quote:
Ja echt geweldig idd. Maar het was kennelijk een bepaalde telefoniste die zuur is. Niet dat dat een excuus is.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:[..]
ik heb van zowel fysio als tandarts ook wel eens telefoon gehad waarom ik er niet was.
Vroeg ik welke geboortedatum ze er bij hadden staan want er is nog een dame met zelfde voorletter en achternaam.
Bleek in beide gevallen voor de ander te zijn
Dat is wel slecht hoor

quote:
Op dinsdag 6 mei 2025 13:06 schreef LTVDK het volgende:[..]
Hier is het wel prettig dat er vrijwel altijd plek is bij de tandarts ondanks dat die maar 2 dagen in de week open is. Als je op een maandag belt kun je 9/10 keer al woensdag terecht, en als het dringend is dezelfde middag ook.
Sowieso wel een bijzondere tandarts, die heeft ergens anders een grote praktijk met alles er op en er aan maar hier in het dorp doet die het als een soort 'community service'. Hij vindt mondhygiënisten ook maar overbodige geldkloppers, zeker voor dingen als tandsteen, dat doet die gewoon gelijk tijdens de controle
Ik had een nieuwe afspraak gemaakt en kon al gauw terecht. Was gewoon bluf van dat zuurtje. Oh dat is wel echt heel snel ja. Dat kan hier niet.
Dat tandsteen verhaal vind ik ook onzin. Ik heb dat altijd door de tandarts weg laten halen. Tot die man met pensioen ging en ik ineens naar de mondhygiënist moest. Daarna werd het steevast een dubbele afspraak. Dat is gewoon ooit begonnen en nooit meer besproken. Gelukkig ben ik goed verzekerd. De praktijk hier is groot. Niet elk dorp hier in de omgeving/ gemeente heeft een (goede)tandarts. Dus mensen komen ook van buiten het dorp daarheen. Ikzelf ook overigens. Woon ook in een buur-dorp.
Verder ben ik erg tevreden.
Wel nobel van die tandarts van jou.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.