Hadden ze al nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu heeft woenselwest geen plaatsnaambord meer?
wat heb je dan meegenomen?quote:
Ja was altijd een uur bezig met op mijn toetsenbord rammenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Dan is dit toch een verbetering lijkt me
Die sla ik op, voor mezelf als voorbeeldquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Voor @:Bitterbal
https://www.instagram.com/p/DJRKCuPgUTX/
O die maakt mooie tats en fijne lijnen voor gedotquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Voor @:Bitterbal
https://www.instagram.com/p/DJRKCuPgUTX/
hallo drakenmevrouwquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
O die maakt mooie tats en fijne lijnen voor gedot
Hullo Gianni heb jij ook tattoos?quote:
nee, helemaal geenquote:
Ik heb 3 dot tattoos of gehandpoked en 1 gewone.quote:
mijn visie bij tattoos is wel dat groter beter isquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 3 dot tattoos of gehandpoked en 1 gewone.
Allen redelijk klein/gemiddeld
wel 1 draak zit erbij
Eens wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn visie bij tattoos is wel dat groter beter is
Deze is grootquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je verwart groot met matig.quote:
Gewoon full-body suitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou vooruit, deze is 100% Grootquote:
Die handschoen is niet Groot.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou vooruit, deze is 100% Groot
[ afbeelding ]
Ja echt geweldig idd. Maar het was kennelijk een bepaalde telefoniste die zuur is. Niet dat dat een excuus is.quote:
Dat is wel slecht hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb van zowel fysio als tandarts ook wel eens telefoon gehad waarom ik er niet was.
Vroeg ik welke geboortedatum ze er bij hadden staan want er is nog een dame met zelfde voorletter en achternaam.
Bleek in beide gevallen voor de ander te zijn
Ik had een nieuwe afspraak gemaakt en kon al gauw terecht. Was gewoon bluf van dat zuurtje. Oh dat is wel echt heel snel ja. Dat kan hier niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het wel prettig dat er vrijwel altijd plek is bij de tandarts ondanks dat die maar 2 dagen in de week open is. Als je op een maandag belt kun je 9/10 keer al woensdag terecht, en als het dringend is dezelfde middag ook.
Sowieso wel een bijzondere tandarts, die heeft ergens anders een grote praktijk met alles er op en er aan maar hier in het dorp doet die het als een soort 'community service'. Hij vindt mondhygiënisten ook maar overbodige geldkloppers, zeker voor dingen als tandsteen, dat doet die gewoon gelijk tijdens de controle
Als je twee weken een tent op een stuk gras hebt gehad is het daarna niet meer groenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit het begin van een raadsel?
Die hoeft ook niet grootquote:
Ja hoe groter de praktijk hoe meer ze alles spreiden met de mondhygiënist, hij heeft hier ook geen assistent dus hij neemt ook zelf de telefoontjes opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een nieuwe afspraak gemaakt en kon al gauw terecht. Was gewoon bluf van dat zuurtje. Oh dat is wel echt heel snel ja. Dat kan hier niet.
Dat tandsteen verhaal vind ik ook onzin. Ik heb dat altijd door de tandarts weg laten halen. Tot die man met pensioen ging en ik ineens naar de mondhygiënist moest. Daarna werd het steevast een dubbele afspraak. Dat is gewoon ooit begonnen en nooit meer besproken. Gelukkig ben ik goed verzekerd. De praktijk hier is groot. Niet elk dorp hier in de omgeving/ gemeente heeft een (goede)tandarts. Dus mensen komen ook van buiten het dorp daarheen. Ikzelf ook overigens. Woon ook in een buur-dorp.
Verder ben ik erg tevreden.
Wel nobel van die tandarts van jou.
Ik heb ook maar twee kleintjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
Hangt van de plek af waar de tattoo zit. Vind ik.
Maar ik ben bevooroordeeld want ik heb twee kleintjes. Op de zijkant van m’n voet (tekst)en op m’n pols.
Haha lekker dorps!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe groter de praktijk hoe meer ze alles spreiden met de mondhygiënist, hij heeft hier ook geen assistent dus hij neemt ook zelf de telefoontjes opSowieso tandsteen is meestal net 2 minuutjes, heb nog zo'n draadje onder uit mijn beugeltijd waar het aanslaat.
Hier hebben we 2 praktijken, maar zijn allebei vrij kleine. Maar ze beiden niet heel de week aanwezig, ze hebben het wel zo geregeld dat er altijd een van de twee aanwezig is voor spoedgevallen. Maar die tandarts van mij is sowieso een bijzondere, de praktijk zit in een woonhuis, vroeger zat de praktijk op de bovenverdieping maar hij wilde het liever gewoon beneden. Heeft die dus zelf alles verbouwd in zijn vrije uurtjes
Blijft leuk, dat soort satirequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:10 schreef Haags het volgende:
[ x ]
De reacties van mensen die erin trappen vind ik eigenlijk nog leuker@:wereldgozer.
ik heb letterlijk een moedervlek laten zetten van een paar mm dus is goedquote:
joh das om de hoek, niet zeikenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een artiest gevonden waarvan ik er wel eentje wil binnenkort, denk ik. Twijfel nog of het arm of been gaat worden want ze zijn minder maatschappelijk geaccepteerd, denk ik. En die gast zit in fucking Groningen, wat doe je
voor goed werk moet je reizenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een artiest gevonden waarvan ik er wel eentje wil binnenkort, denk ik. Twijfel nog of het arm of been gaat worden want ze zijn minder maatschappelijk geaccepteerd, denk ik. En die gast zit in fucking Groningen, wat doe je
Zo klein zijn die van mij gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind klein persoonlijk alleen mooi als het er echt enkele zijn, max 2 a 3 oid over heel het lichaam. Meer dan dat ziet er uit alsof er miertjes over je lichaam lopenmaar iedereen zn eigen smaak natuurlijk, dat is het állerleukst
ik heb geen koffiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je mij nou uitnodigd voor een kopje koffie
Zou me absoluut niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor goed werk moet je reizen
dudje had de zijne in een dorp ergens in gelderland
als in dorp dorp dat mensen mij aankeken omdat ik een korte broek aan had
Meh ik verwacht dat dit niet zo klein is als die van mij.quote:
Welke artiest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat het dan allemaal random losse plaatjes worden zonder samenhang ofzo. Ja weenie, kan niet goed uitleggenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo klein zijn die van mij gelukkig niet
Een soort stickerboek.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat het dan allemaal random losse plaatjes worden zonder samenhang ofzo. Ja weenie, kan niet goed uitleggen
[ afbeelding ]
Beetje dit idee maar dan over heel het lichaam, dat vind ik (persoonlijk) minder mooi dan één zo'n plaatje omdat het er dan echt uitspringt oid.
Maar is mijn mening, die mensen zullen mijne ook echt spuuglelijk vinden en ik vind het fantastisch dat er verschillen zijn. Wat voor tatjes heb je?
maar dan anders iddquote:
hi hi er staat weeniequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kutgroningen
[..]
https://www.instagram.com/wckdweenietatts/
Oh ben jij een tekstenmeisje!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een soort stickerboek.
Dat vind ik ook niet zo leuk nee.
Ik heb een tekst op de zijkant van m’n voet. En op m’n pols ook een minimalistisch symbool tekst ding. Maar daar wil ik een cover-up voor.![]()
Mijn horloge zit erover dus dan zie je maar de helft. Niet dat ik hem bewust verberg.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Oeh er gaan de komende maanden nog 4 klinieken open, en vanaf nu kun je ook worden opgeroepen voor een kliniek in een andere regio
Hopelijk heb ik nu dan meer geluk
Och.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh ik verwacht dat dit niet zo klein is als die van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voelde me meteen aangetrokkenquote:
En dan maak je er zo'n wazige kutfoto vanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar niet zoiets standaards verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ben jij een tekstenmeisje!![]()
![]()
Ik heb ook randomplaatjes hoormaar dan groter en meer bij elkaar. Het zijn onzindingen, ook geen betekenis verder
we geven der voor haar verjaardag een tattoo fotoshootquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan maak je er zo'n wazige kutfoto van![]()
je tattoo en jij zijn meer waard
![]()
![]()
Dat is wel groter jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even geen betere op m'n telefoon staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eensquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook nietquote:
ik kan dus mijn trampstamp tribal foto niet meer vinden van mijn anusgewei dat ik voor pure shock had opgeplaktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar niet zoiets standaards verder.
Ah nou, dat kan ook leuk zijn.
Ik vind eigenlijk tribals ‘altijd’ lelijk. Vooral die oude groene.
ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan dus mijn trampstamp tribal foto niet meer vinden van mijn anusgewei dat ik voor pure shock had opgeplakt
Haha, die zijn ook niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar niet zoiets standaards verder.
Ah nou, dat kan ook leuk zijn.
Ik vind eigenlijk tribals ‘altijd’ lelijk. Vooral die oude groene.
als ze dat wil?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we geven der voor haar verjaardag een tattoo fotoshoot
Omdat het een Arabische tekst is. Ik erger me er aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, die zijn ook niet mijn stijl.
Waarom wil je eentje weghalen?
[..]
als ze dat wil?
Hij stond toch ook op de insta van die gast, is wel wat minder privéquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb even geen betere op m'n telefoon staan.Deze was net nadat die bovenste af was.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan dus mijn trampstamp tribal foto niet meer vinden van mijn anusgewei dat ik voor pure shock had opgeplakt
Oh, ja goede reden welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het een Arabische tekst is. Ik erger me er aan.
Zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Oeh er gaan de komende maanden nog 4 klinieken open, en vanaf nu kun je ook worden opgeroepen voor een kliniek in een andere regio
Hopelijk heb ik nu dan meer geluk
Sick. Ben jaloers.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom laat je dan ook de sharia op je billen tatoeërenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het een Arabische tekst is. Ik erger me er aan.
Oh ja, goeie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij stond toch ook op de insta van die gast, is wel wat minder privé
[..]Voor wie?
🐙quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje geld richting de juiste artist gooien.quote:
ja? wat zou je dan anders doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben nog steeds tevreden met mijn tattoo's
that said, als ik opnieuw zou kunnen beginnen zou het wel anders zijn
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, goeie.
https://www.instagram.com/p/C0n3v42t1vl/
mijn bovenbeen is een verzameling van nog eentje nog eentje nog eentje, weet nu wat er nog bij moet om het af te maken, maar als ik opnieuw zou beginnen zou ik het als 1 geheel laten zetten met betere flowquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? wat zou je dan anders doen?
Ik ben ook blij met die van mijik ben trouwens never nooit blij als ze net zijn gezet, dan kan ik zelfs huilen dat ik niet weet of ik er wel content mee ben. Nu weet ik dat dit standaard is en ik gewoon even moet wennen maar wel kut
'en, ben je er blij mee???
![]()
![]()
' - nee
Hmm, als sleeve of alsnog losse plaatjes maar dan betere flow?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn bovenbeen is een verzameling van nog eentje nog eentje nog eentje, weet nu wat er nog bij moet om het af te maken, maar als ik opnieuw zou beginnen zou ik het als 1 geheel laten zetten met betere flow
op je anus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou blijft mensen vertellen dat ik ter ere van mijn moeder een stinkdier op mijn reet heb laten tattoeren wel een heerlijk onderwerp
met de anus als anus van het stinkdier zodat het ook echt stinktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |