Het is nog nauwelijks een echt functioneel pact idd.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar even serieus: je kan toch niet nu al zeggen dat het een papierentijger is? dat samenwerkingsverband is pas net 'formeel'. Het heeft in elk geval wel degelijk veel potentie.
Daarom. Vind het veel interessanter om te analyseren wat het in de toekomst KAN betekenen. Turkije maakt wel degelijk indrukwekkende ontwikkelingen, bijv. Die zijn echt wel op weg om een regionale macht te worden. Afwachten hoe Israel daarop gaat reageren in de toekomst.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is nog nauwelijks een echt functioneel pact idd.
Ja als Saoedi-Arabië de komende periode economisch en militair overleeft.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarom. Vind het veel interessanter om te analyseren wat het in de toekomst KAN betekenen. Turkije maakt wel degelijk indrukwekkende ontwikkelingen, bijv. Die zijn echt wel op weg om een regionale macht te worden. Afwachten hoe Israel daarop gaat reageren in de toekomst.
Dit pact kan veel betekenen.
Denk dat ze MBS bedoelenquote:Op woensdag 16 september 2026 22:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze mag je even uitleggen ...
"Goei0n grap, maar neen".quote:Op donderdag 17 september 2026 16:53 schreef Perrin het volgende:
"Lieve vijand, zou u ons met rust willen laten?"
[ x ]
Het is een mix van troepen op badslippers maar ook goed getrainde troepen die langs bergwanden klauteren als klimgeiten en goed zijn uitgerust.quote:Op zaterdag 19 september 2026 15:25 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Wel knap dat die holbewoners op sandalen precies die tanks weten te raken.
Of dat die tyfusdebielen allemaal weer een beetje normaal kunnen doen zodat ik weer gewoon voor 1,60 de liter euro98 kan tanken.quote:Op zaterdag 19 september 2026 16:02 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is een mix van troepen op badslippers maar ook goed getrainde troepen die langs bergwanden klauteren als klimgeiten en goed zijn uitgerust.
Dan moet je bij Putin en Trump zijn die met geopolitieke spelletjes bezig zijn. Die klootzakken zorgen nu voor globale problemen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Of dat die tyfusdebielen allemaal weer een beetje normaal kunnen doen zodat ik weer gewoon voor 1,60 de liter euro98 kan tanken.
Ja die ook. Gewoon alle tyfusdebielen. Gewoon kappen met die bullshit overal.quote:Op zaterdag 19 september 2026 16:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan moet je bij Putin en Trump zijn die met geopolitieke spelletjes bezig zijn. Die klootzakken zorgen nu voor globale problemen.
Ik heb het aan ze doorgegeven, ze nemen het mee naar achterquote:Op zaterdag 19 september 2026 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja die ook. Gewoon alle tyfusdebielen. Gewoon kappen met die bullshit overal.
Ok thanks pik!quote:Op zaterdag 19 september 2026 17:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb het aan ze doorgegeven, ze nemen het mee naar achter
Kijken of die dictators van die Golfstaatjes nog steeds een grote bek hebben, mocht dit waar zijn.quote:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er vanuit jouw post een bepaalde tevredenheid over deze gang van zaken lijkt te zijn. Klopt dat? En waarom hebben de leiders van de Golfstaten een 'grote bek' volgens jou?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:04 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Kijken of die dictators van die Golfstaatjes nog steeds een grote bek hebben, mocht dit waar zijn.
Hello China, bye bye Yankees!
Dit gesprek hebben wij al eerder gevoerd, dus snap niet dat je het nog een keer vraagt.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er vanuit jouw post een bepaalde tevredenheid over deze gang van zaken lijkt te zijn. Klopt dat? En waarom hebben de leiders van de Golfstaten een 'grote bek' volgens jou?
Hier ga je al meteen de fout in, want die landen waren al instabiel en dat komt door hun eigen idiote en barbaarse culturen, vaak onder aanvoering van de radicale Islam. Het is een totale fantasie om jezelf in te beelden dat voor Westers ingrijpen, zulke landen stabiele staten waren vol rozengeur en maneschijn. Radicale Islam heeft openlijk vijandigheid verkondigd aan onze manier van leven en deze omschreven als zondig, moreel verwerpelijk en een bedreiging voor de goddelijke wereldorde.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:14 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben wij al eerder gevoerd, dus snap niet dat je het nog een keer vraagt.
VS plus Israel ---> zooitje burgers dood, instabiele landen, eindeloze oorlogen, vluchtelingen onze kant op en zo kan ik uren doorgaan.
Laat een ander het maar proberen. Waarschijnlijk wordt het dus China. Wat ik van China heb gezien, is dat ze alles diplomatiek oplossen zonder een schot te lossen. Laat dat nou precies zijn wat de regio nodig heeft, zodat wij van alle ellende verlost zijn.
Waar ben je bang voor? Voor vrede in de regio? Bang dat Bibi zijn slachtingen onder de burgers van andere bevolkingen moet stoppen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |