Denk dat het er meer mee te maken heeft dat het dan allemaal random losse plaatjes worden zonder samenhang ofzo. Ja weenie, kan niet goed uitleggenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo klein zijn die van mij gelukkig niet
Een soort stickerboek.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat het dan allemaal random losse plaatjes worden zonder samenhang ofzo. Ja weenie, kan niet goed uitleggen
[ afbeelding ]
Beetje dit idee maar dan over heel het lichaam, dat vind ik (persoonlijk) minder mooi dan één zo'n plaatje omdat het er dan echt uitspringt oid.
Maar is mijn mening, die mensen zullen mijne ook echt spuuglelijk vinden en ik vind het fantastisch dat er verschillen zijn. Wat voor tatjes heb je?
maar dan anders iddquote:
hi hi er staat weeniequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kutgroningen
[..]
https://www.instagram.com/wckdweenietatts/
Oh ben jij een tekstenmeisje!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een soort stickerboek.
Dat vind ik ook niet zo leuk nee.
Ik heb een tekst op de zijkant van m’n voet. En op m’n pols ook een minimalistisch symbool tekst ding. Maar daar wil ik een cover-up voor.![]()
Mijn horloge zit erover dus dan zie je maar de helft. Niet dat ik hem bewust verberg.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Oeh er gaan de komende maanden nog 4 klinieken open, en vanaf nu kun je ook worden opgeroepen voor een kliniek in een andere regio
Hopelijk heb ik nu dan meer geluk
Och.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh ik verwacht dat dit niet zo klein is als die van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voelde me meteen aangetrokkenquote:
En dan maak je er zo'n wazige kutfoto vanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar niet zoiets standaards verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ben jij een tekstenmeisje!![]()
![]()
Ik heb ook randomplaatjes hoormaar dan groter en meer bij elkaar. Het zijn onzindingen, ook geen betekenis verder
we geven der voor haar verjaardag een tattoo fotoshootquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan maak je er zo'n wazige kutfoto van![]()
je tattoo en jij zijn meer waard
![]()
![]()
Dat is wel groter jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even geen betere op m'n telefoon staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eensquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |