SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben er niet bij helaas.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:24 schreef kree het volgende:
@:grotetijd komt wel toch, want moet wel ff iemand piano maatje hebben?
of anders, doe alleen verzoekjes als er iemand is die het ook gaat zingen dan zelf.
Ik in de picture, jullie ook
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet door
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen duet met kreequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij helaas.
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet door![]()
![]()
Kree zal naast z'n linker nu ook z'n rechterhand moeten gebruiken op de piano inderdaadquote:Well, life can be a riot
Niet alleen op de pianoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree zal naast z'n linker nu ook z'n rechterhand moeten gebruiken op de piano inderdaad![]()
Hoe moet hij dan zijn penis vasthouden?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree zal naast z'n linker nu ook z'n rechterhand moeten gebruiken op de piano inderdaadOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik begreep dat jij aloa had gevraagd om in jouw plaats te komen zingenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet door![]()
![]()
Samen met al z'n kloontjes?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij aloa had gevraagd om in jouw plaats te komen zingen![]()
mag het gewoon zeggen als je niet durftquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die klemt 'ie maar tussen z'n benen voor de verandering.quote:Well, life can be a riot
oke dudje is er over een uur dus ik moet koken vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als hij al een stijfje krijgt als iemand op fok zegt in badjas te zitten, dan begint hij al te stuiteren als hij een van de vrouwen gaat zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die klemt 'ie maar tussen z'n benen voor de verandering.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat kan nog wat wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Als hij al een stijfje krijgt als iemand op fok zegt in badjas te zitten, dan begint hij al te stuiteren als hij een van de vrouwen gaat zien.![]()
het is te warm voor badjassenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Als hij al een stijfje krijgt als iemand op fok zegt in badjas te zitten, dan begint hij al te stuiteren als hij een van de vrouwen gaat zien.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Durf zeker wel hoor, ben een vrij sociaal aangelegd mens. Maar gaat 'm tijd technisch niet worden Moet van Lelystad naar Tilburg. Zeg dat die verjaardag om 5 is afgelopen. Is 't 7 uur voor ik in Tilburg ben. Als ik dan ook dat concert wil halen heb ik letterlijk 15 Minuten voor ik weg moet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag het gewoon zeggen als je niet durft
Dan meet ik liever individueel wat mensen tot de volgende meet
Well, life can be a riot
Hahaha, die ontploft johquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Als hij al een stijfje krijgt als iemand op fok zegt in badjas te zitten, dan begint hij al te stuiteren als hij een van de vrouwen gaat zien.
Well, life can be a riot
dat dus hahahahahahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag het gewoon zeggen als je niet durft
een verjaardag als excuus![]()
![]()
![]()
![]()
luiers werken vast ook voor vroegtijdige ontladingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Durf zeker wel hoor, ben een vrij sociaal aangelegd mens. Maar gaat 'm tijd technisch niet worden Moet van Lelystad naar Tilburg. Zeg dat die verjaardag om 5 is afgelopen. Is 't 7 uur voor ik in Tilburg ben. Als ik dan ook dat concert wil halen heb ik letterlijk 15 Minuten voor ik weg moet.
Dan meet ik liever individueel wat mensen tot de volgende meet
gast![]()
Heel gek he, dat sommige mensen liever naar een verjaardag gaan van iemand die ze al jaren kennen dan naar een meet waar ze niemand kennen.quote:
Had ik dat concert niet gehad met m'n moeder dan was ik wel gekomen.
"hahahahahahahahahahahaha"
Well, life can be a riot
Eet smakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Eet ze.quote:
Net sperziebonen en kip op
Well, life can be a riot
quote:Lekker gezond bezig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Laat Kree maar niet zien dat een vrouw "Pik" typt. Oei.quote:Well, life can be a riot
Werd wel weer tijdquote:
Well, life can be a riot
Ieder zijn eigen prioriteitenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heel gek he, dat sommige mensen liever naar een verjaardag gaan van iemand die ze al jaren kennen dan naar een meet waar ze niemand kennen.
Had ik dat concert niet gehad met m'n moeder dan was ik wel gekomen.
"hahahahahahahahahahahaha"ik ga gemiddeld zo'n 2,5x per jaar naar een verjaardag en dat is ruim geschat en ik heb 2 kinderen dus de rest mag je zelf invullen
maar ik snap niet dat je dan niet gewoon zegt: Ik durf deze keer niet ipv eerst misschien en blah blah en dan een verjaardag opvoeren als excuus dat gaat er bij mij wat moeilijk in maar moet je ook lekker zelf weten.![]()
Misschien krijg ik wel een like van Kreequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laat Kree maar niet zien dat een vrouw "Pik" typt. Oei.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
weinig glaasjes hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij vult ze ook niet, jij leegt zemeer flesjes en blikjes
![]()
![]()
Zou je wel willen hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel een like van Kree![]()
![]()
fles is glasquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
weinig glaasjes hoormeer flesjes en blikjes
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij vult nu voor mij in dat ik een excuus maak. Terwijl mijn agenda al vol stond.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen prioriteitenik ga gemiddeld zo'n 2,5x per jaar naar een verjaardag en dat is ruim geschat en ik heb 2 kinderen dus de rest mag je zelf invullen
maar ik snap niet dat je dan niet gewoon zegt: Ik durf deze keer niet ipv eerst misschien en blah blah en dan een verjaardag opvoeren als excuus dat gaat er bij mij wat moeilijk in maar moet je ook lekker zelf weten.
Ik ga ook misschien maar 3x naar verjaardagen in 't jaar, maar wel van mensen die ik al langer ken en dat nooit skip.
Jammer dat je mij in zo'n hoek probeert te doen van "je durft niet" terwijl ik (nogmaals) juist een vrij sociaal aangelegd iemand ben en het hele idee van een meet erg leuk vind. Jaren terug ook met een groep FOK!kers op de Pride geweest.Well, life can be a riot
Uiteraard, want kan er niet tegen als iemand met onwaarheden gooit.quote:Well, life can be a riot
Lekker boeie tochquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uiteraard, want kan er niet tegen als iemand met onwaarheden gooit.![]()
Het is harriequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uiteraard, want kan er niet tegen als iemand met onwaarheden gooit.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ho hoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij vult nu voor mij in dat ik een excuus maak. Terwijl mijn agenda al vol stond.
Ik ga ook misschien maar 3x naar verjaardagen in 't jaar, maar wel van mensen die ik al langer ken en dat nooit skip.
Jammer dat je mij in zo'n hoek probeert te doen van "je durft niet" terwijl ik (nogmaals) juist een vrij sociaal aangelegd iemand ben en het hele idee van een meet erg leuk vind. Jaren terug ook met een groep FOK!kers op de Pride geweest.
dat was mijn invulling he
niet Harrie nu de eer gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja omgekeerde woord voor kip, kan ik ook niks aan doenquote:
Wat heb je liever?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja omgekeerde woord voor kip, kan ik ook niks aan doen![]()
![]()
Maakt voor mij niet veel uit. Ja het is Harrie, dus he. Maar dan nog vind ik het niet chique.quote:Well, life can be a riot
Maar uit jouw mondquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja omgekeerde woord voor kip, kan ik ook niks aan doen
Juist, altijd eerlijk en recht door zee, nooit dat achterbakse gelul achteraf of achter iemands rug.quote:
aangenaam.![]()
echt he
loop ik succesvol te stoken
word dat compleet genegeerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik snap dat nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he
word dat compleet genegeerd![]()
![]()
Terecht, jij moet koken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he
word dat compleet genegeerdOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik zei dat hij niet durfde, en niemand geeft mij nu de schuldquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zet het in je dagboekquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zei dat hij niet durfde, en niemand geeft mij nu de schuld![]()
In mijn mondquote:Had vanavond nog kip in zoet zure saus
Oehquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
In mijn mondHad vanavond nog kip in zoet zure saus
![]()
![]()
Ik weet dat het een eindje is, maar nog steeds niemand voor de deur.quote:
Ik was verdwaald en toen maar terug gegaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet dat het een eindje is, maar nog steeds niemand voor de deur.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was verdwaald en toen maar terug gegaan![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was verdwaald en toen maar terug gegaanWel meer mensen verdwalen hier, ik neem het haar niet kwalijk.quote:
You go down just like Holy Mary, Mary on a, Mary on a cross
Not just another bloody Mary, Mary on a, Mary on a crossHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze houdt gewoon niet van mequote:
Nee bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had een verse pizza maar er zat teveel kaas op en te weinig tomatensausTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dus een open faced quesadillaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een verse pizza maar er zat teveel kaas op en te weinig tomatensausHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zo ongeveer. Beetje een tegenvallerquote:Trotste mama van Ambar
Dat kan inmiddels niet meerquote:
Ja jij, ik moet moeite doen om vooruit te komen.quote:
Moet je maar een elektrische step nemenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja jij, ik moet moeite doen om vooruit te komen.
Weten we niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vind je dit ook geen gekke vraag van Muis?quote:Well, life can be a riot
Alles goed met moonmoon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is wel lekker, maar zoveel.. moet je ook veel plassen?quote:
Sowieso want ik drink ook hot teaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel lekker, maar zoveel.. moet je ook veel plassen?Trotste mama van Ambar
Er moet meer zon zijn zeker?quote:
En meh.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
In mijn broek zat blijkbaar een briefje toen hij de was in ging
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Liefdesbriefje van dud?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
In mijn broek zat blijkbaar een briefje toen hij de was in gingOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Altijd je broekzakken checken, voor je ze in de wasmachine gooit
Nee joh, is juist heerlijk vandaag.quote:
Niks voor op Fok
Knuffelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, is juist heerlijk vandaag.
Niks voor op Fok![]()
![]()
Morgen wel meer zon, vandaag veel wolkjes die de zon blokkeerde
Ja hup de keuken in jijquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
Oke. 19 uur it is. Ik vind het goed geweest.
KoningBolkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik mag nog 12 minuten bolken van mijzelf.![]()
384 calorieën verbrand met hardlopen dus ik ga als ik thuis ben mijn 7 bastognekoeken opeisen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nu nog 11quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik mag nog 12 minuten bolken van mijzelf.
Ik heb ze al opgegeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:49 schreef StevenHyde het volgende:
384 calorieën verbrand met hardlopen dus ik ga als ik thuis ben mijn 7 bastognekoeken opeisenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
is dit de mop vd dagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:54 schreef KoningWouter het volgende:
Zojuist heb ik besloten dat ik morgen op abenteur ga naar Duitsland.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik kijk ook een serie, dus kan niet helemaal goed oplettenquote:
Doe je mee? Elke dag 1 avontuur beleven. Met uitzondering van de Heer zijn dag.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek nog wat leuks om te doen morgen![]()
We hebben niet eens al je aandacht?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk ook een serie, dus kan niet helemaal goed opletten
Eigenaardigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind je dit ook geen gekke vraag van Muis?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb morgen gewoon geen zin om thuis te zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe je mee? Elke dag 1 avontuur beleven. Met uitzondering van de Heer zijn dag.Trotste mama van Ambar
Ga ergens heen waar je normaal nooit heen gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb morgen gewoon geen zin om thuis te zitten
Ga naar de bibliotheek een dagje.
Ga naar de Efteling.
Bak een taart.![]()
Morgen en ook vandaag had een leuke dag moeten worden, maarjaTrotste mama van Ambar
Ga bij je hond op bezoek!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen en ook vandaag had een leuke dag moeten worden, maarja![]()
Oh oke...quote:Wrijf het er nog even in.quote:
Als ik het goed heb onthouden zit het beestje in Portugal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoezo? Die hond moet toch geopereerd worden eerst?
Kun je toch even een dagje op bezoek gaan?Ik ben er al inderdaad.quote:
Gistermiddag een afspraak gemaakt om naar iemand toe te gaan om een slechte serie te kijken.
Dus vandaag zeg ik om 5 uur, zou ik dan zorgen dat ik gewoon rond 7 bij je ben gezellig? Geen reactie. Half uur later "nee, heb nu een error, kom er nog op terug"
Nu is't 7 uur, en is 't "ja... Nu is het te laat"
Dan denk ik echt.... Je had dit ook echt eerder kunnen aangeven en het niet zo lang laten sluimerenEn diegene is er natuurlijk ook niet op terug gekomen behalve "mijn hoofd zit vol"
Om de een of andere reden, ook door de vorige keren met diegene, ben ik er he-le-maal klaar mee.
Afgelopen week ook met iemand anders. Moest helpen verhuizen. Het was niet "kan je misschien" "zou je misschien" nee, het was "doe ff" "ga even" en vervolgens op de parkeerplaats "breng de spullen maar naar m'n huis hier heb je de sleutel, je ziet mij zo" (ze had zelf aangeboden met het OV terug te gaan vanwege ruimte gebrek in m'n auto)
Nou, puntje bij paaltje. Ik was daar, krijg een appje "hey ik ga zo naar de kroeg. Zie ik je daar?" met andere woorden:
Ik heb nu mijn eigen plan getrokken, maar jij mag nog wel even alle pakken laminaat uitladen en dan zie ik je daar wel in alle rust. Er kon amper bedankje af
Gisteren diegene weer gezien, zouden we een drankje doen. Ik haar ophalen want ze had last van d'r voeten. Ging degene waar we een drankje zouden doen opeens naar de kroeg. Besloot ze "oh, ik ga met diegene mee naar de kroeg want het gaat wel weer met m'n voeten" vandaag maar een appje gestuurd dat ze niet meer op mij hoeft te rekenen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat voor d'r karretje spannen doet ze maar bij de mannen die haar ervoor betalen maar daar ben ik als haar vriend niet van gediend, ciao ciao. Bel ons niet, wij bellen jou.
Weet niet wat het is met mensen de laatste tijd, maar er valt verdomme geen fatsoenlijke afspraak meer te maken. Alles lijkt op mij aan te komen, en als er dan duidelijkheid is word er of last minute afgezegd, of een ander plan gemaakt last minute, of gewoon besloten dat ik niet meer nodig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Oeh dat is jammer. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden zit het beestje in Portugal.
[..]
Ik ben er al inderdaad.![]()
ja dat is wel jammer dan helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet doormaar ok is niet anders.
Ik ben nog niet helemaal 100% zeker of ik kom. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ik wel. LOLquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer dan helaasmaar ok is niet anders.
Ik ben nog niet helemaal 100% zeker of ik kom. LOL![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:04 schreef Grotetijd het volgende:
Gistermiddag een afspraak gemaakt om naar iemand toe te gaan om een slechte serie te kijken.
Dus vandaag zeg ik om 5 uur, zou ik dan zorgen dat ik gewoon rond 7 bij je ben gezellig? Geen reactie. Half uur later "nee, heb nu een error, kom er nog op terug"
Dan denk ik echt.... Je had dit ook echt eerder kunnen aangeven en het niet zo lang laten sluimerenEn diegene is er natuurlijk ook niet op terug gekomen behalve "mijn hoofd zit vol"
Om de een of andere reden, ook door de vorige keren met diegene, ben ik er he-le-maal klaar mee.
Afgelopen week ook met iemand anders. Moest helpen verhuizen. Het was niet "kan je misschien" "zou je misschien" nee, het was "doe ff" "ga even" en vervolgens op de parkeerplaats "breng de spullen maar naar m'n huis hier heb je de sleutel, je ziet mij zo" (ze had zelf aangeboden met het OV terug te gaan vanwege ruimte gebrek in m'n auto)
Nou, puntje bij paaltje. Ik was daar, krijg een appje "hey ik ga zo naar de kroeg. Zie ik je daar?" met andere woorden:
Ik heb nu mijn eigen plan getrokken, maar jij mag nog wel even alle pakken laminaat uitladen en dan zie ik je daar wel in alle rust. Er kon amper bedankje af
Gisteren diegene weer gezien, zouden we een drankje doen. Ik haar ophalen want ze had last van d'r voeten. Ging degene waar we een drankje zouden doen opeens naar de kroeg. Besloot ze "oh, ik ga met diegene mee naar de kroeg want het gaat wel weer met m'n voeten" vandaag maar een appje gestuurd dat ze niet meer op mij hoeft te rekenen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat voor d'r karretje spannen doet ze maar bij de mannen die haar ervoor betalen maar daar ben ik als haar vriend niet van gediend, ciao ciao. Bel ons niet, wij bellen jou.
Weet niet wat het is met mensen de laatste tijd, maar er valt verdomme geen fatsoenlijke afspraak meer te maken. Alles lijkt op mij aan te komen, en als er dan duidelijkheid is word er of last minute afgezegd, of een ander plan gemaakt last minute, of gewoon besloten dat ik niet meer nodig benWat irritant dat er geen afspraken te maken vallen. en ook echt hoe die ene jou gebruikt zeg, en dan zelf naar de kroeg gaan terwijl jij een volle auto laminaat hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet wat het is met mensen de laatste tijd, maar er valt verdomme geen fatsoenlijke afspraak meer te maken. Alles lijkt op mij aan te komen, en als er dan duidelijkheid is word er of last minute afgezegd, of een ander plan gemaakt last minute, of gewoon besloten dat ik niet meer nodig benik lees "ze". hmmms vrouwen he......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat je niet misbruiken WETOODo what you love, love what you do!![]()
lekker jarig zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek nog wat leuks om te doen morgen![]()
![]()
En de revalidatie gaat zo 2 tot 3 maanden in beslag nemenquote:
Trotste mama van Ambar
Jij bent er al wel zeker van dat hij niet komt?!quote:Well, life can be a riot
Mannen kunnen net zo zijn hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees "ze". hmmms vrouwen he......
laat je niet misbruiken WETOO![]()
![]()
Goed muis. Je moet stofzuigen en dweilen dan kan je plintjes doenTrotste mama van Ambar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet wat het is met mensen de laatste tijd, maar er valt verdomme geen fatsoenlijke afspraak meer te maken. Alles lijkt op mij aan te komen, en als er dan duidelijkheid is word er of last minute afgezegd, of een ander plan gemaakt last minute, of gewoon besloten dat ik niet meer nodig benmag je nog van geluk spreken dat ze geen verjaardag hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wss wel ja. maar oke het is wel herkenbaar dit soort verhalen moet ik zeggen.quote:
No way dat ik daar nog een keer in ga trappen of iemand moet zo lief zijn enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja het was écht belachelijk. Doe altijd mijn best met afspraken. Als iemand iets aan mij vraagt m.b.t afspreken dan zorg ik altijd dat er dubbel gecheckt word hoe en wat, hoe laat, waar. Zet het in m'n telefoon, zorg er voor dat 't allemaal goed verloopt. Vind ik erg belangrijk. En als andere mensen daar laks mee omspringen en hun eigen ding doen, kan ik daar echt héél erg kwaad om worden. wat natuurlijk misschien ook wat onredelijk isquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wat irritant dat er geen afspraken te maken vallen. en ook echt hoe die ene jou gebruikt zeg, en dan zelf naar de kroeg gaan terwijl jij een volle auto laminaat hebt
Well, life can be a riot
Ai, dat is wel rot. Vooral als je je er zo op hebt verheugd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En de revalidatie gaat zo 2 tot 3 maanden in beslag nemen
Maar paar dagen cheap naar Portugal geen optie? Kun je in ieder geval met hem knuffelen.![]()
![]()
Dat dus. Mannen en vrouwen kunnen allebei lastig zijn als het gaat om afspraken.quote:
In deze 2 gevallen was 't een vrouw. Maar heb ook een paar mannen vrienden waar afspraken maken gewoon niet mee te doen is.Well, life can be a riot
Ik ben er zeker van dat ik er bij ben. Of er moeten doden gaan vallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij bent er al wel zeker van dat hij niet komt?!![]()
Nou snap wel dat je kwaad word als iemand vlak van te voren zegt error er van te krijgen en dan als het erop aan komt zegt dat het te laat is.. Dat is gewoon enorm flauwquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja het was écht belachelijk. Doe altijd mijn best met afspraken. Als iemand iets aan mij vraagt m.b.t afspreken dan zorg ik altijd dat er dubbel gecheckt word hoe en wat, hoe laat, waar. Zet het in m'n telefoon, zorg er voor dat 't allemaal goed verloopt. Vind ik erg belangrijk. En als andere mensen daar laks mee omspringen en hun eigen ding doen, kan ik daar echt héél erg kwaad om worden. wat natuurlijk misschien ook wat onredelijk is![]()
Even serieus.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja het was écht belachelijk. Doe altijd mijn best met afspraken. Als iemand iets aan mij vraagt m.b.t afspreken dan zorg ik altijd dat er dubbel gecheckt word hoe en wat, hoe laat, waar. Zet het in m'n telefoon, zorg er voor dat 't allemaal goed verloopt. Vind ik erg belangrijk. En als andere mensen daar laks mee omspringen en hun eigen ding doen, kan ik daar echt héél erg kwaad om worden. wat natuurlijk misschien ook wat onredelijk is
Respectloos. Zo laat je je toch niet behandelen?![]()
Ja dat is behoorlijk flauw, en vraag mij dan meteen af wat de echte reden is. Want "een error" tsja....quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou snap wel dat je kwaad word als iemand vlak van te voren zegt error er van te krijgen en dan als het erop aan komt zegt dat het te laat is.. Dat is gewoon enorm flauwWell, life can be a riot
Moest bij dit filmpje aan je denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed muis. Je moet stofzuigen en dweilen dan kan je plintjes doen
https://www.reddit.com/r/interestingasfuck/s/ormQFtCEifOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
voordeel is wel dat je nu de 31ste niet naar haar verjaardag hoeftquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat dus. Mannen en vrouwen kunnen allebei lastig zijn als het gaat om afspraken.
In deze 2 gevallen was 't een vrouw. Maar heb ook een paar mannen vrienden waar afspraken maken gewoon niet mee te doen is.![]()
![]()
Nou ja. Ben wat dat betreft een ontzettende goedzak, want ja ze behandelde mij zoals zij haar "subjes" ook altijd behandeld. Maar ik denk dan, ze weet waarschijnlijk niet beter dan dat dit "normaal" is. En daarnaast heel eerlijk? Ik ben niet iemand die zegt toedeledokie, als we een afspraak hebben staan. Of het moet echt niet uitkomen last minute óf er moet héél erg vervelend gedaan worden. JA ze deed zeker vervelend, en dit heeft mij ook wel doen besluiten om niet meer voor haar klaar te staan, ze bekijkt het maar. Máárrrrrrrr, op dat moment zelf kan ik het ook niet opbrengen om (met een auto vol laminaat) te zeggen "joh, laad maar uit. Krijg maar de schijt" dan help ik alsnog.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Even serieus.
Respectloos. Zo laat je je toch niet behandelen?
Alleen dit was wel 't laatste wat ik voor haar heb gedaan.Well, life can be a riot
Wat zijn subjes nou weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit moet je leren en net wat er gezegd is het zijn niet altijd alleen vrouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Had dat laminaat linea recta naar de kringloop gebracht.
wel 99% van de keren dat die er voordeel uit halen voor zich, want heb nog nooit een man een pruil lipje of gezicht zien trekken waardoor je denkt ach help maar.
LOL. echt mannen/vrouwen. ik stel ze onderhand gewoon gelijk aan elkaar. dus helpen altijd. maar ik laat me ook niet meer misbruiken op die manier.Do what you love, love what you do!![]()
Het is niet jouw probleem dat zij dit als normaal ziet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Ben wat dat betreft een ontzettende goedzak, want ja ze behandelde mij zoals zij haar "subjes" ook altijd behandeld. Maar ik denk dan, ze weet waarschijnlijk niet beter dan dat dit "normaal" is. En daarnaast heel eerlijk? Ik ben niet iemand die zegt toedeledokie, als we een afspraak hebben staan. Of het moet echt niet uitkomen last minute óf er moet héél erg vervelend gedaan worden. JA ze deed zeker vervelend, en dit heeft mij ook wel doen besluiten om niet meer voor haar klaar te staan, ze bekijkt het maar. Máárrrrrrrr, op dat moment zelf kan ik het ook niet opbrengen om (met een auto vol laminaat) te zeggen "joh, laad maar uit. Krijg maar de schijt" dan help ik alsnog.
Alleen dit was wel 't laatste wat ik voor haar heb gedaan.
Je hebt een grens en die wordt overschreden. Snap niet dat je in eerste instantie al akkoord ging met dat zij naar de kroeg ging en jij haar laminaat stond uit te laden.
Maar goed ik ga eten.![]()
Zij is een vrouw die mannen domineert. Ze vind het bijvoorbeeld prachtig als ze een van haar klanten een rekening kan sturen en zegt "dien mij door deze rekening te betalen" en dan zeggen die klanten "ja mevrouw" of iets in die richting. Fascinerend, en ontzettend kleinerend.quote:
Daar komt dat gedrag richting mij ook vandaan, omdat ze denkt.. Hey, ik kan over hem heenlopen. Maar dat gedrag tolereer ik niet. Werk en privé gescheiden houden is mij altijd geleerd.Well, life can be a riot
Nou, waarom ik akkoord ging was omdat ik toen al voor d'r woning stond en dacht.. Ja, ik kan wel dat laminaat gaan terugbrengen en moeilijk doen. Maar gooi 't er uit en dan ben ik d'r klaar mee en met haar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is niet jouw probleem dat zij dit als normaal ziet.
Je hebt een grens en die wordt overschreden. Snap niet dat je in eerste instantie al akkoord ging met dat zij naar de kroeg ging en jij haar laminaat stond uit te laden.
Maar goed ik ga eten.Well, life can be a riot
Je laat over je heen lopenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zij is een vrouw die mannen domineert. Ze vind het bijvoorbeeld prachtig als ze een van haar klanten een rekening kan sturen en zegt "dien mij door deze rekening te betalen" en dan zeggen die klanten "ja mevrouw" of iets in die richting. Fascinerend, en ontzettend kleinerend.
Daar komt dat gedrag richting mij ook vandaan, omdat ze denkt.. Hey, ik kan over hem heenlopen. Maar dat gedrag tolereer ik niet. Werk en privé gescheiden houden is mij altijd geleerd.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat denkt ze niet alleen, dat doet ze ook nog en jij staat er bij en laat het gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zij is een vrouw die mannen domineert. Ze vind het bijvoorbeeld prachtig als ze een van haar klanten een rekening kan sturen en zegt "dien mij door deze rekening te betalen" en dan zeggen die klanten "ja mevrouw" of iets in die richting. Fascinerend, en ontzettend kleinerend.
Daar komt dat gedrag richting mij ook vandaan, omdat ze denkt.. Hey, ik kan over hem heenlopen. Maar dat gedrag tolereer ik niet. Werk en privé gescheiden houden is mij altijd geleerd.![]()
![]()
Dat gedrag tolereer je dus wel want je hebt als een slaaf haar laminaat naar binnen lopen sjouwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daar komt dat gedrag richting mij ook vandaan, omdat ze denkt.. Hey, ik kan over hem heenlopen. Maar dat gedrag tolereer ik niet. Werk en privé gescheiden houden is mij altijd geleerd.![]()
![]()
Daar houden subjes vaak wel van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wil niet zeggen dat als je iemand helpt laminaat naar binnen te sjouwen dat ze je domineert want het kan ook gewoon een luie kut zijn natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat denkt ze niet alleen, dat doet ze ook nog en jij staat er bij en laat het gebeuren.De enige reden dat ik het liet gebeuren op dat moment was omdat ik al met mijn auto vol laminaat bij haar voor d'r woning stond. Had ik nog op de parkeerplaats gestaan bij die bouwmarkt had ik 't zo uitgeladen en was ik weggereden.quote:
Soms heb je ook nog iets als een moreel kompas he? En dan kan je wel denken "kutwijf, kijk wat ze doet. Buh buh buh" maar kan dan ook denken "nou, ik doe dit nog wel even omdat ik geen stennis wil schoppen maar daarna...." en dat is er ook gebeurd. Daarna heb ik d'r haar fijn uitgelegd waarom ze niet meer op mij hoeft te rekenen. En natuurlijk werd dat niet begrepen want, en ik quote:
"jij bent net als alle andere witte mannen een asshole"
Well, life can be a riot
Die vrouw ging de kroeg in he. Die zou de bus nemen maar heeft geappt: joh ik zit in de kroeg, succes!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:28 schreef Harrie het volgende:
Wil niet zeggen dat als je iemand helpt laminaat naar binnen te sjouwen dat ze je domineert want het kan ook gewoon een luie kut zijn natuurlijk![]()
Het was al een vreemd verhaal voordat jij met dat laminaat voor de deur stondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Witte mannen bestaan niet. Elk persoon die mij met overtuiging een witte man noemt zal ik nooit meer serieus kunnen nemen. die is dan zo ver heen en niet meer te redden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
"jij bent net als alle andere witte mannen een asshole"![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou dat dus Harrie. Alles was de schuld van de "witte man" en het kwam door mijn "toxische masculiniteit"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Witte mannen bestaan niet. Elk persoon die mij met overtuiging een witte man noemt zal ik nooit meer serieus kunnen nemen. die is dan zo ver heen en niet meer te redden.
Als er iets is wat ik nog nooit iemand over mij heb horen zeggen en er ook vrij hard om moest lachen achteraf was het dat![]()
Well, life can be a riot
dus als ik het goed begrijp ben je nog steeds gewoon "haar bitch" alleen wacht je ff met terug gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou dat dus Harrie. Alles was de schuld van de "witte man" en het kwam door mijn "toxische masculiniteit"
Als er iets is wat ik nog nooit iemand over mij heb horen zeggen en er ook vrij hard om moest lachen achteraf was het dat![]()
![]()
![]()
Hey GTquote:hey KW. Heb je zin in donderdag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben helemaal niks meer van haar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp ben je nog steeds gewoon "haar bitch" alleen wacht je ff met terug gaanWell, life can be a riot
Ja hoor. Ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GT
[..]
hey KW. Heb je zin in donderdag?
Wel gezellig met UserT iig.![]()
![]()
Wat ga je precies doen daar?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Wel gezellig met UserT iig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zoals jij met je alcoholisme?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Soooooooowwww.quote:Well, life can be a riot
Soms moet je ff zuipenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nooit last van eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hooguit een extra glas cola. Nooit gedacht aan alcoholquote:
Well, life can be a riot
Legobolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Of waterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hooguit een extra glas cola. Nooit gedacht aan alcoholOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wathur!? Wil je me vergiftigen ofzoquote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
O ja ze hebben daar een supermakrt. Dat hebben ze hier niet bij de kringloopquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In ieder geval in de supermarkt helpen.
Maar ik laat het maar gewoon op mij af komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Breng je daar dan je gebruikte etenswaren heen?
Wij zijn ook geen commerciële kringloop. Alles wat wij verdienen komt ten goede van de supermarkt, daar kopen wij producten voor in die we voor 80% van de inkoopprijs verkopen aan pashouders. Dus de kringloop moet die 20% terugverdienen, de weinige lonen en kosten als huur ed. betalen. worden geen zakken gevuld; het bestuur bestaat uit vrijwilligers en de directeur krijgt gewoon een vast salarisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ze hebben daar een supermakrt. Dat hebben ze hier niet bij de kringloop
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 06-05-2025 20:10:36 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Er zijn mensen die idd voedsel brengen, nemen wij ook aan mits ongeopend en voor de THT, ook krijgen wij van een supermakrt de zogenaamde to good to go producten, die mogen wij tot 3 maanden na de THT verkopen, mits de producten (vlees, vis, zuivel) voor de THT ingevroren zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:02 schreef aeque het volgende:
Breng je daar dan je gebruikte etenswaren heen?
![]()
vanuit de bios
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sinnersquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah, (ff gekeken, geen film voor mij denk ik)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh dus gekookte eten wat ik net heb weggeflikkerd hoef ik niet uit de prullenbak te halen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die idd voedsel brengen, nemen wij ook aan mits ongeopend en voor de THT, ook krijgen wij van een supermakrt de zogenaamde to good to go producten, die mogen wij tot 3 maanden na de THT verkopen, mits de producten (vlees, vis, zuivel) voor de THT ingevroren zijn
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkekequote:Well, life can be a riot
Neinquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dus gekookte eten wat ik net heb weggeflikkerd hoef ik niet uit de prullenbak te halen?
Ik gebruik het spul zelf altijd om een eitje te kokenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sta toch altijd weer te kijken over jouw kookkunsten. Zomaar nonchalant droppen dat je een eitje kan koken, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik gebruik het spul zelf altijd om een eitje te koken![]()
Hij kan het jou vast ook leren hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sta toch altijd weer te kijken over jouw kookkunsten. Zomaar nonchalant droppen dat je een eitje kan koken, het moet niet gekker worden![]()
Kan het ook bakken maar dat is wel het hogere segment hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sta toch altijd weer te kijken over jouw kookkunsten. Zomaar nonchalant droppen dat je een eitje kan koken, het moet niet gekker wordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: