quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK HEB JE WEL GEZIEN, kom er maar uit!
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:30 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je The Orville gezien? Ik moet aan Bortus denken.
ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onkruid tussen de tegels vandaan halen word ik juist heel onrustig van
oui oui!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een penis ontstaat toch vanuit een (proto)clit in een embryo? Dat proces verloopt niet altijd hetzelfde kennelijk, gezien de verschillen bij mensen.
quote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
heb toch echt het idee dat dit vooral bij mannen een ding is
Latchcomb!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:30 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je The Orville gezien? Ik moet aan Bortus denken.
Beter voor alles inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook beter voor je knieën etc. als je op bosgrond rent.
quote:
Ja die heb ik van het weekend al gedecimeerdquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
ja?oh wat jammer, staat me wel iets bij dat jij veel paardenbloemen hebt. Die wortels van die dingen
![]()
![]()
quote:
Dan ga je lekker oude mensjes helpen om hun tuintje te fixen. Ik verzin overal wel een oplossing voor hoor.quote:
Nee ik snap je helemaal. Nou ben ik ook niet onschuldig in het maken van flauwe grapjes soms. Maar ik merk ook wel dat als je het gewoon eens over dat soort dingen wil hebben dat het lastig is om mensen te vinden die dat kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik het nog eens een poging geven
Seks en biologie is een super interessant onderwerpjammer dat niet iedereen het daarover kan hebben zonder stoer te willen doen of meteen met hun piemel gaan denken (sorry, heb toch echt het idee dat dit vooral bij mannen een ding is)
Maar ik vind tuinieren helemaal niet zo leukquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga je lekker oude mensjes helpen om hun tuintje te fixen. Ik verzin overal wel een oplossing voor hoor.
Je zal maar biologie geven als vrouw.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke de gedachte 'heeee, ze heeft het over seks ik denk dat ze met mij wil seksen'
Wassen, masker, föhnen, kleuren, knippen, olie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind de prijs nog meevallen voor 2 uur. Team kappers is ook al 40 euro en dat duurt 15 minuten bij een simpel kapsel.
Wat heb je gedaan?!pics?
Klintk heerlie ontspannend
[..]
Misschien moet ik het nog eens een poging geven
Seks en biologie is een super interessant onderwerpjammer dat niet iedereen het daarover kan hebben zonder stoer te willen doen of meteen met hun piemel gaan denken (sorry, heb toch echt het idee dat dit vooral bij mannen een ding is)
Mimimimimiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik vind tuinieren helemaal niet zo leuk
Tot over anderhalve week.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heb ik van het weekend al gedecimeerd
Ligt ook een beetje hoe je er uit ziet natuurlijk, bij een Caroline van der Plas als docent zullen die gevoelens niet snel opkomenquote:
Overal is een markt voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje hoe je er uit ziet natuurlijk, bij een Caroline van der Plas als docent zullen die gevoelens niet snel opkomen
Ga straks wel gewoon lopen, dat werkt beterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mimimimimi
Wil je je ontstressen of niet?
Dan worden het denigrerende opmerkingen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje hoe je er uit ziet natuurlijk, bij een Caroline van der Plas als docent zullen die gevoelens niet snel opkomen
Dan heb je haar deepfake nog niet gezien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het blijft de komende tijd als het goed is wel droog, dan groeien ze niet zo hard gelukkigquote:
oh, ja dat is dan weer niet mijn ervaring eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik snap je helemaal. Nou ben ik ook niet onschuldig in het maken van flauwe grapjes soms. Maar ik merk ook wel dat als je het gewoon eens over dat soort dingen wil hebben dat het lastig is om mensen te vinden die dat kunnen.
Ja jij wilde die gisteren posten, gelukkig heb je dat ons bespaardquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je haar deepfake nog niet gezien.
Een klas nodigt uit om flauw te doen bij grapjesquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het blijft de komende tijd als het goed is wel droog, dan groeien ze niet zo hard gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |