegkijken bij de misdadige acties van Israël, of erger nog: juist erbij staan te springen en juichen.
Hmm, je bedoelt het bestrijden van terrorisme gericht op hun eigen burgers dat al vele decennia aan de gang is? Dat is niet misdadig maar heldhaftig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En anderzijds heb je mensen die wegkijken bij de misdadige acties van Israël, of erger nog: juist erbij staan te springen en juichen.
Wegkijken. Goedpraten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ga zelf even soldaatje spelen anders in Gaza om het islamisme te bestrijden.
Israël riskeert levens van de eigen soldaten om het land veilig te houden.
Gaan ze ver en wordt er veel vernietigd? Zeker.
Maar ze krijgen geen hulp en we kunnen makkelijk lullen vanaf de zijkant.
Men is hier totaal naïef voor het absurdische kwaad van giga proporties binnen gaza.
Al dat goede doelen geld gaat defacto naar tunnels en oorlogvoering.
Heb jij een oplossing?
Israël heeft groot gelijk als ze daar heel wat vrijheden gaan inperken en alle instromende goederen controleren.
Een soort open-lucht gevangenis, lijkt me verstandig.
Wat er in Afghanistan is gebeurt na 20 jaar is eeuwig zonde, een bepaald type mens lijkt dat eerder juist toe te juichen omdat men dan niet onderdrukt zou worden, haha... Leuk, wie precies niet?........
Nogmaals, als ze oorlogsmisdaden plegen mag je ze daarop pakken. Dat praat ik ook niet goed.quote:
Jij zult zo een bericht niet een duimpje omhoog geven, maar het is zo evident kwaadaardig, maar jij ziet het vast niet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:01 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Echt ongelovelijk dat we zoveel anti westerse en mensenrechtende respecterende mensen in ons midden hebben, die vanuit moral high ground ofwel vanuit pure haat naar de Nederlandse samenleving kijken.
Het laatste stukje is voor mij heel veelzeggend. "Ja nee verkrachting is niet gebeurd maar het is goed dat het gebeurd is maar het zijn de anderen die het doen." Dat vat het niveau van redeneren wel samen in die bubbel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:01 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Het is wel misdadig als men als een wilde op terroristen gaat schieten terwijl er onschuldige burgers in de weg staan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, je bedoelt het bestrijden van terrorisme gericht op hun eigen burgers dat al vele decennia aan de gang is? Dat is niet misdadig maar heldhaftig.
Groepen niet verantwoordelijk houden voor gedrag van individuen... Kan... Doch, als de groep als totaal negatief uitstraalt op de samenleving, wat let je dan om daar specifiek - behoudens de wet - op te targetten?quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het laatste stukje is voor mij heel veelzeggend. "Ja nee verkrachting is niet gebeurd maar het is goed dat het gebeurd is maar het zijn de anderen die het doen." Dat vat het niveau van redeneren wel samen in die bubbel.
Onschuldig is daar ook altijd maar de vraag.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is wel misdadig als men als een wilde op terroristen gaat schieten terwijl er onschuldige burgers in de weg staan.
Dan kan men beter een scherpschutter sturen die de terroristen kan uitschakelen zonder onschuldige burgers te raken.
Alsof deze mensen geïmmigreerd zijn. Een groot deel van de Intifadaschreeuwers is hier geboren en getogen. Een groot deel van de mensen die blindelings de kant kiezen tegen Israël is hier altijd geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Groepen niet verantwoordelijk houden voor gedrag van individuen... Kan... Doch, als de groep als totaal negatief uitstraalt op de samenleving, wat let je dan om daar specifiek - behoudens de wet - op te targetten?
Ik zou bepaalde landen immigratie echt tegenwerken...
Wat ik eerder al zei, de helft is zeker niet Nederlands danwel van Nederlanse komaf. Zonder jarenlange immigratie waren zij er niet geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof deze mensen geïmmigreerd zijn. Een groot deel van de Intifadaschreeuwers is hier geboren en getogen. Een groot deel van de mensen die blindelings de kant kiezen tegen Israël is hier altijd geweest.
Als je denkt dat die 'kwaadaardigheid' waarover je de mond vol hebt slechts toe te schrijven is aan één partij dan ben je kinderlijk naïef. Dat Hamas een terroristische beweging is maakt de regering van Israel niet meer of minder een terroristische regering.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nogmaals, als ze oorlogsmisdaden plegen mag je ze daarop pakken. Dat praat ik ook niet goed.
Kans dat Israël er (heel) hard in gaat is wel erg hoog.
Doch die hebben eigen vlees in de kuip en het westen kijkt vanaf ze zijlijn.
De oorlog is gelegitimeerd, vind je niet?
Ga mij niet betichten van wegkijken ik heb genoeg kwaadaardigheid op beeld gezien vanuit die streek, door terroristen defacto, daar heb ik geen medelijden mee en ik vind dat we die moeten bestrijden.
Jij vindt terroristen wel prima? Die raketten schieten op burgerdoelen? Of is het wel gelegitimeerd voor Israël om zichzelf te verdedigen en kwaadaardigheid te bestrijden?
Als jouw ethische frame-work kapot is zul je eerst bij jezelf moeten kijken voordat wij een zinnige discussie zouden kunnen voeren op inhoud.
En dat die ethiek van velen luidruchtigen in dit land volstrekt de plank misslaan is zo klaar als een klontje.
[..]
Jij zult zo een bericht niet een duimpje omhoog geven, maar het is zo evident kwaadaardig, maar jij ziet het vast niet.
Staat dat ergens? Kun je dat even citeren? Thx.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
Als je denkt dat die 'kwaadaardigheid' waarover je de mond vol hebt slechts toe te schrijven is aan één partij dan ben je kinderlijk naïef. Dat Hamas een terroristische beweging is maakt de regering van Israel niet meer of minder een terroristische regering.
Als men die terroristische leiders uitschakelt zullen veel van die burgers zich gaan bezighouden met onschuldige nuttige dingen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:44 schreef ludovico het volgende:
Onschuldig is daar ook altijd maar de vraag.
Ik leg de lat natuurlijk express erg laag voor je want die haal je al erg moeilijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trap anders nog even wat open deuren open joh, als je denkt dat je daarmee een punt maakt
Er staat inderdaad in post 27 "Als je denkt"quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Staat in post #27 in dit topic. Dat zie je toch.
Verder geen idee waarom je jouw stoornissen op mij meent te moeten projecteren, maar dat siert je in elk geval niet.
Wat een bizarre teksten van d66 weer.quote:
Tja, dit is natuurlijk ook een partij waar radicale vormen van kosmopolitisme en progressieve identiteitspolitiek de norm zijn. Dit resulteert vervolgens weer in Islamofilie en een sterk anti-Israël sentiment.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een bizarre teksten van d66 weer.
Waanzin.
Tja, niet zo vreemd als vrijwel alle media in Nederland de propaganda van Hamas 1:1 overnemen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een bizarre teksten van d66 weer.
Waanzin.
Juichen zei je? Ah juist, hetgeen de Palestijnse bevolking deed op 7 oktober 2023.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
Er zijn geen misdadige acties van Israel, ze verdedigen zich met hand en tand tegen islamitische haat. Er zijn ook geen onschuldige Palestijnen, die zijn van jongs af aan met haat opgevoed. Alles wat de Palestijnen nu overkomt verdienen ze ook gewoon.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |