oh oke, dat mag ook van mijquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen behoefte om naar naaktstrand te gaan. maar anderen mogen daar prima naar toe hoor. ben er zelf ook wel geweest.
ik zit op het randje van een paniekaanval maar als het het randje blijft, is het okéquote:
Zwabbie die een nerdy opmerking maaktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt weer een nerdy opmerking dit
[..]
hoe weet je dat
van dat laatste heb ik nog nooit last gehad. ik zet geslacht boven allesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh oke, dat mag ook van mijalles mag van mij
vind het alleen extreem pijnlijk als men uiterlijk boven alles zet
Gisteren was ik nog smooth, werkelijk alles kan gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwabbie die een nerdy opmerking maakt
[ afbeelding ]
Vond het een leuke opmerking. Een doordenkertje maar niet te maar mijn hoofd denkt daar niet aanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwabbie die een nerdy opmerking maakt
[ afbeelding ]
als iemand een hele grote clit heeft, hoef je diegene dan niet? Omdat het dan wat weg kan hebben van een micro penis?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
van dat laatste heb ik nog nooit last gehad. ik zet geslacht boven alles
Oh, dat is wel klote! Hier gaat het redelijk. Beetje moe van veel aan m'n hoofd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit op het randje van een paniekaanval maar als het het randje blijft, is het oké![]()
hoe gaat ie daar
Smooth nerdjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog smooth, werkelijk alles kan gebeuren.
je weet dat die twee dingen hele andere functies hebben he?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als iemand een hele grote clit heeft, hoef je diegene dan niet? Omdat het dan wat weg kan hebben van een micro penis?
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als iemand een hele grote clit heeft, hoef je diegene dan niet? Omdat het dan wat weg kan hebben van een micro penis?
Zijn een piemel en een clit twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat die twee dingen hele andere functies hebben he?
whats newquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel klote! Hier gaat redelijk. Beetje moe van veel aan m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom laat je dan ook de sharia op je billen tatoeëren
wat zit je mn vraag te ontwijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat die twee dingen hele andere functies hebben he?
Het menselijk brein is bijzonderquote:
'dingen', beetje meer respect aubquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn een piemel en een clit twee verschillende dingen
[ afbeelding ]
Ik heb van horen zeggen dat sommige mensen hem moeilijk kunnen vinden, dus dat zou dan wel weer een voordeel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je daar ook hardlopen in het bos? Dat schijnt het beste te zijn tegen spanning. Tuinieren is ook heel goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whats new
Ik ga zo hardlopen denk ik, spanning eruit bewegen helpt vaak wel. En even tuinieren als het droog blijft that is
Vleesonderdelen danquote:
daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat sommige mensen hem moeilijk kunnen vinden, dus dat zou dan wel weer een voordeel kunnen zijn.
Die verschillen zijn oprecht interessant. En een clit kan kei groot worden, ook interessantquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat sommige mensen hem moeilijk kunnen vinden, dus dat zou dan wel weer een voordeel kunnen zijn.
Het was toen niet zo’n ding. Maar nu vinden mensen er van. Soms kijken ze me aan en het voelt voor mij alsof ze denken dat ik geradicaliseerd ben. Toen ik 18 was, had ik dat gevoel helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |