hey, nu zeg je iets. Dat doe ik nooit eigenlijk maar het haagse bos zit hier op loopafstand. Dat is een goede! Zal ook rustig zijn met dit weerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je daar ook hardlopen in het bos? Dat schijnt het beste te zijn tegen spanning. Tuinieren is ook heel goed.
dat mensen jouw clit niet zouden kunnen vinden of jij die bij anderen niet?quote:
Dammit Krekkiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die verschillen zijn oprecht interessant. En een clit kan kei groot worden, ook interessant
Alles interessant! Ik heb dit boek in de kast staan (ooit gekregen), echt een kutboek![]()
![]()
Dat is dan wel weer jammer.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig maar! Over een week loop je weer te zweten.
Treffend wel dat je dan net op tijd bent om hier de random kutvragen (whehe) mee te krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ben weer terug van de kapper. 2u daar gezeten zowat. 90,- armer. Maar het was gezellig. Soms vind ik het zowat jammer dat ik al klaar ben. Die kapster is gewoon een gezellig mens. Niet van die kut vragen random. Gewoon een goed gesprek.
Was ook niet druk, 2 mensen tussendoor toen ik in de verf zat. Verder was er niemand.
beide situaties nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat mensen jouw clit niet zouden kunnen vinden of jij die bij anderen niet?
Hmm, het klinkt wel begrijpelijk. Het is super rationeel om te denken 'doe het voor mezelf en moet er schijt aan hebben' maar realiteit is ook dat je dan te maken hebt met andere mensen en als zij continue vragen stellen of je daarop oordelen dan tsja, kun jij wel schijt hebben maar lijkt me inderdaad best lastig als je daarmee het 'verkeerde' uitstraaltquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was toen niet zo’n ding. Maar nu vinden mensen er van. Soms kijken ze me aan en het voelt voor mij alsof ze denken dat ik geradicaliseerd ben. Toen ik 18 was, had ik dat gevoel helemaal niet.
Heb er ook al vaker een afkeurende reactie op gehad. Wat overigens wel werd bijgesteld na m’n uitleg.
Hij is wel symbiotisch op diverse manieren. Eerst had ik lak aan die mensen… maar het begon me toch langzaam tegen te staan. En ik vind ook dat hij door de jaren heen minder mooi en strak geworden is. Zou hem kunnen laten bijwerken, maar ik zou dan liever een cover-up willen.
Had jaren geleden het idee om een open sleeve te nemen. Maar dat past niet meer ( vind ik ) bij mijn manier van kleden en wie ik ben. Ik ben meer veranderd in een ‘dametje’. Om het zo maar even te omschrijven.
Moet echt geen kont uitmaken, weet ik. Maar ja.. ik ga straks richting de 40 en ik heb zelf de mening dat ik dit dan eerder had moeten doen. Dus een kleine cover-up zou dan de middenweg zijn. Maar weet nog niet wat. Iets herfstigs zou ik willen. Met muzieknoten/notenbalk, rozenbottels, moomin … of zo. Maar dan bedek je toch weer gauw je onderarm. En iets kleinere weet ik gewoon niet wat mooi zou zijn…. Misschien een vosje. Dan vind ik geometrisch mooi, en aquarelverf spetters. Maar … ja..
ze vraagt je niet of een grote clit ook problemen geeft?quote:
Onkruid tussen de tegels vandaan halen word ik juist heel onrustig vanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
Tuinieren is ook echt heel goed tegen spanning en stress.![]()
Al ga je op je kont onkruid tussen tegels weg halen met zo’n pinding.
Het had zo moeten zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Treffend wel dat je dan net op tijd bent om hier de random kutvragen (whehe) mee te krijgen.
Een penis ontstaat toch vanuit een (proto)clit in een embryo? Dat proces verloopt niet altijd hetzelfde kennelijk, gezien de verschillen bij mensen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die verschillen zijn oprecht interessant. En een clit kan kei groot worden, ook interessant
Alles interessant! Ik heb dit boek in de kast staan (ooit gekregen), echt een kutboek![]()
volgens mij vond ik het geen goed boek, veel blabla en weinig informatie
[ afbeelding ]
Klopt. En of je nog op vakantie gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze vraagt je niet of een grote clit ook problemen geeft?
Is ook beter voor je knieën etc. als je op bosgrond rent.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hey, nu zeg je iets. Dat doe ik nooit eigenlijk maar het haagse bos zit hier op loopafstand. Dat is een goede! Zal ook rustig zijn met dit weer
Dat proces verloopt sowieso niet altijd hetzelfde, anders zou iedereen een piemel hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een penis ontstaat toch vanuit een (proto)clit in een embryo? Dat proces verloopt niet altijd hetzelfde kennelijk, gezien de verschillen bij mensen.
Dan mag jij lekker snoeien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onkruid tussen de tegels vandaan halen word ik juist heel onrustig van
Of dezelfde piemel. Qua uiterlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat proces verloopt sowieso niet altijd hetzelfde, anders zou iedereen een piemel hebben.
IK HEB JE WEL GEZIEN, kom er maar uit!quote:
Heb niet zoveel te snoeien nuquote:
Vind de prijs nog meevallen voor 2 uur. Team kappers is ook al 40 euro en dat duurt 15 minuten bij een simpel kapsel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ben weer terug van de kapper. 2u daar gezeten zowat. 90,- armer. Maar het was gezellig. Soms vind ik het zowat jammer dat ik al klaar ben. Die kapster is gewoon een gezellig mens. Niet van die kut vragen random. Gewoon een goed gesprek.
Was ook niet druk, 2 mensen tussendoor toen ik in de verf zat. Verder was er niemand.
Misschien moet ik het nog eens een poging gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dammit Krekkie
Maar ja, best interessant.
[..]
Dat is dan wel weer jammer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat proces verloopt sowieso niet altijd hetzelfde, anders zou iedereen een piemel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |