SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
OOit kreeg hij een stijffie hier alleen omdat Koekie zei dat ze in der badjas zatquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
toch he en mss denken jullie er anders over, maar dit topic kan zowel onwijs gezellig zijn als ook eindeloos saai
Je bent zelf eindeloos saaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Pics van de badjasquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOit kreeg hij een stijffie hier alleen omdat Koekie zei dat ze in der badjas zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmmssss vraag me wel eens af hoe jullie er allemaal dan uit zien wel jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOit kreeg hij een stijffie hier alleen omdat Koekie zei dat ze in der badjas zat
Ja die heb ik nietquote:
Ik heb mij zelf als een beschreven hier, ben je dat vergeten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmssss vraag me wel eens af hoe jullie er allemaal dan uit zien wel jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als een watquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf als een beschreven hier, ben je dat vergeten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Huis op BaliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon hoe ik er uit ziequote:
jawel weet ik, maar eigenlijk boeit het me dan niet eens zo ook, want zeker hier ga ik af van wie wat zegt en waarom natuurlijk. Omdat het beetje is op basis van kletsen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf als een beschreven hier, ben je dat vergeten?
Oke daarom gaat dat al meer voor als bv foto's of weet ik veel, ik wil daar helemaal niet eens een oordeel over vellen want denk mss minder belangrijk.
@sp3c zegt ben eindeloos saai zelf. naja
goed ik kom tijden tegen dat ik niet eens moeite neem om hier in topic te komen. want zijn ze bezig met smileys enzo. heen en weer en tot de dood saai dat.
goed ik gooi er maar in hoor als ik ff wat denk. of jullie het leuk vinden of niet
Je gooit maar Kree groot gelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
jawel weet ik, maar eigenlijk boeit het me dan niet eens zo ook, want zeker hier ga ik af van wie wat zegt en waarom natuurlijk. Omdat het beetje is op basis van kletsen.
Oke daarom gaat dat al meer voor als bv foto's of weet ik veel, ik wil daar helemaal niet eens een oordeel over vellen want denk mss minder belangrijk.
@:sp3c zegt ben eindeloos saai zelf. naja
goed ik kom tijden tegen dat ik niet eens moeite neem om hier in topic te komen. want zijn ze bezig met smileys enzo. heen en weer en tot de dood saai dat.
goed ik gooi er maar in hoor als ik ff wat denk. of jullie het leuk vinden of niet
daarom maar heb ook niet altijd onderwerp klaar natuurlijk hahahaha.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
jawel weet ik, maar eigenlijk boeit het me dan niet eens zo ook, want zeker hier ga ik af van wie wat zegt en waarom natuurlijk. Omdat het beetje is op basis van kletsen.
@:sp3c zegt ben eindeloos saai zelf. naja
goed ik gooi er maar in hoor als ik ff wat denk. of jullie het leuk vinden of nietgewoon doen
En wat mensen zeggen zijn ze zelluf![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Komt vast wel weer iets waar je het over hebben wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar heb ook niet altijd onderwerp klaar natuurlijk hahahaha.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vind wel dat jullie dat bordspel moeten proberen eigenlijk. voor wie nog meegelezen had.Do what you love, love what you do!![]()
Les 1: Wij moeten nietsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:35 schreef kree het volgende:
vind wel dat jullie dat bordspel moeten proberen eigenlijk. voor wie nog meegelezen had.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar heb ook niet altijd onderwerp klaar natuurlijk hahahaha.
Maar om dan maar iedere keer te roepen dat het zo saai is is wel heel vermoeiend hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ga vaak uit vanuit mezelf en dingen die ik meemaak. en dat is toch echt mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel weer iets waar je het over hebben wil.
tja of dat werkt of niet? meestal wel trouwens. maar daar stel ik me dan ook kwetsbaar in op ook wel.
En moet daar beetje rekening mee houden dat dit openbaar is.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is zeker waar, je moet online altijd oppassen wat je zegtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga vaak uit vanuit mezelf en dingen die ik meemaak. en dat is toch echt mijn persoonlijkheid.
tja of dat werkt of niet? meestal wel trouwens. maar daar stel ik me dan ook kwetsbaar in op ook wel.
En moet daar beetje rekening mee houden dat dit openbaar is.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: