Een schoffie op een fatbike?quote:
pinda liep langs spoorwegbaan, daar kwam juist een treintje aan, pinda keek niet uit ohohquote:
van de ah aanbieding?quote:
dus elke keer als je pasta eet heb je een kutdag?quote:
als ik een kutdag heb wil ik vooral weinig werk hebben aan avondeten makenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus elke keer als je pasta eet heb je een kutdag?
nee, weet niet waar ik ze moet latenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen de bloemen voor moederdag al besteld?
ja sorry de kip moet echt nog even marinerenquote:
Ik dacht dus serieus even dat het Valentijnsdag was bijna.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, weet niet waar ik ze moet laten
vroeg me vanmiddag ook af waarom de supermarkt eruitziet alsof het bijna valentijn is
Chocoladepasta dusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik een kutdag heb wil ik vooral weinig werk hebben aan avondeten maken
broodje bapaoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eh neequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
quote:
als je besteld kun je vaak aangeven wanneer je ze in huis wil hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je ze nu besteld, dan zijn ze toch al dood voordat het moederdag is.
gewoon uit de diepvriesquote:
Mijn moeder is op vakantiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
In ieder geval iets wat me weinig mentale ruimte kost.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus elke keer als je pasta eet heb je een kutdag?
dit heb ik met valentijnsdagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn moeder is vlak voor of vlak na moederdag jarig, dus we doen er nooit aan.
Ik was aan het kijken of ik een bloemenzaak moest starten in Foqueville; maar is niet bepaald nodig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
en tot zo ver het initiatief van CE om er een luchtig onderwerp in te gooien
Dit, maar wel soort van gezond.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
groentjesquote:
quote:
Nahhhquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapsalon zitten ook altijd wel wat groentjes op.
Staying aliiiiiivequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar 5 module's voor mijn EHBO-cursus. Kan ik daarna mijn praktijk-examen gaan doen.
Bij jou voel ik me veilig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar 5 module's voor mijn EHBO-cursus. Kan ik daarna mijn praktijk-examen gaan doen.
Reanimeren is wel het meest uitgebreide om te leren. Bij de rest moet je vooral 112 bellen en zelf niet zoveel doen.quote:
Je klinkt net als een bhv'er bij mij op werkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reanimeren is wel het meest uitgebreide om te leren. Bij de rest moet je vooral 112 bellen en zelf niet zoveel doen.
Al die jaren E.R. en Dr. House wil ik eigenlijk wel in de praktijk brengenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je klinkt net als een bhv'er bij mij op werk![]()
Te groot voor de mini pleisters die we hebben? Ja dan 112 bellen
in dat geval, ik ken 3 mensen met lupusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die jaren E.R. en Dr. House wil ik eigenlijk wel in de praktijk brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |