dan maar hopen dat iemand genoeg water heeft gedronkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Per ongeluk de tuinsproeier aansluiten ipv de afvoer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan maar hopen dat iemand genoeg water heeft gedronken
Nou dat is het! En dat gaat een tijd goed, maar eerst ga je onbewust je pols minder laten zien. Omdat je geen zin hebt om weer dat gesprek te voeren. Voor je het weet ontwikkel je een aversie. Klinkt misschien wat zwaar, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, het klinkt wel begrijpelijk. Het is super rationeel om te denken 'doe het voor mezelf en moet er schijt aan hebben' maar realiteit is ook dat je dan te maken hebt met andere mensen en als zij continue vragen stellen of je daarop oordelen dan tsja, kun jij wel schijt hebben maar lijkt me inderdaad best lastig als je daarmee het 'verkeerde' uitstraalt.
Wel jammer als je je minder stoort aan de tattoo zelf maar wel aan wat het met zich meebrengtcover up lijkt me best lastig maar als je een goede artiest hebt, die maken er écht iets moois van
. Wel handig als je zelf een beetje weet wat je wil ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.
🐙
Net als ze in China wwwwwwwwww typen ipv hahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
hier typen ze 55555 ipv hahaaha omdat 5 in het thai haa is
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit een springvorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik weet niet wat je verwachtingen waren, maar één gesprek is echt te weinig om zulke conclusies te trekken denk ik.quote:
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.quote:
Wat was ook alweer dat verhaaltje waarbij je steeds iets moest intypen en uiteindelijk stond er bloeslos op je rekenmachine?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.![]()
Oooohhhh gaafquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.
Snap je helemaal, jammer zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat is het! En dat gaat een tijd goed, maar eerst ga je onbewust je pols minder laten zien. Omdat je geen zin hebt om weer dat gesprek te voeren. Voor je het weet ontwikkel je een aversie. Klinkt misschien wat zwaar, maar je snapt wat ik bedoel.
Het is niet mega groot, lang of breed of dik, het is ook gewoon zwart en denk net zo lang als een labellodop.
Dus ik denk dat het wel kan. Maar weet dus niet echt wat ik zou willen.
Of ----------------------------------------- als ze op het toilet zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net als ze in China wwwwwwwwww typen ipv hahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.ziet er heel tof uit! En creatiefquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.
Baby darling doll face honey
ShinySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de filmquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat was ook alweer dat verhaaltje waarbij je steeds iets moest intypen en uiteindelijk stond er bloeslos op je rekenmachine?
Frank gaat wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de film
dit is een belgische dus je moet er wat nederlandse woordjes van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |