Als je twee weken een tent op een stuk gras hebt gehad is het daarna niet meer groenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit het begin van een raadsel?
Die hoeft ook niet grootquote:
Ja hoe groter de praktijk hoe meer ze alles spreiden met de mondhygiënist, hij heeft hier ook geen assistent dus hij neemt ook zelf de telefoontjes opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een nieuwe afspraak gemaakt en kon al gauw terecht. Was gewoon bluf van dat zuurtje. Oh dat is wel echt heel snel ja. Dat kan hier niet.
Dat tandsteen verhaal vind ik ook onzin. Ik heb dat altijd door de tandarts weg laten halen. Tot die man met pensioen ging en ik ineens naar de mondhygiënist moest. Daarna werd het steevast een dubbele afspraak. Dat is gewoon ooit begonnen en nooit meer besproken. Gelukkig ben ik goed verzekerd. De praktijk hier is groot. Niet elk dorp hier in de omgeving/ gemeente heeft een (goede)tandarts. Dus mensen komen ook van buiten het dorp daarheen. Ikzelf ook overigens. Woon ook in een buur-dorp.
Verder ben ik erg tevreden.
Wel nobel van die tandarts van jou.
Ik heb ook maar twee kleintjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
Hangt van de plek af waar de tattoo zit. Vind ik.
Maar ik ben bevooroordeeld want ik heb twee kleintjes. Op de zijkant van m’n voet (tekst)en op m’n pols.
Haha lekker dorps!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe groter de praktijk hoe meer ze alles spreiden met de mondhygiënist, hij heeft hier ook geen assistent dus hij neemt ook zelf de telefoontjes opSowieso tandsteen is meestal net 2 minuutjes, heb nog zo'n draadje onder uit mijn beugeltijd waar het aanslaat.
Hier hebben we 2 praktijken, maar zijn allebei vrij kleine. Maar ze beiden niet heel de week aanwezig, ze hebben het wel zo geregeld dat er altijd een van de twee aanwezig is voor spoedgevallen. Maar die tandarts van mij is sowieso een bijzondere, de praktijk zit in een woonhuis, vroeger zat de praktijk op de bovenverdieping maar hij wilde het liever gewoon beneden. Heeft die dus zelf alles verbouwd in zijn vrije uurtjes
Blijft leuk, dat soort satirequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:10 schreef Haags het volgende:
[ x ]
De reacties van mensen die erin trappen vind ik eigenlijk nog leuker@:wereldgozer.
ik heb letterlijk een moedervlek laten zetten van een paar mm dus is goedquote:
joh das om de hoek, niet zeikenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een artiest gevonden waarvan ik er wel eentje wil binnenkort, denk ik. Twijfel nog of het arm of been gaat worden want ze zijn minder maatschappelijk geaccepteerd, denk ik. En die gast zit in fucking Groningen, wat doe je
voor goed werk moet je reizenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een artiest gevonden waarvan ik er wel eentje wil binnenkort, denk ik. Twijfel nog of het arm of been gaat worden want ze zijn minder maatschappelijk geaccepteerd, denk ik. En die gast zit in fucking Groningen, wat doe je
Zo klein zijn die van mij gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind klein persoonlijk alleen mooi als het er echt enkele zijn, max 2 a 3 oid over heel het lichaam. Meer dan dat ziet er uit alsof er miertjes over je lichaam lopenmaar iedereen zn eigen smaak natuurlijk, dat is het állerleukst
ik heb geen koffiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je mij nou uitnodigd voor een kopje koffie
Zou me absoluut niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor goed werk moet je reizen
dudje had de zijne in een dorp ergens in gelderland
als in dorp dorp dat mensen mij aankeken omdat ik een korte broek aan had
Meh ik verwacht dat dit niet zo klein is als die van mij.quote:
Welke artiest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |