SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Denk dat het me een ban opgeleverd zou hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij wilde die gisteren posten, gelukkig heb je dat ons bespaard
Beetje net zoals hier dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Een klas nodigt uit om flauw te doen bij grapjesik zei laatst 'en die moet je dan van elkaar aftrekken', klas 'hihihihihihihihihihihihih'.
Maar echt op zo'n manier dat je er zelf ook om moet lachen. Volgens mij zei ik ook 'hhihihi de juf zegt aftrekken hihihihiih'. Het zijn volwassenen he
Ja een permbanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het me een ban opgeleverd zou hebben.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een klas nodigt uit om flauw te doen bij grapjesik zei laatst 'en die moet je dan van elkaar aftrekken', klas 'hihihihihihihihihihihihih'.
Maar echt op zo'n manier dat je er zelf ook om moet lachen. Volgens mij zei ik ook 'hhihihi de juf zegt aftrekken hihihihiih'. Het zijn volwassenen he
"Per ongeluk".quote:
truequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]Iedereen is tenminste wel weer even wakker dan.
hihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze TT trekt heel fout volk. Huehuehuehue.
Nou zeg.quote:
Willen we dit wel of niet horen als we de broek laten zakken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze TT trekt heel fout volk. Huehuehuehue.
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgatquote:
ik zou het wat apart vinden als iemand zou zeggen 'de tt trekt raar volk aan' als ik mn broek zou laten zakken tbh, en vind mezelf best openquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Willen we dit wel of niet horen als we de broek laten zakken?
Ja, dat zou ik ook wel raar vinden. En dan ook nog huehuehuheuehue erachteraan!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou het wat apart vinden als iemand zou zeggen 'de tt trekt raar volk aan' als ik mn broek zou laten zakken tbh, en vind mezelf best open
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgat
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgat
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.
Dat lijkt me een uitstekend idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?
Ander soort eenoog?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?
Ik zou best zo'n aansluiting willen op een festival.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.
Meh, vond deze best cringe soms.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk nieuwe GTA VI trailer
Bekijk deze YouTube-video
Lekker sproeien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n aansluiting willen op een festival.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk nieuwe GTA VI trailer
Bekijk deze YouTube-video
Ja toch, even aanklikken, even kort mediteren en weer loskoppelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rekenmachine lolquote:
Vice Cityquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meh, vond deze best cringe soms.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel raar vinden. En dan ook nog huehuehuheuehue erachteraan!
Ik moet nu heel erg denken aan de avonturen in de tuin met een tuinslang en dan bedenken dat dat plas zou zijn, dit gaat niet goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.
oh, wat streng van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.
oohhh, jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Per ongeluk de tuinsproeier aansluiten ipv de afvoer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel erg denken aan de avonturen in de tuin met een tuinslang en dan bedenken dat dat plas zou zijn, dit gaat niet goeddie lekkende tuinslangen, of dat je de kraan niet hebt dichtgedaan en alles in je gezicht spuit etc etc
dan maar hopen dat iemand genoeg water heeft gedronkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Per ongeluk de tuinsproeier aansluiten ipv de afvoer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan maar hopen dat iemand genoeg water heeft gedronken
Nou dat is het! En dat gaat een tijd goed, maar eerst ga je onbewust je pols minder laten zien. Omdat je geen zin hebt om weer dat gesprek te voeren. Voor je het weet ontwikkel je een aversie. Klinkt misschien wat zwaar, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, het klinkt wel begrijpelijk. Het is super rationeel om te denken 'doe het voor mezelf en moet er schijt aan hebben' maar realiteit is ook dat je dan te maken hebt met andere mensen en als zij continue vragen stellen of je daarop oordelen dan tsja, kun jij wel schijt hebben maar lijkt me inderdaad best lastig als je daarmee het 'verkeerde' uitstraalt.
Wel jammer als je je minder stoort aan de tattoo zelf maar wel aan wat het met zich meebrengtcover up lijkt me best lastig maar als je een goede artiest hebt, die maken er écht iets moois van
. Wel handig als je zelf een beetje weet wat je wil ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.
🐙
Net als ze in China wwwwwwwwww typen ipv hahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
hier typen ze 55555 ipv hahaaha omdat 5 in het thai haa is
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit een springvorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik weet niet wat je verwachtingen waren, maar één gesprek is echt te weinig om zulke conclusies te trekken denk ik.quote:
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.quote:
Wat was ook alweer dat verhaaltje waarbij je steeds iets moest intypen en uiteindelijk stond er bloeslos op je rekenmachine?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.![]()
Oooohhhh gaafquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.
Snap je helemaal, jammer zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat is het! En dat gaat een tijd goed, maar eerst ga je onbewust je pols minder laten zien. Omdat je geen zin hebt om weer dat gesprek te voeren. Voor je het weet ontwikkel je een aversie. Klinkt misschien wat zwaar, maar je snapt wat ik bedoel.
Het is niet mega groot, lang of breed of dik, het is ook gewoon zwart en denk net zo lang als een labellodop.
Dus ik denk dat het wel kan. Maar weet dus niet echt wat ik zou willen.
Of ----------------------------------------- als ze op het toilet zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net als ze in China wwwwwwwwww typen ipv hahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.ziet er heel tof uit! En creatiefquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een silicium wafer. Een schijf met chips die niet door de keuring is gekomen en ik nu besteld heb louter als decoratief iets.
Baby darling doll face honey
ShinySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is binnen.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de filmquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat was ook alweer dat verhaaltje waarbij je steeds iets moest intypen en uiteindelijk stond er bloeslos op je rekenmachine?
Frank gaat wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de film
dit is een belgische dus je moet er wat nederlandse woordjes van maken
een kinderhaterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
er was eens een man van 53 die wou trouwen met een meisje van 18 en de man van 53 wou 7 kinderen.
Maar het meisje wou niet want ze was ......
spelling gericht op kinderen van 8-12 ofzo
Niet onlogisch.quote:
Oja!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een man en vrouw gaan samen naar de cinema. De vrouw moet 50 frank betalen en de man 75. Ze kopen nog ne zak chips van 30 frank. Wat gebeurde er na 78min in de film
dit is een belgische dus je moet er wat nederlandse woordjes van maken
Ik vind die raadsels met 'dit kan echt van alles zijn' altijd zo weirdquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind die raadsels met 'dit kan echt van alles zijn' altijd zo weird'het is groen en het loopt buiten xD wat is het?'
Iemand met een groene trui
5318537quote:er was eens een man van 53 die wou trouwen met een meisje van 18 en de man van 53 wou 7 kinderen.
Maar het meisje wou niet want ze was ......
Het is groen en fluit alle mannen na?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind die raadsels met 'dit kan echt van alles zijn' altijd zo weird'het is groen en het loopt buiten xD wat is het?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ergens gemist denk ik
[..]
lol ja dat zeker
de eerste vraag van moeras was hoe ging die van bloeslosquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ergens gemist denk ik
[..]
lol ja dat zeker
Een T-Rex.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Dat had ik meegekregen, die letters op je rekenmachine heb ik nooit gedaan/meegekregenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste vraag van moeras was hoe ging die van bloeslos
huh wat, wat voor aanval? Klinkt heftig? Heeft dat te maken met die stenen of is dit iets nieuws?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
twijfel.
warm eten maken of gewoon broodje tonijnsalade met komkommer?
voel me nog steeds niet zoals voor de aanval van gisteren... maar het is niet eerder voorgekomen dat ik twee dagen na elkaar alles er uit gooide...
pijnaanval idd van die stenen. met als gevolg alles er uit gooien anders gaat de pijn niet weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
huh wat, wat voor aanval? Klinkt heftig? Heeft dat te maken met die stenen of is dit iets nieuws?![]()
En hm, waar heb je zin in? Ik ga nu.. ontbijten
#BeterschapVoorNiznoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
pijnaanval idd van die stenen. met als gevolg alles er uit gooien anders gaat de pijn niet weg.
voel me gewoon nog wazig ofzo
en waar ik zin in heb is idd ook de vraag. kan ook twee broodjes met goulashkroket maken. heb ik eigenlijk ook wel zin in
Oh, ik moet nu denken aan iets waarbij iemand schreef 'het lijkt op dinosaurushuid'. Watquote:
Dat laatste klinkt goed, combi van warm en koudquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
pijnaanval idd van die stenen. met als gevolg alles er uit gooien anders gaat de pijn niet weg.
voel me gewoon nog wazig ofzo
en waar ik zin in heb is idd ook de vraag. kan ook twee broodjes met goulashkroket maken. heb ik eigenlijk ook wel zin in
donderdag gaat hij er uit dus hopelijk is het dan helemaal overquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, combi van warm en koud![]()
En he joh, wat naar. En duurt nog best lang, die nasleep. Of lijkt dat maar
Hetzelfde als hagedissenhuid.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik moet nu denken aan iets waarbij iemand schreef 'het lijkt op dinosaurushuid'. Watja en ik moet weten hoe dat voelt ofzo?
Moderne dino's hebben allemaal veren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al hadden sommige dinosaurussen ook veren, dus kan ook aanvoelen als een vogel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |