SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Denk dat het me een ban opgeleverd zou hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij wilde die gisteren posten, gelukkig heb je dat ons bespaard
Beetje net zoals hier dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Een klas nodigt uit om flauw te doen bij grapjesik zei laatst 'en die moet je dan van elkaar aftrekken', klas 'hihihihihihihihihihihihih'.
Maar echt op zo'n manier dat je er zelf ook om moet lachen. Volgens mij zei ik ook 'hhihihi de juf zegt aftrekken hihihihiih'. Het zijn volwassenen he
Ja een permbanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het me een ban opgeleverd zou hebben.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een klas nodigt uit om flauw te doen bij grapjesik zei laatst 'en die moet je dan van elkaar aftrekken', klas 'hihihihihihihihihihihihih'.
Maar echt op zo'n manier dat je er zelf ook om moet lachen. Volgens mij zei ik ook 'hhihihi de juf zegt aftrekken hihihihiih'. Het zijn volwassenen he
"Per ongeluk".quote:
truequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]Iedereen is tenminste wel weer even wakker dan.
hihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze TT trekt heel fout volk. Huehuehuehue.
Nou zeg.quote:
Willen we dit wel of niet horen als we de broek laten zakken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze TT trekt heel fout volk. Huehuehuehue.
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgatquote:
ik zou het wat apart vinden als iemand zou zeggen 'de tt trekt raar volk aan' als ik mn broek zou laten zakken tbh, en vind mezelf best openquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Willen we dit wel of niet horen als we de broek laten zakken?
Ja, dat zou ik ook wel raar vinden. En dan ook nog huehuehuheuehue erachteraan!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou het wat apart vinden als iemand zou zeggen 'de tt trekt raar volk aan' als ik mn broek zou laten zakken tbh, en vind mezelf best open
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgat
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgat
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.
Dat lijkt me een uitstekend idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?
Ander soort eenoog?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?
Ik zou best zo'n aansluiting willen op een festival.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.
Meh, vond deze best cringe soms.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk nieuwe GTA VI trailer
Bekijk deze YouTube-video
Lekker sproeien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n aansluiting willen op een festival.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk nieuwe GTA VI trailer
Bekijk deze YouTube-video
Ja toch, even aanklikken, even kort mediteren en weer loskoppelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rekenmachine lolquote:
Vice Cityquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meh, vond deze best cringe soms.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel raar vinden. En dan ook nog huehuehuheuehue erachteraan!
Ik moet nu heel erg denken aan de avonturen in de tuin met een tuinslang en dan bedenken dat dat plas zou zijn, dit gaat niet goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.
oh, wat streng van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.
oohhh, jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Per ongeluk de tuinsproeier aansluiten ipv de afvoer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel erg denken aan de avonturen in de tuin met een tuinslang en dan bedenken dat dat plas zou zijn, dit gaat niet goeddie lekkende tuinslangen, of dat je de kraan niet hebt dichtgedaan en alles in je gezicht spuit etc etc
dan maar hopen dat iemand genoeg water heeft gedronkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Per ongeluk de tuinsproeier aansluiten ipv de afvoer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan maar hopen dat iemand genoeg water heeft gedronken
Nou dat is het! En dat gaat een tijd goed, maar eerst ga je onbewust je pols minder laten zien. Omdat je geen zin hebt om weer dat gesprek te voeren. Voor je het weet ontwikkel je een aversie. Klinkt misschien wat zwaar, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, het klinkt wel begrijpelijk. Het is super rationeel om te denken 'doe het voor mezelf en moet er schijt aan hebben' maar realiteit is ook dat je dan te maken hebt met andere mensen en als zij continue vragen stellen of je daarop oordelen dan tsja, kun jij wel schijt hebben maar lijkt me inderdaad best lastig als je daarmee het 'verkeerde' uitstraalt.
Wel jammer als je je minder stoort aan de tattoo zelf maar wel aan wat het met zich meebrengtcover up lijkt me best lastig maar als je een goede artiest hebt, die maken er écht iets moois van
. Wel handig als je zelf een beetje weet wat je wil ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.
🐙
Net als ze in China wwwwwwwwww typen ipv hahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
hier typen ze 55555 ipv hahaaha omdat 5 in het thai haa is
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit een springvorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik weet niet wat je verwachtingen waren, maar één gesprek is echt te weinig om zulke conclusies te trekken denk ik.quote:
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.quote:
Wat was ook alweer dat verhaaltje waarbij je steeds iets moest intypen en uiteindelijk stond er bloeslos op je rekenmachine?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.![]()
Oooohhhh gaafquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.
Snap je helemaal, jammer zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat is het! En dat gaat een tijd goed, maar eerst ga je onbewust je pols minder laten zien. Omdat je geen zin hebt om weer dat gesprek te voeren. Voor je het weet ontwikkel je een aversie. Klinkt misschien wat zwaar, maar je snapt wat ik bedoel.
Het is niet mega groot, lang of breed of dik, het is ook gewoon zwart en denk net zo lang als een labellodop.
Dus ik denk dat het wel kan. Maar weet dus niet echt wat ik zou willen.
Of ----------------------------------------- als ze op het toilet zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net als ze in China wwwwwwwwww typen ipv hahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.ziet er heel tof uit! En creatiefquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.
Baby darling doll face honey
ShinySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de filmquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat was ook alweer dat verhaaltje waarbij je steeds iets moest intypen en uiteindelijk stond er bloeslos op je rekenmachine?
Frank gaat wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de film
dit is een belgische dus je moet er wat nederlandse woordjes van maken
een kinderhaterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
er was eens een man van 53 die wou trouwen met een meisje van 18 en de man van 53 wou 7 kinderen.
Maar het meisje wou niet want ze was ......
spelling gericht op kinderen van 8-12 ofzo
Niet onlogisch.quote:
Oja!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de film
dit is een belgische dus je moet er wat nederlandse woordjes van maken
Ik vind die raadsels met 'dit kan echt van alles zijn' altijd zo weirdquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind die raadsels met 'dit kan echt van alles zijn' altijd zo weird'het is groen en het loopt buiten xD wat is het?'
Iemand met een groene trui
5318537quote:er was eens een man van 53 die wou trouwen met een meisje van 18 en de man van 53 wou 7 kinderen.
Maar het meisje wou niet want ze was ......
Het is groen en fluit alle mannen na?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind die raadsels met 'dit kan echt van alles zijn' altijd zo weird'het is groen en het loopt buiten xD wat is het?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ergens gemist denk ik
[..]
lol ja dat zeker
de eerste vraag van moeras was hoe ging die van bloeslosquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ergens gemist denk ik
[..]
lol ja dat zeker
Een T-Rex.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Dat had ik meegekregen, die letters op je rekenmachine heb ik nooit gedaan/meegekregenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste vraag van moeras was hoe ging die van bloeslos
huh wat, wat voor aanval? Klinkt heftig? Heeft dat te maken met die stenen of is dit iets nieuws?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
twijfel.
warm eten maken of gewoon broodje tonijnsalade met komkommer?
voel me nog steeds niet zoals voor de aanval van gisteren... maar het is niet eerder voorgekomen dat ik twee dagen na elkaar alles er uit gooide...
pijnaanval idd van die stenen. met als gevolg alles er uit gooien anders gaat de pijn niet weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
huh wat, wat voor aanval? Klinkt heftig? Heeft dat te maken met die stenen of is dit iets nieuws?![]()
En hm, waar heb je zin in? Ik ga nu.. ontbijten
#BeterschapVoorNiznoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
pijnaanval idd van die stenen. met als gevolg alles er uit gooien anders gaat de pijn niet weg.
voel me gewoon nog wazig ofzo
en waar ik zin in heb is idd ook de vraag. kan ook twee broodjes met goulashkroket maken. heb ik eigenlijk ook wel zin in
Oh, ik moet nu denken aan iets waarbij iemand schreef 'het lijkt op dinosaurushuid'. Watquote:
Dat laatste klinkt goed, combi van warm en koudquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
pijnaanval idd van die stenen. met als gevolg alles er uit gooien anders gaat de pijn niet weg.
voel me gewoon nog wazig ofzo
en waar ik zin in heb is idd ook de vraag. kan ook twee broodjes met goulashkroket maken. heb ik eigenlijk ook wel zin in
donderdag gaat hij er uit dus hopelijk is het dan helemaal overquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, combi van warm en koud![]()
En he joh, wat naar. En duurt nog best lang, die nasleep. Of lijkt dat maar
Hetzelfde als hagedissenhuid.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik moet nu denken aan iets waarbij iemand schreef 'het lijkt op dinosaurushuid'. Watja en ik moet weten hoe dat voelt ofzo?
Moderne dino's hebben allemaal veren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al hadden sommige dinosaurussen ook veren, dus kan ook aanvoelen als een vogel.
vanmorgen vloog die nogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ooooh, dacht dat dat al was gebeurd. Dan opzich wel logisch.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
donderdag gaat hij er uit dus hopelijk is het dan helemaal over
quote:
Nou, dat dus, vaag. Ik weet niet meer waar het over ging, super irritantquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm. ja, goede vraag.quote:
je moet soms wel tien keer je verhaal doen, soms bij verschillende mensen. De insteek is dat ze je zo goed mogelijk kunnnen en willen helpenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
Ik trok het gewoon slecht. Had een uur mijn verhaal gedaan, emotioneel helemaal uitgeput en toen moest ik ineens via een iPad nog een keer mijn verhaal doen.
Ik laat het eerst wel even allemaal bezinken enz.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moet soms wel tien keer je verhaal doen, soms bij verschillende mensen. De insteek is dat ze je zo goed mogelijk kunnnen en willen helpen
4 kleine openingen, kijkoperatie en volledige narcose dus hoort niet pijnlijk te zijn. 6 weken niet zwaar tillen en niet stofzuigen is ook geen pijnlijke opgaafquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, dacht dat dat al was gebeurd. Dan opzich wel logisch.
Is het een pijnlijke procedure? Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat voor je. Als je je adres deelt (via dm) dan stuur ik een kaartje
Lijkt me verstandig, en het een kans geven want eerlijk gezegd denk ik dat jij er best veel baat bij hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat het eerst wel even allemaal bezinken enz.
Daarom laat ik het eerst even bezinken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, en het een kans geven want eerlijk gezegd denk ik dat jij er best veel baat bij hebt
Volledige narcose klinkt niet heel chill hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
4 kleine openingen, kijkoperatie en volledige narcose dus hoort niet pijnlijk te zijn. 6 weken niet zwaar tillen en niet stofzuigen is ook geen pijnlijke opgaaf
dank jeEn nee geen kaarten, maar lief aangeboden
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
Even iets eten want ik heb ook honger. Voor ik begin te happen hehe.
ik ken genoeg die daar geen last van hebben gehad. Zelf geen ervaring.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Volledige narcose klinkt niet heel chill hoor daar kun je toch ook best wat last van hebben?
Wel spannend hoor, zet hem op!!! Ben je vroeg aan de beurt?
Ik had er vorig jaar eigenlijk ook geen last van. Toen ik uitgeslapen was mocht ik ook naar huis. En toen ik thuis was had ik eten besteld.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken genoeg die daar geen last van hebben gehad. Zelf geen ervaring.
en moet me vroeg op de dag melden dus hopelijk ook vroeg geholpen zodat ik op tijd naar huis kan
Chillquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken genoeg die daar geen last van hebben gehad. Zelf geen ervaring.
en moet me vroeg op de dag melden dus hopelijk ook vroeg geholpen zodat ik op tijd naar huis kan
Chilllllquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar eigenlijk ook geen last van. Toen ik uitgeslapen was mocht ik ook naar huis. En toen ik thuis was had ik eten besteld.
paardquote:
Ja ik ging er ook vanuit dat ik toen opgenomen werd maar ze zeiden ja we kunnen hier niks doen voor je wat je thuis niet kan dus toen dacht ik oke chill.quote:
Narcose ligt er ook een beetje aan hoelang je het krijgt. Maar de eerste dag(en) ben je niet helemaal helder en moet je niet teveel gaan lopen omdat je snel duizelig en licht in je hoofd wordtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volledige narcose klinkt niet heel chill hoordaar kun je toch ook best wat last van hebben?
Wel spannend hoor, zet hem op!!! Ben je vroeg aan de beurt?
[..]
geen stapjes geen hapjesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Narcose ligt er ook een beetje aan hoelang je het krijgt. Maar de eerste dag(en) ben je niet helemaal helder en moet je niet teveel gaan lopen omdat je snel duizelig en licht in je hoofd wordt
Bij mijn laatste operatie was ik natuurlijk wel zo eigenwijs om heel de tijd rondjes over de afdeling te gaan lopen op de eerste avond. Toen ik daarna even naar de wc ging werd ik helemaal duizelig en moest ik de zusters erbij roepenquote:
dat vond de zuster ook heel leukquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn laatste operatie was ik natuurlijk wel zo eigenwijs om heel de tijd rondjes over de afdeling te gaan lopen op de eerste avond. Toen ik daarna even naar de wc ging werd ik helemaal duizelig en moest ik de zusters erbij roepen
Door mijn eerste ziekenhuisopname ben ik juist veel meer dingen gaan lusten, puur omdat het nooit zo goor kan zijn als het voer daarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Maar misschien zijn jullie gezegend met een ziekenhuis waar je wel een beetje lekker eten krijgt.
Zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door mijn eerste ziekenhuisopname ben ik juist veel meer dingen gaan lusten, puur omdat het nooit zo goor kan zijn als het voer daar
Ik ging ook op een brooddieet toen ik daar lag vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
ik heb in het ziekenhuis alleen twee bolletjes met kaas gehad
Die hebben me toen bozig in bed gelegd en gezegd dat ik een beetje rustig moet doenquote:
ik had alleen een roesje gehad, maar wel al ruim 24u niet gegeten dus voor ik naar huis mocht moest even wat energie er inquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging ook op een brooddieet toen ik daar lag vorig jaar.
Nou zo gek wordt het hier in Emmen niet. Denk als je daar met Oud en Nieuw ligt dat je blij mag zijn dat je een oliebol krijgt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:18 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik er lag hadden ze nog wel ongezonde middagsnacks, kreeg je opeens een portie bitterballen of loempia's
Op zich is dat brood ook nog wel enigszins te doen vergeleken met dat avondeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had alleen een roesje gehad, maar wel al ruim 24u niet gegeten dus voor ik naar huis mocht moest even wat energie er in
Nee volgens mij is dat allemaal niet meer zo gebruikelijk, want het is niet gezond. Scheelde dat ik toen 2-3 kilo per week verloor, dus die snacks kwamen niet aanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo gek wordt het hier in Emmen niet. Denk als je daar met Oud en Nieuw ligt dat je blij mag zijn dat je een oliebol krijgt.
en wat was he voor het broccoli werd?quote:
@4EverBlackEyed approvesquote:
Een schoffie op een fatbike?quote:
pinda liep langs spoorwegbaan, daar kwam juist een treintje aan, pinda keek niet uit ohohquote:
van de ah aanbieding?quote:
dus elke keer als je pasta eet heb je een kutdag?quote:
als ik een kutdag heb wil ik vooral weinig werk hebben aan avondeten makenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus elke keer als je pasta eet heb je een kutdag?
nee, weet niet waar ik ze moet latenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen de bloemen voor moederdag al besteld?
ja sorry de kip moet echt nog even marinerenquote:
Ik dacht dus serieus even dat het Valentijnsdag was bijna.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, weet niet waar ik ze moet laten
vroeg me vanmiddag ook af waarom de supermarkt eruitziet alsof het bijna valentijn is
Chocoladepasta dusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik een kutdag heb wil ik vooral weinig werk hebben aan avondeten maken
broodje bapaoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eh neequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
quote:
als je besteld kun je vaak aangeven wanneer je ze in huis wil hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je ze nu besteld, dan zijn ze toch al dood voordat het moederdag is.
gewoon uit de diepvriesquote:
Mijn moeder is op vakantiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
In ieder geval iets wat me weinig mentale ruimte kost.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus elke keer als je pasta eet heb je een kutdag?
dit heb ik met valentijnsdagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn moeder is vlak voor of vlak na moederdag jarig, dus we doen er nooit aan.
Ik was aan het kijken of ik een bloemenzaak moest starten in Foqueville; maar is niet bepaald nodig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
en tot zo ver het initiatief van CE om er een luchtig onderwerp in te gooien
Dit, maar wel soort van gezond.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
groentjesquote:
quote:
Nahhhquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapsalon zitten ook altijd wel wat groentjes op.
Staying aliiiiiivequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar 5 module's voor mijn EHBO-cursus. Kan ik daarna mijn praktijk-examen gaan doen.
Bij jou voel ik me veilig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar 5 module's voor mijn EHBO-cursus. Kan ik daarna mijn praktijk-examen gaan doen.
Reanimeren is wel het meest uitgebreide om te leren. Bij de rest moet je vooral 112 bellen en zelf niet zoveel doen.quote:
Je klinkt net als een bhv'er bij mij op werkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reanimeren is wel het meest uitgebreide om te leren. Bij de rest moet je vooral 112 bellen en zelf niet zoveel doen.
Al die jaren E.R. en Dr. House wil ik eigenlijk wel in de praktijk brengenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je klinkt net als een bhv'er bij mij op werk![]()
Te groot voor de mini pleisters die we hebben? Ja dan 112 bellen
in dat geval, ik ken 3 mensen met lupusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die jaren E.R. en Dr. House wil ik eigenlijk wel in de praktijk brengen
grey's anatomy helpt je niet, daarvan leer je alleen maar in welke ruimtes van het ziekenhuis je de meeste kans loopt op een soaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die jaren E.R. en Dr. House wil ik eigenlijk wel in de praktijk brengen
But it's never lupusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in dat geval, ik ken 3 mensen met lupus
Denk om je eigen veiligheid!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
RAAK NIET IN PANIEK!!!!! BLIJF KALM!!!!!!
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Waarschijnlijk de laatste Moederdag voor m’n schoonmoedertoch wel even een realiteitscheck
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Waarschijnlijk de laatste Moederdag voor m’n schoonmoedertoch wel even een realiteitscheck
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ze belde net van het Zkh dat er geen chemo’s meer mogelijk zijn. Haar lichaam kan het niet aan.
Knufquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Oh wat naarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ze belde net van het Zkh dat er geen chemo’s meer mogelijk zijn. Haar lichaam kan het niet aan.
Dat staat niet op de sticker, wel het telefoonnummer van BHV die na kantoortijden naar een bandje gaatquote:
quote:
quote:
Tyquote:
Ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
Het erge is dat ze zelf denkt nog 10 jaar mee te kunnen. Maar m’n man en ik weten van de artsen dat dit niet zo is. schoonmoeder wil dit niet weten.
klinkt heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
Het erge is dat ze zelf denkt nog 10 jaar mee te kunnen. Maar m’n man en ik weten van de artsen dat dit niet zo is. schoonmoeder wil dit niet weten. Weten we al sinds december. Toen het ontdekt is.
Ze wil gewoon niet op die manier nog leven. Ze weet niet dat ze al in haar reservetijd zit.quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt heel herkenbaar.
heel veel sterkte
Sterkte, is een lastige tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Geen idee hoe.quote:
quote:
iets waar ze van geniet, zonder er over na te denken wat de prijs is of dat er gevolgen aan kunnen zittenSPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje.. sterktequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
weekendje strandquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]moest lachenSPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets waar ze van geniet, zonder er over na te denken wat de prijs is of dat er gevolgen aan kunnen zittenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ze wil nergens heen. Ze is zowat voor alles allergisch dus uit eten wil ze niet. Maar kan het voorstellen.quote:
uitgebreid etentje bij haar thuisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil nergens heen. Ze is zowat voor alles allergisch dus uit eten wil ze niet. Maar kan het voorstellen.
Maar ze wil eigenlijk niet eens weg. Volgens mij is ze zelfs nog nooit op vakantie geweest.
Oja, dat kan wel ja. Keertje Chinees halen. Genoot ze de vorige keer ook van.quote:
Kaartjes voor een concert van haar lievelingsmuziek, lang weekend Toscane met zijn allen, kaartjes voor een musical, ballonvaart regelen.quote:
pindarotsjesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja, dat kan wel ja. Keertje Chinees halen. Genoot ze de vorige keer ook van.
En een olijfboom kopen.
Zou tof zijn. Maar ze wil al niet eens naar de jumboquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaartjes voor een concert van haar lievelingsmuziek, lang weekend Toscane met zijn allen, kaartjes voor een musical, ballonvaart regelen.
Dat maakt het lastig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil nergens heen. Ze is zowat voor alles allergisch dus uit eten wil ze niet. Maar kan het voorstellen.
Maar ze wil eigenlijk niet eens weg. Volgens mij is ze zelfs nog nooit op vakantie geweest.
AAAAAHHHquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
RAAK NIET IN PANIEK!!!!! BLIJF KALM!!!!!!
Dan zijn de opties beperkt. "er zijn" is dan meestal enige wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk altijd aangeklede piemelseksquote:
geen commentaarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk altijd aangeklede piemelseks
Ben jij vandaag jarig?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik ging stofzuigen en dweilen enzo zodat ik ook de plintjes in de woonkamer kan gaan plakken.
En dan het succes vieren ofzo
Ik zag een piemel met een nette set kleine kleertjes aan voor me.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk altijd aangeklede piemelseks
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag een piemel met een nette set kleine kleertjes aan voor me.
Precies het juiste beeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer dan?quote:
ik weet t wel ik weet t wel. maar ik verklap nietsquote:
Ex hockey international, die blote vleesvlinder daar kun je de USS Enterprise in parkeren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was het gisteren?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex hockey international, die blote vleesvlinder daar kun je de USS Enterprise in parkeren.
Als je lang genoeg terug gaat kom je vanzelf bij de juiste dag uitquote:
ik gok...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je lang genoeg terug gaat kom je vanzelf bij de juiste dag uit
Ja toen was mijn verjaardag nog iets leuks om naar uit te kijken ja.quote:
Okequote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja toen was mijn verjaardag nog iets leuks om naar uit te kijken ja.
Weet je wanneer de second opinion is?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja toen was mijn verjaardag nog iets leuks om naar uit te kijken ja.
Oké nou, best. Dan in elk geval gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je ondanks de situatie met Ambar toch een leuke dag had,hebt, zal hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je lang genoeg terug gaat kom je vanzelf bij de juiste dag uit
Thanksquote:
Ergens deze week. Ze zou mij nog laten weten wat de uitkomst is enzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je wanneer de second opinion is?
Binnen gerold?quote:
Net als met de paus.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Rare democratie toch, je laat het parlement stemmen voor een nieuwe bondskanselier. Hij krijgt niet de vereiste meerderheid. Dan zou je toch zeggen, ok een ander dan. Nee we stemmen nog een keer... Man man man
Ja maar daar gaan ze het aantal opties om op te stemmen aanpassen. Bij de Duitsers veranderde er niets. Gewoon dezelfde vraag een 2e keer.quote:
Die weten ook wel dat het anders een stalemate was geworden als ze weer niet voldoende gestemd haddenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan ze het aantal opties om op te stemmen aanpassen. Bij de Duitsers veranderde er niets. Gewoon dezelfde vraag een 2e keer.
Thuisbezorgd!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb trek in iets. Maar niks in huis en geen zin om naar de winkel te gaan.
Heel je huis leeg?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb trek in iets. Maar niks in huis en geen zin om naar de winkel te gaan.
Ja, alleen mijn bureau, laptop en bureaustoel staan er nog.quote:
Ook je bed wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn bureau, laptop en bureaustoel staan er nog.
Dus zo'n stemming is zinloos. Doel van een stemming is toch ook gewoon iemand kunnen afkeurenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die weten ook wel dat het anders een stalemate was geworden als ze weer niet voldoende gestemd hadden
slapen op het bureauquote:
Lijkt me praktischer dan op een laptop jaquote:
preciesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me praktischer dan op een laptop ja
Zou even naar de ikea rijden danquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Rare democratie toch, je laat het parlement stemmen voor een nieuwe bondskanselier. Hij krijgt niet de vereiste meerderheid. Dan zou je toch zeggen, ok een ander dan. Nee we stemmen nog een keer... Man man man
dat doe je goed!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe interieurtrend: lamp alleen boven een hoekje van de eettafel hangen.
[ afbeelding ]
Hij hing er eerst boven, maar toen moest ik wat verplaatsen voor hond.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doe je goed!
als ik mijn tafel met de korte kan tegen de muur zet is het ook een hele rare lamp er boven
snap ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij hing er eerst boven, maar toen moest ik wat verplaatsen voor hond.
Hele woonkamer maar verbouwd.
Ik doe veel zelf maar boren in het plafond is dan iets wat ik niet kan.
houd ik van. allemaal lijstjesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En de leegte op de muur moet nog opgevuld worden met eindeloos veel lijstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |